Bestemming X Seizoen 2

Toch wel redelijk gemakkelijk voor de kijker om te achterhalen waar ze zitten.

Unesco, truffel en metejoor in Google intikken en dan ge krijgt Meteora.

Het spel zelf meespelen op de vtm website is ook zo simpel, je maakt gewoon foto's via Google vanwaar ze zitten en je vind zo elke locatie :)

Volgende aflevering komen ze langs...
Stralaus Freudenberg in Shkoder (Albanië). Ik zie ze richting Mostar of Dubrovnik gaan.

Het spel zelf meespelen op de vtm website is ook zo simpel, je maakt gewoon foto's via Google vanwaar ze zitten en je vind zo elke locatie :)
Toch wel redelijk gemakkelijk voor de kijker om te achterhalen waar ze zitten.

Unesco, truffel en metejoor in Google intikken en dan ge krijgt Meteora.
"Als je het googlet is het gemakkelijk". Ja no shit, het leuke is toch om het zonder hulpmiddelen obv je eigen kennis te doen? Voor mij zat ik er elke aflevering langs, buiten deze toen ik de stad op de wegwijzer zag.

"Als je het googlet is het gemakkelijk". Ja no shit, het leuke is toch om het zonder hulpmiddelen obv je eigen kennis te doen? Voor mij zat ik er elke aflevering langs, buiten deze toen ik de stad op de wegwijzer zag.

Uiteraard maar als ge meedoet aan de wedstrijd, waarom zou je dan teren op je eigen kennis als je via google het direct kan vinden en zo zeker te zijn van jouw keuze.

Als alle kandidaten dezelfde stad aanduiden dan vrees ik toch voor het concept van het programma. Ik denk dat die veel te veel hints krijgen, ook tussen de beelden door.

Als alle kandidaten dezelfde stad aanduiden dan vrees ik toch voor het concept van het programma. Ik denk dat die veel te veel hints krijgen, ook tussen de beelden door.
Dat is toch een vrij populaire bestemming ook waar ze zondag als exitlocatie zaten. Zeker als je in oldtown letterlijk aan die omwalling zit om een opdracht te doen.

Zo lijkt het ja, maar ik heb wel heel veel tips gezien/gehoord naar San Marino. Lijkt zo wel heel gemakkelijk. Ik vraag me af waar de misleiding dan zat.

Ik heb dat met Niels

Idem hier, wat die allemaal uitspookte tijdens dat voetbalmatchke..ongezien.

Ik snap dat het effectief niet gemakkelijk moet zijn om naar u eigen te kijken in bovenaanzicht maar hoe ongecontroleerd kunt ge bewegen :wtf:

Ik vind de personages weinig aimabel, dat het minder uitmaakt wie uitvalt. Er zijn ook al 2-3 afleveringen "kliekjes" wat ze nog minder sympathiek maakt. Ik ben ook meer bezig waar de bus heen gaat. Het ene spel is al wat leuker dan het andere, voorlopig wat minder indrukwekkend dan een aantal games van vorig seizoen. Er zijn iets te veel varianten van "zoek het item" gepasseerd.

Terug
Bovenaan