BeyondGaming koekhandel - wat is jouw lievelingskoek?

Op-is-op'kes (letterkoekjes of nicnac'jes), meestal gewoon droog, maar als het eens decadent mag, smeer ik er nutella op.
en maria'tjes
en krakelingen.

Destrooper wafels
th

Gewoon Leo van Milka ( die van de ALDI zijn ook oké ) en Cent wafels van Lu ( die van de ALDI vind ik bagger . )

Lukt da nog easy wat bestellen uit UK nu met douane? Wou eens korev Bier uit cornwall bestellen, pokkeduur 😐
Ngl, het is duur en de laatste twee jaar ook maar voor speciale gelegenheden dat ik nog eens een aantal dingen bestel. Rond de zomer - als er geen hittegolf is - doe ik nog eens een bestelling, mocht er dan iemand iets willen aan toevoegen om de verzending etc te delen (ik bedoel weliswaar correct te delen, je moet niet de helft bijspringen als je maar 1 iets koopt) dan zet ik hier wel een seintje met waar ik koop, kan men zien.

Prince koeken met ook chocolade langs buiten. Kinder beuno of zo'n Kinder ding met wit melkachtig iets in het midden.

En negerinnentetten ook af en toe maar dat is zo voor af en toe een heel pak en dan een tijd niet meer.

De Prince Tout Choco is idd ook goed. Ook leren kennen via standaard koekhandel :laugh: .

Of enkele jaren geleden nog de Pick Up Triple Choc. Die was ook goed maar niet meer te vinden.

Custard Creams!!! Anders McVitie’s thins of klassieke digestives. Vroeger in Engeland: Maryland cookies (choc chip en soorten) die zijn onklopbaar gewoon de allerbeste. Bestel u een verpakking online en als je ze niet ronduit schitterend vind, betaal ik u terug.
In Engeland hadden wij ook Mr Kipling (kan je makkelijk online kopen) met echt die traditie voor bij de koffie/thee van slices (bakewell, apple, caramel) of Battenbergs, French Fancies…
Deze https://www.burtonsbiscuits.com/our-brands/maryland-cookies/ ?

Toen ik in Londen was nog een hoopje Hobnobs gekocht. Die werden vernoemd in het schitterende Bottom en toen moest ik ze ook hebben :laugh: .

ik eet tegenwoordig zo weinig mogelijk koeken, maar vroeger (heel) veel en ik snap echt niet hoe je een favoriet kan kiezen.

Leo’s, Cent Wafers, Melo Cakes, Dinokoeken met witte chocolade (jammer dat ze die niet meer maken), Kinder Bueno, Snickers, … allemaal geweldig.

Deze zijn trouwens ook fantastisch: https://www.julesdestrooper.com/producten/virtuoso

Onmogelijk om te kiezen, maar als ik moest kiezen waarschijnlijk Oreos. Niet zo sympathiek als een dino koek of ne Jules Destrooper, maar een Oreo beetje gedopt in melk 🤤. Ik koop die wel zelden (omdat die gegarandeerd binnen de minuut op zijn), enkel voor special occasions.

Als ik zou moeten kiezen op basis van wat ik het meest koop zou het nicnacskes of huggy bears zijn.

Maar ik ben een true lover of all koeken.

Terug
Bovenaan