Ik vond hem nu ook niet bepaald slecht gekleed trouwens voor hij die winkel binnen ging. En die stijlen lagen nu ook niet mijlenver uit elkaar.
Hij kwam binnen in een Ralph Lauren outfit en ging buiten in een Ralph Lauren outfit. Was niet echt een restyling hé
Ik heb zelf de meeste overeenkomsten met Leander en Ellen. Zij stralen toch een bepaalde intelligentie uit.
Want die twee vrouwen bijvoorbeeld: ik krijg het echt op mijn heupen van mensen die lang single zijn en dan aan zo'n programma meedoen en al op voorhand beginnen doen of dit echt
destined is dat ze bij elkaar komen. Met dat draadje en die Taylor Swift lyrics. God, verschrikkelijk.
Leander en Ellen zeggen gelijk het is: het experiment heeft ons bij elkaar gezet, laten we even kijken of dit matched, of we overeenkomen op fysiek, psychisch én logistiek vlak. We vinden elkaar leuk, maar zijn realistisch;
Die vrouwen zijn echt veel te melig.
Ian en Maité: Maité vind ik echt veeeeel te braaf. Zou daar niet mee samen kunnen zijn. Maar gustibus et coloribus; Hoop voor Ian dat dat iets wordt, maar ik kan haar niet inschatten.
Ziggy en Sien - idd het sensatiekoppel. Maar ik kan haar ook wel begrijpen, toen hij daar een paar afleveringen geleden de kamer binnenwandelde in zijn witte Johhny klak, heeft hij gewoon in één keer 90% van zijn kansen versmeten. Zij is ook wel geeen gemakkelijke, maar Ziggy komt niet bepaald intelligent over imo.