Brood supermarkt vs Brood Bakker

Daar kan ik ook in komen. Zeker in de stad waar er dikwijls moeilijk plek te vinden is in de buurt, er wegen met een richting zijn etc kan ik dat wel begrijpen. Maar in een landelijk dorp of gemeente niet. Alles is meestal gecentraliseerd, je kan er makkelijk parkeren, en het is ook vaak geen omweg ofzo. Als ik erop let hoeveel keer ik in een week op weg van/naar het werk, van/naar de supermarkt, van/naar school of andere activiteiten voor de kinderen,... passeer aan die winkels dan kan ik dat vlot combineren en op zo een rit wel eens 10 minuten vinden om daar even mijn gerief voor een week te gaan halen. Dat kost mij amper extra tijd buiten de tijd dat ik daar in de winkel sta.
20j geleden ging dat misschien op voor landelijke gemeenten, ondertussen voeren die ook circulatieplannen in en schrappen parkeerplekken bij de vleet. Hier in de buurt genoeg dorpen/gemeenten waar de handelaars wegtrekken om die reden. Ook bakkers en slagers.

En dan nog, in een ander topic hier werd paar maand geleden gezegd dat deze nog steeds leeg staat:

ff vlug googlen: gloednieuw gebouw (gebouwd tussen 10/01/2015 & 17/08/2016 volgens google earth), vlot bereikbaar op de buitenrand van het centrum & met ruime parking van den Aldi. Toch na 6j moeten sluiten wegen geen slagers...

Terug
Bovenaan