Commentator topic

Hans Moleman

Well-known member
ik heb het echt wel wat gehad met al die commentatoren, die geen seconde hun kwebbel kunnen houden. Net de Ajax match van dit weekend bekeken. En geen 10 seconden kreeg je gewoon stilte.

Eigen meningen, foute info, beschrijven wat er gebeurt, terwijl je dat wel met je eigen ogen kan zien.

Geef ons een optie om die mannen hun gezever uit te zetten.

Ik durf soms al eens een willekeurige match opzetten in de hoop dat Aster de verslaggeving doet. Heerlijk ontspannen is dat.
Mag van mij nu al naast Frank Raes en Rik de Saedeleer. GOATje.

Ik durf soms al eens een willekeurige match opzetten in de hoop dat Aster de verslaggeving doet. Heerlijk ontspannen is dat.
Mag van mij nu al naast Frank Raes en Rik de Saedeleer. GOATje.
Maakt wel regelmatig fouten met spelersnamen en rare geluidjes bij goals. :unsure:
Wel de betere van het moment idd, Morren staat voor mij dan weer volledig aan de onderkant van de commentatorladder.

Voor mij is de slechtste commentator ooit wss Dirk Deferme. Peter Morren daar wss niet ver van.
Kris Meertens mag ook nog in mijn hall of shame, alsook Johan Dobbelaere en zeker ook Christof Vandegoor. ( in het basket dan)

Mij dit weekend ferm geërgerd aan Jeroen Van Haute tijdens Ajax - NAC.

Guy Polspoel blijft met voorsprong de slechtste. Daarvan viel je gewoon in slaap.
Aster kent wel iets maar ik erger mij dood aan zijn moraalridder gedoe.

ik heb het echt wel wat gehad met al die commentatoren, die geen seconde hun kwebbel kunnen houden. Net de Ajax match van dit weekend bekeken. En geen 10 seconden kreeg je gewoon stilte.

Eigen meningen, foute info, beschrijven wat er gebeurt, terwijl je dat wel met je eigen ogen kan zien.

Geef ons een optie om die mannen hun gezever uit te zetten.
Volgens mij heeft elk apparaat nochtans een mute-knop. :laugh: Al moet ik toegeven dat dat helaas natuurlijk ook niet fantastisch is.

Play Sports heeft overigens wel enkele goede commentators die ik kan smaken. Al meerdere malen gewoon een match uitgekozen om te kijken puur vanwege de commentator (tenzij het mijn eigen ploegen zijn natuurlijk).

Volgens mij heeft elk apparaat nochtans een mute-knop. :laugh: Al moet ik toegeven dat dat helaas natuurlijk ook niet fantastisch is.

Play Sports heeft overigens wel enkele goede commentators die ik kan smaken. Al meerdere malen gewoon een match uitgekozen om te kijken puur vanwege de commentator (tenzij het mijn eigen ploegen zijn natuurlijk).
Vind ze ook zeker niet allemaal slecht. Stoorde mij gewoon toevallig ferm vorig weekend.

Maar waarom moet er altijd zoveel gebabbeld worden. Zijn soms precies radio presentatoren.

Ja, zo zonder sfeergeluid is dat toch ook niet hetzelfde. ;)

Er zijn er hier die Joos naar voren schuiven als een goede commentator. :unsure:

Als ik een wikipedia/stats van voetbal wil horen als commentaar ga ik wel naar dergelijke podcasts luisteren, die het hebben over :
Hmmm, die actie lijkt wel op de match van vier weken geleden tussen twee andere random ploegen. Hmmm, okay.

Geef mij maar iemand die de actie deftig en levendig kan verwoorden, in de stijl van een radio commentator. Zodat ge alleen al adhv de commentaar u de actie kunt inbeelden. Beste all time was natuurlijk Rik De Saedeleer zaliger.

End discussion...

Er zijn er hier die Joos naar voren schuiven als een goede commentator. :unsure:

Als ik een wikipedia/stats van voetbal wil horen als commentaar ga ik wel naar dergelijke podcasts luisteren, die het hebben over :
Hmmm, die actie lijkt wel op de match van vier weken geleden tussen twee andere random ploegen. Hmmm, okay.

Geef mij maar iemand die de actie deftig en levendig kan verwoorden, in de stijl van een radio commentator. Zodat ge alleen al adhv de commentaar u de actie kunt inbeelden. Beste all time was natuurlijk Rik De Saedeleer zaliger.

End discussion...
Ik krijg kriebels van Joos als analist, omdat hij enorm betweterig is, maar als commentator kan ik hem ook wel smaken eerlijk gezegd.

Terug
Bovenaan