SomeDude
Banned
Het is de grootste maatIk kan daar maar 1 ding op zeggen:
Die fiets is te klein![]()

Maar twijfel of ik mss geen langere stuurpen nodig heb
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is de grootste maatIk kan daar maar 1 ding op zeggen:
Die fiets is te klein![]()

amai! echt gek...gigantisch lange benen dan toch ook, ofwel is het de foto.Het is de grootste maat
Maar twijfel of ik mss geen langere stuurpen nodig heb
Zadel staat op 84cmamai! echt gek...gigantisch lange benen dan toch ook, ofwel is het de foto.
Vette fiets.
Ja ook meer dan op koersfietsJij hebt meer drop op uw MTB dan sommige op hun koersfiets
Wel een duur fietsje, zal wel bollen gelijk boter!
Absoluut niet!Hopelijk lenige rug en hamstrings!![]()
2, dus denk zelfde als u? maar andere kleur (en +600 euro op een jaarWelkom Scalpelbroeder.
Inderdaad echt vreemd met het zadel zo hoog.
Welke is het precies?
)Misschien de naam van de fiets veranderen naar ScalpeRHaha, 600 euro. Een jaar eerder was het bij mij al plus vier- of vijfhonderd euro
Edit: ik heb ook een 2 ja.

Kan toch nooit comfortabel laat staan goed zijn?Ja ook meer dan op koersfiets

Waarom niet?Kan toch nooit comfortabel laat staan goed zijn?![]()

Vandaar best de grootste maat nemen, meer Carbon voor dezelfde prijs!Misschien de naam van de fiets veranderen naar ScalpeR![]()
Ja dat klopt, uw reach is minder ver.Waarom niet?
Stuur staat stuk minder ver he.
Ga voor een tafel staan en leg uw handen er op, ga dan meter achteruit en hou ze er 10cm boven. Welke is comfortabelste![]()

De vorige eigenaar kan toch perfect de originele zadelpen eraf hebben gehaald? Ik heb nog met een Campagnolo Record groep en 3T afmontage op een Cannondale gereden.In ben er 95% zeker van dat er fake onderdelen bij zitten. Die “Ritchey” zadelpen koop je voor €8,95 bij de leverchinees.
Ritchey wordt zelden in die mate gemonteerd, zeker niet op een Cannondale. Ik zou oppassen en toch eens de aankoopbonnetjes vragen![]()
![]()
Mijn bolide ze, tape op voorvork is voor transponder waod/edh. En tape op zadelpen voor zakje als ik train![]()
Mooi mooi!Mijn bolide ze, tape op voorvork is voor transponder waod/edh. En tape op zadelpen voor zakje als ik train![]()