Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van den Brom zat in 1995 in de tribune toen Ajax wonWistjedatje op VTM.
Fink is de 2e coach van Genk die ooit de CL won.
Maar ze noemen de naam niet van de andere.
Iemand een idee?
Misschien vertellen ze het na de reclame, maar ben benieuwd nu
Dacht eerst McLeish met Aberdeen. Maar dat voormalige UEFA cup
Vercauteren/ Broos en Boskamp, idem

Gaat toch al enige weken bergafwaarts met hun spel. Als ze hun top piek al hebben gehad dit seizoen, gaan ze wel een probleem hebben als het voor de knikkers gaat zijn. Heb de match zelf niet gezien, dus geen oordeel daarover.Echt jammer, hier zat wel meer in. Heel verdienstelijke partij van ons, heel veel discipline aan de dag gelegd.
Op die manier gaan we nog wel wat punten halen in de competitie.
Al kan het ook wel aan het niveau van Genk gelegen hebben, ik vond ze niet naar hun mogelijkheden spelen.
Goed wegkomen? Dat anti-voetbal heerlijk afgestraft.Jammer zat meer in de match. Volwassen match van Standard. Hautekiet was beresterk inderdaad.
De afgekeurde 2-0 door buitenspel wil ik wel eens opnieuw zien. Lijkt dat Genk hier goed wegkomt.
Ik vond zelfs Calut een topmatch spelen. Zelden gezien van hem.Jammer zat meer in de match. Volwassen match van Standard. Hautekiet was beresterk inderdaad.
De afgekeurde 2-0 door buitenspel wil ik wel eens opnieuw zien. Lijkt dat Genk hier goed wegkomt.
Ik vond nu niet dat wij anti-voetbal hebben gebracht hoor, verre van zelfs.Goed wegkomen? Dat anti-voetbal heerlijk afgestraft.
Vind ik wel grappig, ik lees dat ze dan wat spelers rust gaven. Ze spelen niet eens Europees en zitten maar aan 1 match om de 7 dagen. Als ze dat al niet meer aankunnen ..Inbrengen van Tolu en Hrosovsky heeft wel die extra input gegeven.
Standard zijn verdedigend blok was wel sterk. Vooral Hautekiet heeft veel weggehaald
Het was geen echt vuil voetbal. Maar Epolo was al vanaf minuut 1 tijd aan het rekken.Ik vond nu niet dat wij anti-voetbal hebben gebracht hoor, verre van zelfs.
Het is niet omdat je een goed blok zet dat je daarom geen voetbal brengt.