BeyondGaming koekhandel - wat is jouw lievelingskoek?

En negerinnentetten ook af en toe maar dat is zo voor af en toe een heel pak en dan een tijd niet meer.
Krak hetzelfde. Pak open en gaat er helemaal aan (en dat is dan meestal nog zo'n family pack)

Verder al sinds mensenheugenis liefhebber van Pim's cakes. Je kan dat op verschillende manieren eten.
- Ofwel een normale beet.
- Ofwel eerst het deegje eraf eten dan het appelsientje uit de chocolade en tenslotte de chocolade
- Ofwel eerst de chocolade eraf eten, dan het appelsientje zo in 1 stuk en daarna het koekje.

Onmogelijk om te kiezen, maar als ik moest kiezen waarschijnlijk Oreos. Niet zo sympathiek als een dino koek of ne Jules Destrooper, maar een Oreo beetje gedopt in melk 🤤. Ik koop die wel zelden (omdat die gegarandeerd binnen de minuut op zijn), enkel voor special occasions.

Als ik zou moeten kiezen op basis van wat ik het meest koop zou het nicnacskes of huggy bears zijn.

Maar ik ben een true lover of all koeken.
tschijnt dat Oreo vooral goed is als ge het in havermelk dopt

Melkschijfje 😇

En nu de vraag des duivels...
hoe eet jij die? Ontleden of alle 3 de lagen tegelijk weghappen?
that's the one.

Goh hangt er vanaf soms gewoon bijten in twee happen helemaal binnen en soms eerst chocolade en wit binnen om nadien t koekske te eten.

Ik weet wel wat ik straks koop nu :lol: .

En café noirkes.
Die zijn al een tijd van recept veranderd en nu zijn ze niet meer wat ze geweest zijn. :headshake:
Vroeger was die laag koffieglazuur minstens dubbel zo dik en kon je die er ook afschrapen met je tanden. En de smaak is ook niet meer zo intens. Doodzonde.

Ook hier geen makkelijke keuze. Ik denk vooral aan Frangipane, Cha-Chia, Twix en Lion.

Stroopwafels ook ne gevaarlijke. Als dat pak open is, kan ik mij maar moeilijk bedwingen :p

Na hier nog wat gelezen te hebben, wil ik graag nog verder aanvullen met Pim's en Kinder Bueno.

Ik snap de melkschijf hype wel niet. En ik snap al helemaal niet waar het koekje zit? Dat is toch gewoon 2 lagen dezelfde cake met opgeklopte melk tussen?

De Everyday ronde chocosprits sowieso op nr 1! Ook de rechthoekige sprits met een streep melkchocolade smaken, maar liever die ronde van de Colruyt.

Dan volgen Prince koeken vanille met chocolade er rond (en voor de nostalgische factor in aluminiumfolie en in een netje) en koala beertjes.

Verder ook van die ronde zanddeeg koekjes met een aarbij/rode glanzende vulling int midden die er precies als kleine taartjes uit zagen, in de lente en in de herfst Nicnacjes.

Één maal per jaar smaken zo'n random zanddeegkoekjes uit zo'n zak ook wel eens (en dan blijven de wafeltjes altijd over). In hetzelfde rijtje past zo'n blikken doos men met van die zanddeegkoekjes.

Dinokoeken met donkere chocolade. Biarritz, marquisette en Marguerittes van boni. Mikado en cent wafers voor de luchtigere koek.

Pims van den Aldi ook altijd nen winner.

Zoveel lekkere dingen. Over kinder Buenos enzo ben ik zelfs nog niet beginnen denken. Is aparte categorie voor mij

Vroeger hadden ze zo van die Speculaas-smurfjes met chocolade (in hun hoedje denk ik), die waren lekker.

En een tijd hadden ze PIM's met chocomoussevulling. Amai, dat was ook 't hele pak erdoor in één keer 😅

Vroeger hadden ze zo van die Speculaas-smurfjes met chocolade (in hun hoedje denk ik), die waren lekker.

En een tijd hadden ze PIM's met chocomoussevulling. Amai, dat was ook 't hele pak erdoor in één keer 😅
Die smurfjes met chocolade in hun hoed :drool:.

Ze hadden die ook met koffiemousse als ik me goed herinner.
Of die met peervulling. :drool:

Niet echt in de categorie favoriete koekjes, maar wel een van de lekkerste hapjes die je kan serveren, een echte aanrader en praktisch iedereen lust het graag:

Receptje:
- bodem van een kletskop koekje, de kleine versie van Jules Destrooper (daar past ongeveer die witte pens op)
- volgende laag : een schijfje gebakken witte pens, half centimeter tot 3/4de van een centimeter
- daarna een toefje van La William saus (sweet curry onion)
- daarop een MINI stukje (zoete) appel, heel klein dus
- eventueel visueel afwerken met een dotje rode confituur

Eenmaal ge dit hebt geproefd gaat ge niet anders meer willen, zoet en hartig en krokant door het koekje...

Thank me later, echt is proberen dit, you'll be amazed

Terug
Bovenaan