Reverz
Well-known member
De stukken met Francesco en co in de Ardennen waren leuk maar wat diejn Eddy allemaal uitkraamt: zoveel woorden per minuut, en toch 0 inhoud...Is gewoon aangename televisie, kijkt gemakkelijk weg.
Veel plezier met Terzake
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De stukken met Francesco en co in de Ardennen waren leuk maar wat diejn Eddy allemaal uitkraamt: zoveel woorden per minuut, en toch 0 inhoud...Is gewoon aangename televisie, kijkt gemakkelijk weg.
Veel plezier met Terzake
Die miljonairs hebben geen sponsoring of tv-contract. Tis geen toeval dat alles van namen goed in beeld komt.Het blijft toch raar hoe zo'n familie een kasteel kan onderhouden. Er zijn miljonairs die zelfs geen kasteel kunnen betalen, maar slimme Eddy kan het wel.
Dat begint echt irritant te worden. Ik zou het geen drie dagen uithouden met diene mens.maar wat diejn Eddy allemaal uitkraamt: zoveel woorden per minuut, en toch 0 inhoud...
Voor hun glamping gaan de prijzen van 900 tot 1500€ PER PERSOON PER WEEK(!) gedurende de hele zomer.Zou dat echt zo goed betalen dat je daarmee een kasteel kan betalen? Ik betwijfel het. Ik dacht zelfs dat de BV goed verlies aan het draaien is.
Een kasteel is toch altijd verlieslatend. Alleen al door het onderhoud. Juist daarom dat vele rijke mensen géén kasteel kopen. Dat is allesbehalve een goede investering.
€2k/week/persoon... dat kan zeker, maar overal?Je betaalt toch overal €2000 per persoon voor een week op vakantie in de zomer? Dan valt €1000 toch mee? Ze kunnen moeilijk €500 vragen vind ik.

Zo is dat, wij geven ook altijd €2000 p.p. aan een vakantie als we eens niet te gek willen doen.Je betaalt toch overal €2000 per persoon voor een week op vakantie in de zomer? Dan valt €1000 toch mee? Ze kunnen moeilijk €500 vragen vind ik.

Daar had ik toch graag 1 link als voorbeeld / bewijs gezien want ik kan dit amper gelovenAls we een beetje uitkijken ga ik met mijn vrouw 10-14 dagen op congé in een 4,5* hotel met 3/4 pension in juli/augustus voor €3k (voor ons samen).
From the top of my head omdat we hier zelf geweest zijn: https://www.tui.be/nl/hotel/oostenrijk/oetztal/hotel-alpina-70822Daar had ik toch graag 1 link als voorbeeld / bewijs gezien want ik kan dit amper geloven
Is een autoreis, maar de referentie was Eddy zijn glamping in het midden van Frankrijk waar je ook met de wagen naartoe rijdt.Top. Wel geen 30 graden maar toch wel een goede prijs! Moet je daar de prijs van het vliegtuig nog bijtellen?
Persoonlijk zijn wij nog nooit naar bv Spanje (30 graden) geweest in de zomermaanden onder 2k pp, een all-in hotel met 30 graden inclusief vliegtuig bedoel ik dan, dat zal zelfs veel meer zijn. Kameraad van mij ging met zijn gezin naar Tenerife en betaalde 4k alleen aan de vlucht (5 personen).

Ik vind den Eddy met momenten ne serieuze ambetanterik.De stukken met Francesco en co in de Ardennen waren leuk maar wat diejn Eddy allemaal uitkraamt: zoveel woorden per minuut, en toch 0 inhoud...

Exactly my point. Das toch serieus wat dukaten dat er elk jaar binnen komen om in de renovatie van dat kasteel te pompen.Glamping Planckaerts is toch zo goed als altijd uitverkocht. Dik cashen dus.

Chateau Meiland is ongeveer hetzelfde, met het verschil dat die familie er zo over is dat het toch interessanter blijft om er naar te kijken.
Dat is letterlijk de aflevering van vorige zondagIk volg het programma niet meer. Laatste keer dat ik een stuk zag was toen een kleindochter in een livestream met haar professor chemie...