Hier beide nog geen KBC zichtrekening en nog geen Cera vennoot. Is het nog altijd interessant om hier bij aan te sluiten?
Als een staatsbon van 3% het walhalla is, dan is de 4% bij Cera niet slecht.
En vanaf 600 euro bij CERA kun je wat freebies shoppen. Als je wat uitkijkt, kun je gemakkelijk paar honderd euro/y freebies bij elkaar sprokkelen in korting bij Bol.com/Decathlon/Colruyt/prik en tik/...
Wat me eraan doet denken dat ik de september catalogus nog niet gecheckt had !
Bol.com, 16% korting op 50 euro bonnetje
Colruyt, 5% korting op 80 euro bonnetje
Xander de Rycke 20 euro korting (denk dat ik de laatste 5y enkel via Cera naar komieken ben gaan kijken)
Scheurkalenders met 10 euro (kerstcadeaus, check)
Decathlon is er deze keer niet bij, maar dat is typisch 40 euro betalen voor 50 euro bon. Met kinderen in huis die groeien als je er naar kijkt, zijn die bonnen ook snel op.
Als je graag naar sport of evenementen gaat, dan ga je ook wel wat vinden dat je aanstaat
Denk dat wij de laatste 2-3x dat we naar iets Plopsa geweest zijn nog nooit de volle prijs betaald hebben.
Vooral die decathlon, bol, colruyt en plopsa bonnen, dat zijn dingen waar we zowiezo volle pot zouden betalen zonder Cera (of misschien 1 of 2% korting via luminus of Engie deals). Die alleen zijn 50 euro per jaar per vennoot.
En het is niet dat dat het grote geld is, maar wij zitten daar met heel het gezin. Ik heb juist een laadpaal op bol gekocht van 150 euro. Click click click CERA bonnetjes 2 min werk en 20 euro korting. Sign me up anytime.