Blind Getrouwd 2023

Mathieu en Isabelle, dat gaat niet blijven denk ik. Twee gibbertrienen samen, in het begin gezellig maar of dat iets duurzaam gaat opleveren? Wie weet verrassen ze ons nog...? Bij die Mathieu heb ik nogal overjaarse puber vibes. Bij beiden niet het gevoel dat die echt al rijp zijn voor een serieuze relatie.
Isabelle doet mij denken aan een ex-lief van mij. Mathieu dat was ik 30 jaar geleden. :unsure:

En toen is dat vrij slecht afgelopen. Dus ik ben benieuwd. Misschien doet Matthieu het beter als ikzelf. :tongue:

Ik vrees echt een beetje voor Emanuel en Emma. Aan de ene kant snap ik een redenering van ‘kalme haven voor woelewater’ maar hij heeft tot nu toe wel een vrij groot ‘hork’ (da’s hark x3) gehalte. Dat kan absoluut goed werken, maar volgens mij wanneer dat organisch kan groeien zonder andere koppels, camera’s en al zeker tijdsdruk.

Ik vrees echt een beetje voor Emanuel en Emma.
Dat is echt zo'n koppel .. ik kan fout zijn maar als ik mijn mening moet zeggen: als ze elkaar in het echt tegenkomen zou er erg weinig kans zijn dat ze samen iets zouden beginnen met elkaar.

Maar ze passen eigenlijk wel bij elkaar. Het is te zeggen: Volgens mij kan dit wel werken.
Maar gemakkelijk wordt het niet, dit koppel gaat toch een uitdaging te gemoed.

Dat is echt zo'n koppel .. ik kan fout zijn maar als ik mijn mening moet zeggen: als ze elkaar in het echt tegenkomen zou er erg weinig kans zijn dat ze samen iets zouden beginnen met elkaar.

Maar ze passen eigenlijk wel bij elkaar. Het is te zeggen: Volgens mij kan dit wel werken.
Maar gemakkelijk wordt het niet, dit koppel gaat toch een uitdaging te gemoed.
Stijn en Nuria zouden met elkaar nooit iets zijn begonnen als ze elkaar gewoon zouden tegenkomen. En kijk. Dat het klikt is belangrijker dan hoe mensen elkaar leren kennen, lijkt me. Nu kijken mensen niet meer op dat je elkaar online hebt leren kennen maar dat was vroeger toch wel anders.

Mathieu en Isabelle geef ik toch weinig kans. Continu dat kinderlijk gechiechel bij beiden. Zou er onnozel van worden.

De andere 3 maken nog wel kans denk'k.

Gesukkel met een enorme aardappel, ik zou maar oppassen Emanuela 😏
bKwE7kP.png

Ik vind alle koppels wel iets hebben, 't is alleszins veel leuker dan vorig jaar. Ze hebben precies meer goesting om zich te smijten.
Nuja, we zitten nog in de witte broodsweken natuurlijk.

Ik heb wel het gevoel dat Emile niet volledig overtuigd is van zijn Emma.

Ik vind alle koppels wel iets hebben, 't is alleszins veel leuker dan vorig jaar. Ze hebben precies meer goesting om zich te smijten.
Nuja, we zitten nog in de witte broodsweken natuurlijk.

Ik heb wel het gevoel dat Emile niet volledig overtuigd is van zijn Emma.

Vind die Emma wel een hele toffe, maar echt een serieus gesprek hebben ze nog niet gehad. Is meer een speelvogel.

Ik vind Jolien geen knappe van gezicht. Maar ze heeft wel een heel mooi lichaam dus ik begrijp Brecht dat hij het er warm van kreeg. :biglaugh:
Dat Brecht in het voorstukje van volgende week ligt te bleiten gelijk een klein kind is meestal een goed teken. Ne vent die zich openstelt en effe niet stoer doet voor de schijn, go for it! Zou ik zeggen.

Alle koppels hebben dit seizoen nog kans. Meestal kan je al zeggen na 3 afleveringen, wie al zeker niet. Nu is dat moeilijker. Als ik moet gokken dan blijven alvast Mathieu en Isabelle niet samen. Maar dat is momenteel gewoon een gok.

Vanaf volgende week gaan we misschien de eerste barstjes zien, dan weten we al iets meer.

Ik ben momenteel wel fan van Emile & Emma en Fleur & Alexander. Daar zet ik op dit moment mijn geld op in.
In Isabelle kan ik me soms een beetje ergeren omdat die alleen maar zit t giechelen en te zwanzen. Kan aan de montage van VTM liggen. 🤷

Ze zouden het dit jaar anders hebben aangepakt. Ik denk dat ze mss allemaal zijn gescreend of ze niet dichtklappen bij de minste knipoog.

Terug
Bovenaan