Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na jaren league of legends op pc gespeeld te hebben maar nu wegens kindjes geen tijd meer te hebben ben ik zo zwaar onder de indruk van de mobiele versie "wild rift". Het speelt fantastisch op android, matchen duren hooguit 20 minuten...client is ook 1000x beter dan de pc-versie. Echt een aanrader!!!
Ik speel met een S20FE, gisteren 4 uur aan een stuk gespeeld -》 30% batterij weg! Ik kan dit spel niet genoeg aanraden voor iedereen die lol gespeeld heeft en nu niet veel tijd meer heeft of voor iedereen die 1uur voor een match te lang vond...Interessant, hoe valt het mee qua batterijverbruik?
Ik speel ook FoE.Ik speel Forge of empires, heb een wereld om D en op E.
Nog spelers hier?
waar kan ik dat terugvinden?Welke wereld?
Is de wereld waar je op inlogdwaar kan ik dat terugvinden?
Meestal op mobile dat ik dit speel en daar zie je geen wereld ofzo bij het inloggenIs de wereld waar je op inlogd
of ik zou eigenlijk niet weten waar ik moet kijken op mobile.Hier ook steeds op mobiel.Meestal op mobile dat ik dit speel en daar zie je geen wereld ofzo bij het inloggenof ik zou eigenlijk niet weten waar ik moet kijken op mobile.