Onlangs nog de nieuwe TCR advanced SL met dikke cadex wielen in mijn handen gehad, de fiets was veel te groot voor mij dus heb er niet op kunnen rijden.
Ergens eind deze maand is de mijne ready

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs nog de nieuwe TCR advanced SL met dikke cadex wielen in mijn handen gehad, de fiets was veel te groot voor mij dus heb er niet op kunnen rijden.

Een tijdje geleden voor €50 nog eens een roestbak opgepikt tweedehands om te restaureren. Bij deze een kleine teaser na het volledig strippen en uitkuisen. Hopelijk in de komende maanden volledige photoshoot van de opgebouwde fiets![]()

Ik heb exact dezelfde![]()
Na lang twijfelen uiteindelijk beslist om naast mijn mountainbike ook iets te kopen om mee op de weg te fietsen. Genoot echt van de ritjes langs de vaart en dergelijke, maar met de MTB begon dat meer en meer tegen te steken. Echter geen zin om te zot te doen omdat ik niet weet of het gaat blijven plakken. Vandaag pas opgepikt en nog maar een uurtje mee kunnen fietsen, maar wat een verademing. Morgen eerste deftige testritje.

Welkom in team GiantSinds gisteren de trotse eigenaar van een Giant TCR Advanced SL 2025. Vandaag een eerste rit afgelegd van 100km+ en wat een machine. Hoogtemeters afleggen was nog nooit zo aangenaam, amai! Met veel plezier mij voor het eerst ingeschreven voor enkele GF's dit jaar. Indien slechte resultaten, zal het zeker niet aan de uitrusting gelegen hebben
Volgende week woensdag naar de bikefitter voor een final check.
[MA=imgur]a/3lgM2JR[/MEDIA]
- Kader: Giant - TCR Advanced SL 2025 - Psychedelic Green
- Stuur: Cadex Race Integrated handlebar
- Stuurlint: Momenteel nog standaard, maar wachten tot week 26 voor de Cadex Race Handlebar tape
- Zadel: Cadex AMP
- Groupset: SRAM RED E1
- Bidons: Momenteel nog standaard, maar wachten tot week 26 voor de Cadex Bottle cage
- Wielen: Cadex Ultra 50
- Banden: Pirelli P Zero Race TLR RS - 30mm
- Totaal gewicht (incl. pedalen, bottle cages etc.): 6.53kg

Vandaag pas gepikt
Ik heb exact dezelfde![]()

Shit. Ik ben op weekend sinds vrijdag

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Giant TCR Advanced SL 2025. Vandaag een eerste rit afgelegd van 100km+ en wat een machine. Hoogtemeters afleggen was nog nooit zo aangenaam, amai! Met veel plezier mij voor het eerst ingeschreven voor enkele GF's dit jaar. Indien slechte resultaten, zal het zeker niet aan de uitrusting gelegen hebben![]()
Veel plezier ermee!!Bikefit op voorhand is geen overbodige luxe, dan zagen ze (uw Fietsmaker) hem af op de juiste lengte. Je kan er nog een bepaald aantal spacers ondersteken dus je hebt nog wat speling maar niet oneindig.Mooie machine!
Hoe gaat dat exact in zijn werk om een fiets met zo'n type zadelpen te kopen? Word je opgemeten en wordt dat dan op maat afgesneden?
demping zou een pak beter moeten zijn nochtans, dat is net één van de grote voordelen. Een buis die uit 1 stuk bestaat over die lengte kan veel meer meebuigen dan een normaleMooi fiets maar zo een zadelpen zou ik niet meer willen, demping is gewoon een stuk minder dan een gewoon zadelpen.
Althans was toch bij mijn vorige fiets het geval.
Ja, ongeloofelijk. De upgrade naar deze set wielen is ongetwijfeld de meest voelbare differentiator.Zeer mooie kleur wel!
Die cadex 50 zijn ook wel prachtige wielen, heb het genoegen gehad die op een defy te testen en bollen doen die wel!
Yes, dit dusBikefit op voorhand is geen overbodige luxe, dan zagen ze (uw Fietsmaker) hem af op de juiste lengte. Je kan er nog een bepaald aantal spacers ondersteken dus je hebt nog wat speling maar niet oneindig.

Op basis van die rit van 100km heb ik geen (significant) verschil gevoeld. Ik zal het laten weten indien wel.Mooi fiets maar zo een zadelpen zou ik niet meer willen, demping is gewoon een stuk minder dan een gewoon zadelpen.
Althans was toch bij mijn vorige fiets het geval.
Mijn propel heeft ook de zadelpen zoals de TCR, niks oncomfortabel aan.Ja, ongeloofelijk. De upgrade naar deze set wielen is ongetwijfeld de meest voelbare differentiator.
Yes, dit dus
Op basis van die rit van 100km heb ik geen (significant) verschil gevoeld. Ik zal het laten weten indien wel.