Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij deze ook maar eens even gestopt om een foto te maken.

Mooi! Welke Varia mount is dat?
Is een varia mount van sloperoad specifiek voor de zadelpen van cannondale.Mooi! Welke Varia mount is dat?
Thanks. Die prijzen zijn er wel niet naast precies.Is een varia mount van sloperoad specifiek voor de zadelpen van cannondale.
Ze hebben ook custom mount voor andere merken!
Die cannondales zijn ook wel parels!
“Zo ist ni moeilijk”mooi dingetje!![]()
Als we toch in de sfeer blijven:
Wel zalig hoe veel snelheid hij vast kan houden met deze set up. Je bent bijna verplicht van gewoon door te stoempen. Benieuwd welke gemiddeldes ik haal op wedstrijd itt mijn propel met clip on bars.“Zo ist ni moeilijk”
Rijd je ook je trainingen met die wielen?mooi dingetje!![]()

Nee hoor, die komen af en toe boven om er toch al eens mee gereden te hebben. Hoog voorwiel in combo met vol achterwiel is toch even wennen vooral met zijwind, moet je dus toch ffe aan gewend geraken.Rijd je ook je trainingen met die wielen?
Mijn vriendin heeft een Liv met zo'n hydration systeem, maar dat is blijkbaar amper/niet proper te krijgen, dus dat ligt nu ergens in een kast.

Haha zijn er al lang af ondertussenMooi mooi!
Maar haal die oranje sticker er even af![]()

Rij jij mooie uitslagen of rijden gewone stervelingen op triathlons ook met zulke machines?mooi dingetje!![]()
Laat ons zeggen dat het zwemmen niet op niveau zit van het fietsen en lopen. Op de individuele nummers scoor ik dus wel relatief goed. Fietsen (voor ik deze bolide had) was zo rond de top 10% en lopen ergens tussen de top 5 en 10%.Rij jij mooie uitslagen of rijden gewone stervelingen op triathlons ook met zulke machines?
Ik sta daar ook altijd van versteld. Ik rijd vaak langs de Ijzer en dat is precies een trainingspot voor mensen met zulke fietsen.Rij jij mooie uitslagen of rijden gewone stervelingen op triathlons ook met zulke machines?
Welke tijden haal je op die speedmax? Zag het inderdaad aan de 105 groep, dat het instapmodel is.Laat ons zeggen dat het zwemmen niet op niveau zit van het fietsen en lopen. Op de individuele nummers scoor ik dus wel relatief goed. Fietsen (voor ik deze bolide had) was zo rond de top 10% en lopen ergens tussen de top 5 en 10%.
Denk dat je zou verschieten van welke kapitalen daar rond fietsen. Die van mij is eigenlijk maar het instapmodel van canyon..