Blind getrouwd 2025

Ja maar wel tof hoe hij dingen geleerd heeft door dit experiment.
Zeg het Ziggy, niet inhouden Ziggy, wauw Ziggy. Zelf ga ik mijn mening wel niet vertellen Ziggy... 🤯
Bij dat gesprek dacht ik het volgende: Ziggy probeert het samenleven te doen zonder dat Sien zich eraan stoort (of het dan liefde of cohousing wordt zal hij nog zien). Sien probeert deze beproeving te overleven door Ziggy te nudgen en dan kan ze dit hoofdstuk in het leven afsluiten zonder dat HLN en Dag Allemaal haar neersabelt.

Bij dat gesprek dacht ik het volgende: Ziggy probeert het samenleven te doen zonder dat Sien zich eraan stoort (of het dan liefde of cohousing wordt zal hij nog zien). Sien probeert deze beproeving te overleven door Ziggy te nudgen en dan kan ze dit hoofdstuk in het leven afsluiten zonder dat HLN en Dag Allemaal haar neersabelt.
Als je wat aandachtiger kijkt valt de framing wel op, ze praten meer dan de montage laat uitschijnen. Het is duidelijk dat ze dit koppel hebben opgeofferd voor de sensatie. Akkoord dat het een mismatch is maar helpen doet het allerminst.

Die onzekerheid van Ian over zijn uiterlijk kan op de lange duur onaantrekelijk overkomen niet?
Ik snap hem wel hoor, vroeger veel gepest dat maakt je onzeker maar uiteindelijk heb wat zelfvertrouwen...
Maite lijkt er nu op dit moment ermee ok om te gaan, maar na een paar maanden i dunno? Lijkt mij vermoeiend dat je om de zoveel tijd bevestiging nodig hebt.

Die onzekerheid van Ian over zijn uiterlijk kan op de lange duur onaantrekelijk overkomen niet?
Ik snap hem wel hoor, vroeger veel gepest dat maakt je onzeker maar uiteindelijk heb wat zelfvertrouwen...
Maite lijkt er nu op dit moment ermee ok om te gaan, maar na een paar maanden i dunno? Lijkt mij vermoeiend dat je om de zoveel tijd bevestiging nodig hebt.
Ze kennen elkaar nog maar een paar dagen, ik vermoed dat dat wel over een aantal maanden wel geen probleem meer zal zijn. Laat staan over een aantal jaar. Je moet de impact van pesterij op je zelfvertrouwen niet onderschatten, dat sleur je voor de rest van je leven mee. Als hij dankzij Maïté een manier vindt om daarmee om te gaan zonder dat het stoort, kan dat dus wel in orde komen.

Laatst bewerkt:
Ik ben niet voor de mannen maar vind ik Ian uiterlijk ne mooie vent? Neen.
Vind ik hem lelijk? Neen ook niet.

Maar zijn karakter vind ik wel goed.
En zou ik er een pintje mee drinken? Sure! Allé ja, ik bedoel Ian had zo maar ne maat kunnen geweest zijn.

Er is niks mis met u Ian (als je dit leest): Enjoy it en verwen uw vrouwtje maar goed.

Denk dat ze dat goed aanpakt ook door hem eens te stylen en een complimentje te geven. Je zag mooi dat hij veel meer zelfvertrouwen had in de winkel met die kleren ook.
En zoveel moeite is dat toch niet om te zeggen je ziet er goed uit tegen je partner? Denk dat iedereen dat wel graag hoort, of je nu onzeker bent of niet.

Denk dat ze dat goed aanpakt ook door hem eens te stylen en een complimentje te geven. Je zag mooi dat hij veel meer zelfvertrouwen had in de winkel met die kleren ook.
En zoveel moeite is dat toch niet om te zeggen je ziet er goed uit tegen je partner? Denk dat iedereen dat wel graag hoort, of je nu onzeker bent of niet.
Te stylen?

Hij is militair en aspirant helicopterpiloot en laat zich stylen als Ken.

Ik vond daar niks verkeerd mee. Zij vond het leuk om te doen en zag zijn zelfvertrouwen groeien. En hij vond het leuk om haar in haar element te zien en voelde zich ook goed.

Ik vond hem nu ook niet bepaald slecht gekleed trouwens voor hij die winkel binnen ging. En die stijlen lagen nu ook niet mijlenver uit elkaar. Niet elke militair loopt er in zijn vrije tijd bij alsof hij nog in den bos steekt.

Die volgers dat weet ik niet, maar straalt een beetje een stereotyp schminkdoos beeld uit vind ik. Veel uiterlijk vertoon lijkt me (allez een week geen "mails doen" dat gaat niet in de verkoop van graafmachines omdat je zo belangrijk bent?).Nog wat uitspraken genre "work hard play hard" en het is compleet.
Kvond daarmee haar uitspraak in die eerste aflevering wel lachen: mijn uiterlijk matched niet met mijn innerlijk. Maar ze kiest er wel zelf voor om zich op die manier te presenteren aan de wereld.

Ik vond hem nu ook niet bepaald slecht gekleed trouwens voor hij die winkel binnen ging. En die stijlen lagen nu ook niet mijlenver uit elkaar.

Hij kwam binnen in een Ralph Lauren outfit en ging buiten in een Ralph Lauren outfit. Was niet echt een restyling hé

Ik heb zelf de meeste overeenkomsten met Leander en Ellen. Zij stralen toch een bepaalde intelligentie uit.

Want die twee vrouwen bijvoorbeeld: ik krijg het echt op mijn heupen van mensen die lang single zijn en dan aan zo'n programma meedoen en al op voorhand beginnen doen of dit echt destined is dat ze bij elkaar komen. Met dat draadje en die Taylor Swift lyrics. God, verschrikkelijk.

Leander en Ellen zeggen gelijk het is: het experiment heeft ons bij elkaar gezet, laten we even kijken of dit matched, of we overeenkomen op fysiek, psychisch én logistiek vlak. We vinden elkaar leuk, maar zijn realistisch;
Die vrouwen zijn echt veel te melig.

Ian en Maité: Maité vind ik echt veeeeel te braaf. Zou daar niet mee samen kunnen zijn. Maar gustibus et coloribus; Hoop voor Ian dat dat iets wordt, maar ik kan haar niet inschatten.

Ziggy en Sien - idd het sensatiekoppel. Maar ik kan haar ook wel begrijpen, toen hij daar een paar afleveringen geleden de kamer binnenwandelde in zijn witte Johhny klak, heeft hij gewoon in één keer 90% van zijn kansen versmeten. Zij is ook wel geeen gemakkelijke, maar Ziggy komt niet bepaald intelligent over imo.

Ziggy en Sien - idd het sensatiekoppel. Maar ik kan haar ook wel begrijpen, toen hij daar een paar afleveringen geleden de kamer binnenwandelde in zijn witte Johhny klak, heeft hij gewoon in één keer 90% van zijn kansen versmeten. Zij is ook wel geeen gemakkelijke, maar Ziggy komt niet bepaald intelligent over imo.
Ja ok, maar ze vinden het wel aangenaam om samen te zijn he. Alle, ze haten elkaar toch niet zoals Ziggy al zei. Dus als daar geen relatie uit komt weet ik niet wat je nog meer mag verwachten..

Want die twee vrouwen bijvoorbeeld: ik krijg het echt op mijn heupen van mensen die lang single zijn en dan aan zo'n programma meedoen en al op voorhand beginnen doen of dit echt destined is dat ze bij elkaar komen. Met dat draadje en die Taylor Swift lyrics. God, verschrikkelijk.
Die Paulien speelt keihard een rolletje heb ik de indruk. Gokje: Ze zitten in een soort geforceerde verliefdheid en eens die ballon is doorprikt is het snel om zeep.

Sneaky van de montage om in de trailer van de volgende afbeelding Sien te tonen die wat drama maakt en vervolgens geen beelden van Ziggy en Sien die gaan samenwonen en wel van de drie andere koppels.

Ian en Maité: Maité vind ik echt veeeeel te braaf. Zou daar niet mee samen kunnen zijn. Maar gustibus et coloribus; Hoop voor Ian dat dat iets wordt, maar ik kan haar niet inschatten.
Maïté lijkt me gewoon conservatief wat verwachtingen in een relatie betreft: typisch mannelijk, typisch vrouwelijk. Samenwonen zal wel de proef op de som zijn of het goed zal blijven gaan, want als je niet kan samenwonen heeft een relatie onderhouden doorgaans weinig zin - tenzij je gaat voor een LAT-relatie waar de typische huishoudelijke frustraties afwezig zijn.

Maïté vind ik net diegene die het meest open lijkt "voor het experiment". Ondanks ze hem fysiek misschien niet top vindt, gaat ze wel het experiment aan en doet ze wat er gevraagd wordt van eventueel huiswerk (eens iets vaags ooit gelezen dat ze "huiswerk" krijgen, bv elkaar kussen voor het slapen gaan). Lijkt me ook gewoon een superlieve, jammer dat ze Googke nooit is tegengekomen, maar die had zich ook niet ingeschreven.

jammer dat ze Googke nooit is tegengekomen,
Dat is een goeike!
Een goeike = een goeie grap ;)

Maïté vind ik net diegene die het meest open lijkt "voor het experiment". Ondanks ze hem fysiek misschien niet top vindt, gaat ze wel het experiment aan en doet ze wat er gevraagd wordt van eventueel huiswerk (eens iets vaags ooit gelezen dat ze "huiswerk" krijgen, bv elkaar kussen voor het slapen gaan). Lijkt me ook gewoon een superlieve, jammer dat ze Googke nooit is tegengekomen, maar die had zich ook niet ingeschreven.
Jammer voor u maaaaat. Maiiiiiiiiiiiiiiitéééé is reeds bezet! Getekend: Den IIIIIIIan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan