BeyondGaming koekhandel - wat is jouw lievelingskoek?

Niet echt een ‘koek’, maar dit is mijn favo;

Bakkerij-Van-Dessel071-Glac%C3%A9-scaled.jpg
Hoe eet je dit op is wat ik mij altijd afvraag. Dat is toch onmogelijk om dat deftig op te eten.
Stel je voor dat je live op TV bent in het bijzijn van de Queen, hoe ga je hier dan te werk ?

Hoe eet je dit op is wat ik mij altijd afvraag. Dat is toch onmogelijk om dat deftig op te eten.
Stel je voor dat je live op TV bent in het bijzijn van de Queen, hoe ga je hier dan te werk ?
Met pudding langs uw 2 mondhoeken zoals ge die altijd eet?

Mikado's van een B-merk hetzelfde smaken als de echte? :eek:
Nope, nope, nope.

De beste zijn trouwens die in de groene verpakking met hazelnoot, maar daarin kunnen smaken natuurlijk verschillen.
Het kan wel hoor, maar ik ben tevreden met die van Aldi of Lidl, al vond ik die van Lidl een paar jaar geleden veel te zoet. Geen idee of dat nu nog zo is.

Gewoon van naar die tompoes te kijken krijg ik pijn aan het tandglazuur aan de achterkant van mijn bovenste voortanden. Schrrrrraaaaaaaaaapen dat ik deed als kind.

Ja kom nu zijde gewoon dingen aan t verzinnen he? Dat kan niet anders.

Wel lekker overigens, bovenste laag eraf dan de rest eerst opeten en dan het stuk met glazuur.
Thats just weird, ik begrijp u ergens, maar dat is gewoon raar zo

Lokeren, ik zie al wat er aan het gebeuren is... Die van Uust vlaanderen die ook beweren dat zij de enige echte juiste benaming voor een curryworst /frikandel /lange hamburger gebruiken...

Mkay, nu moogt ge afkomen met wat ge wilt, sommige benamingen voor voedsel zijn gewoon streek gebonden, PUNT

Er is geen juist of fout, nogmaals gebleken...

@Coolguy en anderen.

Hier heb je het nog eens bewijs dat de koek Olé en Leo identiek zijn (naast de verpakking en de ribbeltjes in de chocolade).

Terug
Bovenaan