Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ngl, het is duur en de laatste twee jaar ook maar voor speciale gelegenheden dat ik nog eens een aantal dingen bestel. Rond de zomer - als er geen hittegolf is - doe ik nog eens een bestelling, mocht er dan iemand iets willen aan toevoegen om de verzending etc te delen (ik bedoel weliswaar correct te delen, je moet niet de helft bijspringen als je maar 1 iets koopt) dan zet ik hier wel een seintje met waar ik koop, kan men zien.Lukt da nog easy wat bestellen uit UK nu met douane? Wou eens korev Bier uit cornwall bestellen, pokkeduur![]()
Ik begon je post te lezen en dacht 'oh nee rijstkoeken' maar zag al vlug rijsttaartjes en all was good.Kleine rijsttaartjes en als dat niet tot de koekjes behoort dan nog kleine rijsttaartjes
That's other cook!Leo. Niet Olé, dat smaakt anders.
.Deze https://www.burtonsbiscuits.com/our-brands/maryland-cookies/ ?Custard Creams!!! Anders McVitie’s thins of klassieke digestives. Vroeger in Engeland: Maryland cookies (choc chip en soorten) die zijn onklopbaar gewoon de allerbeste. Bestel u een verpakking online en als je ze niet ronduit schitterend vind, betaal ik u terug.
In Engeland hadden wij ook Mr Kipling (kan je makkelijk online kopen) met echt die traditie voor bij de koffie/thee van slices (bakewell, apple, caramel) of Battenbergs, French Fancies…
.Dat zijn ze. De perfecte kruimel, niet te zoet…Deze https://www.burtonsbiscuits.com/our-brands/maryland-cookies/ ?
Toen ik in Londen was nog een hoopje Hobnobs gekocht. Die werden vernoemd in het schitterende Bottom en toen moest ik ze ook hebben.

Ik zou een pot met die vulling kunnen opeten.This.
Kinder bueno 4 laif.
Ik word letterlijk kwaad als de rek in de winkel leeg is en mijn voorraad op is.Ik zou een pot met die vulling kunnen opeten.

MelkschijfjePrince koeken met ook chocolade langs buiten. Kinder beuno of zo'n Kinder ding met wit melkachtig iets in het midden.

En nu de vraag des duivels...En negerinnentetten ook af en toe maar dat is zo voor af en toe een heel pak en dan een tijd niet meer.
Eerst de chocolade, dan de vulling en dan het koekje.Melkschijfje
En nu de vraag des duivels...
hoe eet jij die? Ontleden of alle 3 de lagen tegelijk weghappen?
. Ik koop die wel zelden (omdat die gegarandeerd binnen de minuut op zijn), enkel voor special occasions.