B - MAXX
Active member
Nee true, dan is je keuze veel logischer om er achterna nog 303s op te zetten. Knappe fiets!Ja, maar dat heb ik gewoonweg niet nodig. Het verschil tussen 2.8k en 4.8k euro uitgeven voor een fiets is significant.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee true, dan is je keuze veel logischer om er achterna nog 303s op te zetten. Knappe fiets!Ja, maar dat heb ik gewoonweg niet nodig. Het verschil tussen 2.8k en 4.8k euro uitgeven voor een fiets is significant.
Dat is je opmerking voor elke nieuwe fietsVet. Smeekt wel om een deep section wielset.

Behalve als die hoge wielen heeft zekerDat is je opmerking voor elke nieuwe fiets![]()

zelfs dan nog.Behalve als die hoge wielen heeft zeker![]()
Ferm!hier ook fietske wezen halen
![]()

Gewoon niet te gek doen, dan is het ook zonder gewoon prima.Ferm!
Zo'n Thule carbon protector, werkt dat echt goed?
Sinds mijn nieuwe carbon fiets heb ik hem nog niet op de fietsendrager durven zetten![]()
hier ook fietske wezen halen
Vet. Smeekt wel om een deep section wielset.
(ik bedoel, het wordt er wel veel vetter van)hahaha wow, opmerkzaam!Ferm!
Zo'n Thule carbon protector, werkt dat echt goed?
Sinds mijn nieuwe carbon fiets heb ik hem nog niet op de fietsendrager durven zetten![]()
Mooi, welke maat is die? Veel enduraces zie ik minder graag door de bovenbuis die heel schuin loopt, maar van deze is dat precies een pak minder zo.
Direct wel 1 van de mooiste gravelbikes die er zijn gekochthier ook fietske wezen halen
![]()

LMooi, welke maat is die? Veel enduraces zie ik minder graag door de bovenbuis die heel schuin loopt, maar van deze is dat precies een pak minder zo.
nee, omdat je zo de groepset niet kan zienWat is dat van die foto getrokken aan de verkeerde kant, worden jullie zenuwachtig als de fiets niet van links naar rechts wijst?

derpnee, omdat je zo de groepset niet kan zien![]()
't is een Grail hé, geen GrizlLiefst ook een selfie er bij waar we uw houthakkershemd en mooi getrimde baard kunnen zien.