Browser/mobile games

Kjelleke

Active member
Crowdfunder FE
Supporter
Hey,

Zijn er onder jullie die ook bepaalde browser games/mobile games spelen of gespeeld hebben?

Share them!

Ik speel bv wat Travian, Clash of Clans, Forge of Empires, Online Soccer Manager

Ik bekijk deze 2-3 keer per dag.

What about you?

Ik heb best wel wat games op de gsm (gehad)
Online:
Fallout Shelters: gespeeld totdat ik eigenlijk bijna elke aanval kon afweren en het dus gewoon nog verder aftrainen was.
Forge of Empires: speel ik nog steeds, maar begin de interesse een beetje te verliezen. Hun evenementen trekken op niet veel of ge moet bereid zijn er geld in te pompen en voor de rest begint het wat saai te worden.

The Room: vind ik nog wel leuk, maar heb alle episodes uitgespeeld.
Samarost 3: staat geinstalleerd, maar nog niet gespeeld
Riptide GP2: goed voor als ik in een wachtzaal zit en me verveel.
Games die ik ooit ben gestart, maar redelijk vlug beu was: Hitman GO en Lara Croft GO, Hungry Shark Evolution, Motorsport Manager, en nog een aantal andere.
Verschillende games ook in mijn library die ik zelf nog nooit geinstalleerd heb. Gamen op de gsm weet me om een of andere reden niet zo te boeien eigenlijk.

The Room heb ik de hele serie van gespeeld.
Nu ben ik al een jaar en half aan het spelen op Animation Throwdown, een kaartgame zoals bv Hearthstone maar dan wat simpeler.

Ik twijfel erover om terug met Hay Day te beginnen. Klinkt belachelijk maar is zo rustgevend om af en toe even te no-brainen :)!

Hier momenteel enkel Football Manager Mobile 21 en af en toe eens candy crush. Tot een maand of 3 geleden ook RAID en guns of glory gespeeld maar dat soort games kan mij nooit langer boeien dan enkele maanden, de fun is er meestal af wanneer ik tegen een pay wall aanloop. Nooit gesnapt dat mensen zulke hoge bedragen betalen voor slechts een mobile game.

Na jaren league of legends op pc gespeeld te hebben maar nu wegens kindjes geen tijd meer te hebben ben ik zo zwaar onder de indruk van de mobiele versie "wild rift". Het speelt fantastisch op android, matchen duren hooguit 20 minuten...client is ook 1000x beter dan de pc-versie. Echt een aanrader!!!

Na jaren league of legends op pc gespeeld te hebben maar nu wegens kindjes geen tijd meer te hebben ben ik zo zwaar onder de indruk van de mobiele versie "wild rift". Het speelt fantastisch op android, matchen duren hooguit 20 minuten...client is ook 1000x beter dan de pc-versie. Echt een aanrader!!!

Interessant, hoe valt het mee qua batterijverbruik?

Interessant, hoe valt het mee qua batterijverbruik?
Ik speel met een S20FE, gisteren 4 uur aan een stuk gespeeld -》 30% batterij weg! Ik kan dit spel niet genoeg aanraden voor iedereen die lol gespeeld heeft en nu niet veel tijd meer heeft of voor iedereen die 1uur voor een match te lang vond...
Je krijgt ook veel gratis door de tutorials te spelen/weekly missions te doen. Ik heb nu al 28 champions zonder 1 euro te betalen!

Meestal op mobile dat ik dit speel en daar zie je geen wereld ofzo bij het inloggen :) of ik zou eigenlijk niet weten waar ik moet kijken op mobile.
Hier ook steeds op mobiel.

Als je GE speelt moet je eens naar de ranking zien, onder je gilde naam staat een wereld.
Mijn gilde is 'Belgian Force!' op wereld Dinegu

Ik heb deze gespeeld:

- Adventure Communist, incremental clicker game
- Sea Port, heel veel gespeeld, kan zowel via browser als op mobile, missies voltooien door materiaal op te halen met je bootjes, korte missies (enkele minuten tot tientallen minuten) of lange misies (meerdere uren), bootjes groter maken, haven uitbreiden, meer missies, etc. events ook
- Idle Miner Tycoon, incremental clicker game
- Train Station 2, zelfde als Sea Port, maar dan met treintjes
- Transit King Tycoon, zelfde ongeveer als Sea port, maar dan met trucks (wel leuk dat je ze realtime ziet rondhossen)

Terug
Bovenaan