Idd, binnen zoveel jaar kan ze nog steeds verkopen... Maar best mogelijk dat ze in deze regio blijft als ze het hier een kans geeft. Dat heb ik nu ook na 3 jaar hier wonen (na 24 jaar Melle in m'n thuis, en 22 jaar Gent) en aankoop auto. En geloof me, was even dik jaar of 2 wennen hoor inclusief corona na 22 jaar stad ... Nu kan Gent me den boom in, geef me maar rust en meer natuur vlakbij... Da's persoonlijk natuurlijk.Kijk, ze heeft nu met 210K een huis waar ze absoluut kan starten met vlotte bereikbaarheid naar Gent (zeker UZ en omgeving, maar in zijn geheel perfect haalbaar). Door het concept van het programma heeft ze ook een serieuze meerwaarde voor die 210K gekregen. Gevolg is dat ze 210K betaalt, maar haar huis op vandaag al meer waard is.
Als ze echt beter wil zitten kan ze met een verhoogd budget op zoek gaan. Tot die tijd betaalt ze af aan iets dat van haar is, en zit ze zeker OK. Blijft win-win.
Veel liever Gavere dan Evergem Wondelgem ofzo zulle, tis hier mooi en groen dus ... die kanaalzone boven Gent, bah.
Drongen Afsnee en De Pinte etc zijn dan mooier, maar duur en wat luxe gemeentes met Gent en Latem nabij. Eke-Nazareth is ook al ferm duur aan het worden.
Heusden Destelbergen, leuk! Met elo fiets langs de Schelde naar Gent, maar .... man dure grap aan worden daar ... Melle(mijn thuisgemeente) en Merelbeke gaan nu rond hun centra ook al vrij duur ...
Laatst bewerkt: