Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ne migrant die probeert te integreren. Zum kotzenOp het werk nen Italiaan da voor België ging supporteren, da zijn de goei se!
Omdat hem anders wss heel den dag scheef bekeken ging worden.
NOG eens? Ik wist niet eerst van de eerste!Een tip voor als er nog eens een Italiaan over de vloer komt.

Aaah, een klassiek Belgisch gerechtje.
Indien uw prono klopt trakteer ik u op één pizza met ananas.2-1 voor Belgie na verlengingen.
Bestrooi met maar met complimenten binnen 14 uur wanneer ge gaat moeten toegeven dat ik gelijk had.
delet this post nephewHet gaat 3-1 worden voor de Italianen. Ik heb De Bruyne omgekocht voor 50 Pokémon kaarten en een rare special editie van een golden Blue eyes White Dragon Yugi Oh Kaart.
Mijn buur is Turk. Ik heb sinds de openingsmatch onze driekleur buitenhangen. Meneer de dag erna ook de Belgische vlag buiten gehangen. Ik zou er geen probleem mee hebben moest hij er de Turkse ook bijhangen maar dat heeft hem dus niet gedaan. Of beter gedurfd: ja wij niet zo goed als België. Wij slecht in groepswedstrijd.Op het werk nen Italiaan da voor België ging supporteren, da zijn de goei se!
Omdat hem anders wss heel den dag scheef bekeken ging worden.
Proficiat aan de Belgen!!
Gewonnen in vrouwenbasket 2017!
Zatte nonkel Jef op Jan zijn trouwfeest.Wie performde deze song beter:
Wie echter afkwam met de slechtste versie was wijlen George Floyd.Wie performde deze song beter:
Het origineel,
Albert Hammond
The Hollies
Simply Red