Ouderlijk huis, maar kan ook dat ze het overkochten heWas dat niet het/een huis van haar ouders dat zij (ouders) dus te koop hadden gezet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ouderlijk huis, maar kan ook dat ze het overkochten heWas dat niet het/een huis van haar ouders dat zij (ouders) dus te koop hadden gezet?
Hoe dan ook, nog nooit zo'n arrogant koppel gezien.Ik vind het een vreemd verhaal. Hun ouderlijk huis stond overduidelijk te koop de vorige aflevering (bord in de voortuin). Zoiets is in die regio toch onmiddellijk verkocht? En nu gan ze het toch houden? Er stond deze aflevering geen te koop bord meer. Ik denk dat er op voorhand al gesprekken geweest zijn in de trend van ‘we gaan proberen maar kunnen jullie deelname niet volledig bevestigen’.
Gavere heeft dan ook nog eens een treinstation, als dat huis op wandelafstand is van het station bvb scheelt dat ook al wat.

mja, dat park spoor noord geval dat de tuin ontbrak was wel opgelost door dat het letterlijk aan een grote speeltuin lag.
Gavere bekijken als deelgemeente van Gent is toch een andere categorie.
maar uiteindelijk: wat ze in Gent kan krijgen voor haar budget, naar haar wensen, is gewoon niet bewoonbaar. en zeker niet met dat kind. dus niet te verwonderen dat ze elders proberen.

Nogal.Die moeder en vooral dochter zijn zo cringe![]()

*Denkt terug aan de lach van de tuinman*Moeder en dochter nemen voor mij alvast de fakkel van 'meest irritante deelnemers' van het programma over van Tervuren.
het helpt bij dat budget natuurlijk wel dat interieurarchitect door Play betaald wordt, en niet door de klant zelf.Nogal.
Huisje in Gavere wel knap, toch weer goeie reclame voor de interieurarchitecten.
Da was grappigste van allemaalIk vond Gavere dan weer licht tegenvallen. Had een mini-hal in gyproc nu echt zo de kost geweest om een sas tussen voordeur en woonruimte te creëren? Dat maakt toch een wereld van verschil richting warmteverlies..

”Ik was ook hetzelfde aan het denken, maar dan krijg je die zetel er niet meer geplaatst. Leek me redelijk smalle woonruimte.Ik vond Gavere dan weer licht tegenvallen. Had een mini-hal in gyproc nu echt zo de kost geweest om een sas tussen voordeur en woonruimte te creëren? Dat maakt toch een wereld van verschil richting warmteverlies..
Dichtbij Gent (ziekenhuis, school) --> Gavere.