ilgonwe
Well-known member
Dat was nogal een figuur, het altijd beter wetenik mis vooral een type zoals Gino dit seizoen![]()
Hij heeft uiteindelijk nog gewonnen maar andere kandidaten bleken toch sympathieker.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was nogal een figuur, het altijd beter wetenik mis vooral een type zoals Gino dit seizoen![]()
Hij heeft uiteindelijk nog gewonnen maar andere kandidaten bleken toch sympathieker.Het spel zelf meespelen op de vtm website is ook zo simpel, je maakt gewoon foto's via Google vanwaar ze zitten en je vind zo elke locatie![]()
"Als je het googlet is het gemakkelijk". Ja no shit, het leuke is toch om het zonder hulpmiddelen obv je eigen kennis te doen? Voor mij zat ik er elke aflevering langs, buiten deze toen ik de stad op de wegwijzer zag.Toch wel redelijk gemakkelijk voor de kijker om te achterhalen waar ze zitten.
Unesco, truffel en metejoor in Google intikken en dan ge krijgt Meteora.
"Als je het googlet is het gemakkelijk". Ja no shit, het leuke is toch om het zonder hulpmiddelen obv je eigen kennis te doen? Voor mij zat ik er elke aflevering langs, buiten deze toen ik de stad op de wegwijzer zag.
Mea culpa, helemaal vergeten dat er een wedstrijd wasUiteraard maar als ge meedoet aan de wedstrijd, waarom zou je dan teren op je eigen kennis als je via google het direct kan vinden en zo zeker te zijn van jouw keuze.
.Dat is toch een vrij populaire bestemming ook waar ze zondag als exitlocatie zaten. Zeker als je in oldtown letterlijk aan die omwalling zit om een opdracht te doen.Als alle kandidaten dezelfde stad aanduiden dan vrees ik toch voor het concept van het programma. Ik denk dat die veel te veel hints krijgen, ook tussen de beelden door.
Ik heb dat met Niels