Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ik niet toch?Het lijkt vorig jaar dat de polle hier voorzichtig voor een eerste fiets hulp kwam vragen of ben ik volledig verkeerd?
Loopt lekker![]()
Beetje spijtig dat uw auto gewoon blauw blijft nu

Moet je elke keer dat kapje over de kabels op de stuurpen eraf halen als je de fiets op het dak zet?Ik merk juist dat ik mijn fiets hier nog niet heb gedeeld sinds hij in zijn nieuwe jasje zit dus bij deze:
Giant propel in het chameleon kleur "rizing Fenix"
![]()
De verkleuring in werking voor de geïnteresseerden

Nee kabels zaten bloot omdat ik toen nog aan het testrijden was met de stem in een lagere positie.Moet je elke keer dat kapje over de kabels op de stuurpen eraf halen als je de fiets op het dak zet?
Tevreden van de propel?Nee kabels zaten bloot omdat ik toen nog aan het testrijden was met de stem in een lagere positie.
Kabels liggen nu juist en op de juiste lengte dus kapje zit er permanent op.
Ja 100% tevreden van nu ondertussen al 3jaar.Tevreden van de propel?
Qua geometrie en gevoel uw ding? Die verdikking aan de headtube met dan de smalle toptube blijf ik toch wat raar vinden ogen.
Maar die chameleon kleur is wel super natuurlijk!!
Prachtige fiets! Ik twijfel tussen deze of de canyon aeroad als volgende fiets. Ik lees dat er een flex merkbaar is op het stuur. Merk jij daar iets van? Storend?Ik merk juist dat ik mijn fiets hier nog niet heb gedeeld sinds hij in zijn nieuwe jasje zit dus bij deze:
Giant propel in het chameleon kleur "rizing Fenix"
![]()
De verkleuring in werking voor de geïnteresseerden
Nee geen last van en ik heb de grootste maat van frame en stuur.Prachtige fiets! Ik twijfel tussen deze of de canyon aeroad als volgende fiets. Ik lees dat er een flex merkbaar is op het stuur. Merk jij daar iets van? Storend?
Zal je verwarren met iemand anders.. Alleszins mooie collectie aan het aanleggenDat was ik niet toch?

Met mijn 1m93 zou het wrss ook de grootste maat zijn. Toch eens moeten test rijden als ik de kans krijg. Giant verdeler vlakbij is dan ook weer een grote + die ik met Canyon niet heb.Nee geen last van en ik heb de grootste maat van frame en stuur.
En bij mij ging het ook tussen de Giant propel, canyon aeroad en de orbea orca aero
Giant was voor de laagste prijs het meest complete pakket
Is dat een Large, en zie ik daar Koekelberg op de achtergrond?Hier is ie dan, vers van de pers en leuk leuk leuk
Ook 1m93 hier dus veel kans dat je ook een XL nodig zal hebbenMet mijn 1m93 zou het wrss ook de grootste maat zijn. Toch eens moeten test rijden als ik de kans krijg. Giant verdeler vlakbij is dan ook weer een grote + die ik met Canyon niet heb.
Dit is XL. Als ik lengte en beenlengte bij canyon ingaf adviseerde hij L maar als ik de gegevens van mijn bikefit er naast leg leek XL mij de beste oplossing. Zo zit mijn zadel niet helemaal op de limiet en krijg ik mijn lange armen weg (veel kortere stem dan op de koersfiets op deze). Misschien spacers aan het stuur nog weghalen maar 't is ook niet de bedoeling om er even agressief op te zitten als de koersfiets.Is dat een Large, en zie ik daar Koekelberg op de achtergrond?