Altijd penalty. Die Saddick had er ook al moeten afliggen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit Brugge is heel de match gewoon beter dan Genk? Genk dat al heel veel fouten heeft gemaakt en met alles wegkomt.Dit brugge geraakt altijd overal maar mee weg, niet te geloven
Bal is niet volledig weg, maar dan nog?Bal allang weg, nooit penalty.. Triest
Waarom zou dat eigenlijk uitmaken? De bal is weg, dus je mag een fout maken?Bal allang weg, nooit penalty.. Triest
T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel
Blijkbaar toch al geregistreerd op 21 Jan 2021, maar hij wordt nu ineens wakkerJezus, van onder welke steen komt gij getrolld? Slayer is er niets bij.

Speciaal een account maken om voor deze match wzt comments te komen plaatsen… speciaalT enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel

Politie denkt er ook zo over denk ik.Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft.
das al lang geen geel meerMekkeren is geel, behalve voor Hans![]()
In Genk hebben we het vaak erg moeilijk, dus is zeker nog niet gespeeld bij een 2-1 stand...Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft.