Beker van België 2024-2025

2-1 uit een meter buitenspel, bij 3-2 penalty voor hands niet gefloten.

maar ge moogt geen kritiek hebben op de refs.
Gisteren nogmaals bewezen dat het niveau van de arbitrage gewoon onder 0 is.
Visser is geen scheids om in 1A te fluiten.
Zwakke persoonlijkheid die geen beslissingen durft nemen.
De lijnrechter ging gisteren meermaals de mist in.
Dat je cm buitenspel niet kan zien, alle begrip voor.
Maar hier spreken we echt over meters.
Over de handsfase nog maar te zwijgen.

Goeie partij van Gent gezien de omstandigheden.
Geklungel van de spelers en foute beslissingen nekken ons weer.

Gisteren nogmaals bewezen dat het niveau van de arbitrage gewoon onder 0 is.
Visser is geen scheids om in 1A te fluiten.
Zwakke persoonlijkheid die geen beslissingen durft nemen.
De lijnrechter ging gisteren meermaals de mist in.
Dat je cm buitenspel niet kan zien, alle begrip voor.
Maar hier spreken we echt over meters.
Over de handsfase nog maar te zwijgen.

Goeie partij van Gent gezien de omstandigheden.
Geklungel van de spelers en foute beslissingen nekken ons weer.
Veel meer kansen als gewoonlijk weggegeven.
Onze derde goal was wel heerlijk. En als Promise die bal breed legt is de match altijd over en out.

Visser (en zijn team) is het echt niet waard om in 1A te fluiten inderdaad. Die hands had ik zelf in het stadion niet door, maar die offside kon ik zelfs zien. Ongelooflijk in feite. We zijn zeer goed weggekomen.

Nu is't wel bij jullie. Dat wordt een zeer moeilijke match voor ons.
Ah, ik dacht dat het over twee wedstrijden was. Tijdens de loting zei de presentator telkens dat de eerste ploeg die geloot werd eerst thuis zou spelen en nadien op verplaatsing. Blijkbaar toch niet.

dat is precies elk jaar dat wij tegen Union in de beker moeten :frown:
Ik zei nog vlak voor de loting ik wil 1 ploeg vermijden en nu hebben we het weer aans ons pan. Moet toch de meest irritante ploeg zijn om tegen te spelen. Ik zeg niet dat het de beste is maar het is gewoon een heel vervelend geheel.

Vier matchen, waarvan elke match op TV komt behalve STVV - Genk. Het tegelijkertijd gespeelde Antwerp - Union komt gewoon zelfs op twee zenders :D Jammer.

Vier matchen, waarvan elke match op TV komt behalve STVV - Genk. Het tegelijkertijd gespeelde Antwerp - Union komt gewoon zelfs op twee zenders :D Jammer.
Vtm kent alleen maar Club Brugge. De minst interessante affiche pakken zij weer. Als ze kunnen kiezen tussen Anderlecht Genk of Bilzen Club Brugge , zullen ze nog voor die 2de affiche gaan. Het begint een beetje zielig te worden.
Uiteraard snap ik dat daar meer mensen thuis voor kunnen kijken. Maar er zijn meer ploegen in België.

Vtm kent alleen maar Club Brugge. De minst interessante affiche pakken zij weer. Als ze kunnen kiezen tussen Anderlecht Genk of Bilzen Club Brugge , zullen ze nog voor die 2de affiche gaan. Het begint een beetje zielig te worden.
Uiteraard snap ik dat daar meer mensen thuis voor kunnen kijken. Maar er zijn meer ploegen in België.
Het is logisch dat ze commercieel kiezen natuurlijk. Als Club Brugge uitzenden meer opbrengt dan een andere ploeg, waarom zouden ze dan de andere kiezen?

Maja ze zenden de matchen van Anderlecht en Union dan nog uit op 2 verschillende zenders. Kzou eerder daar klagen dan bij de match op slechts 1 kanaal.

Maja ze zenden de matchen van Anderlecht en Union dan nog uit op 2 verschillende zenders. Kzou eerder daar klagen dan bij de match op slechts 1 kanaal.
Logisch dat Wallonië voor Union en Anderlecht kiezen. Die kiezen echt wel willekeurig naar een ploeg voor de taalgrens. Die zenden ook Charleroi of Standard uit andere rondes. Bij VTM kennen ze echt maar 1 ploeg.

En klagen doe ik niet. Ik stel dat alleen maar vast. Als ze Anderlecht uitzenden , kijk ik misschien wel. De andere matchen laat ik toch passeren

Dat gaat over globale cijfers in heel België (of ik moet daar iets helemaal fout lezen), VTM neemt wat het beste uitkomt in Vlaanderen.
Zoveel verschil zal er niet zijn tussen Anderlecht en Club. Zeker niet in middelmatige bekerwedstrijden. Maar maakt niet uit hoor. Ik vind het persoonlijk gewoon jammer voor andere ploegen want zo komt het echt over dat ze maar 1 ploeg kennen

Zoveel verschil zal er niet zijn tussen Anderlecht en Club. Zeker niet in middelmatige bekerwedstrijden. Maar maakt niet uit hoor. Ik vind het persoonlijk gewoon jammer voor andere ploegen want zo komt het echt over dat ze maar 1 ploeg kennen
Anderlecht zal in Wallonië wel meer kijker dan Club hebben zeker?
In mijn jongere jaren, kwam Club dan weer nooit op tv voor dergelijke wedstrijden. Ik vrees dat het gewoon vraag en aanbod is.

Anderlecht zal in Wallonië wel meer kijker dan Club hebben zeker?
In mijn jongere jaren, kwam Club dan weer nooit op tv voor dergelijke wedstrijden. Ik vrees dat het gewoon vraag en aanbod is.
Toen was VTM zelf hoofdsponsor van Club Brugge zeker 😝

Vroeger kwam er ook amper iets op tv. Bij Canal plus was het lang 1 topper per speeldag. Bekervoetbal werd pas bij de finale uitgezonden. Heel veel radio avonden meegemaakt :love:

Nu is het gewoon veel te veel aan het worden. Vroeger keek ik ook elke match van Anderlecht, die tijd ben ik ook door of ik zit elke 3 dagen voor de tv. Onmogelijke uren ook in het weekend met kinderen die hobby’s hebben. Die namiddagmatchen kan ik nooit iets van volgen

Logisch dat Wallonië voor Union en Anderlecht kiezen. Die kiezen echt wel willekeurig naar een ploeg voor de taalgrens. Die zenden ook Charleroi of Standard uit andere rondes. Bij VTM kennen ze echt maar 1 ploeg.

En klagen doe ik niet. Ik stel dat alleen maar vast. Als ze Anderlecht uitzenden , kijk ik misschien wel. De andere matchen laat ik toch passeren
Maar dan kan Sporza (ik neem aan dat ze daar ook anderlecht gaan uitzenden) toch ook gewoon kiezen om als 2de match de Limburgse derby te kiezen. Ik heb ook geen idee hoe de matchen verdeeld worden, maar vermoed dat Sporza eerste keus heeft aangezien ze daar ook de finale uitzenden en nu de topper ook daar tonen.

Terug
Bovenaan