Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij leek inderdaad wat te klemmen tussen ribbenkast en elleboog mja tis nie duidelijk te zien op de beeldenIk vond het duidelijk te zien dat de elleboog de bal raakte
Maar soit als neutrale kijker zie ik die liever tellen. Mooie trap
Jammer genoeg vrees ik datOp naar een veldslag?
Uiteraard was dat geen geel van Deman. Leoni was geel. Gooit een bal op het veld. Is al zoveel gebeurd. Rood is dat nietNiemand van Anderlecht geel die om een kaart komt roepen, dan geef je die eerste aan Deman ook beter niet. En zo een overduidelijke sportieve actie van een bankzitter moet ook gewoon rood zijn
De Roeck is zich ook te veel aan het opwindenDat is niet zo slim. Voor mij volledig op de conto van De Roeck. Odoi op de back is elke keer al slecht afgelopen dit seizoen terwijl dat Renders het elke keer al goed heeft gedaan.
Er is wel een verschil met hoe Deman op de ref afvloog als n halve gare en gaan mekkeren. Alhoewel zou mekkeren ook gwn geel moeten zijn (behalve voor de kapitein)Niemand van Anderlecht geel die om een kaart komt roepen, dan geef je die eerste aan Deman ook beter niet. En zo een overduidelijke sportieve actie van een bankzitter moet ook gewoon rood zijn