Conflict Midden Oosten: Amerika/Israël & Iran

Weer heen- en weer aanvallen tussen Iran en Israël. Iran zet hiermee Netanyahu voor blok, want als hij niet retalieert komt hij zwak over en als hij het wel doet bruskeert hij Trump. Slim.

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar tegenwoordig haal ik mijn nieuws van tiktok. Want daar krijg ge echt het nieuws met gestaafde feiten van mensen die er echt iets van kennen.

Het is zo gek dat mainstream media zo oppervlakkig het nieuws brengt.

Zoals dit bv:

Oorlog in Midden-Oosten escaleert: “Trump kan Netanyahu niet aan de leiband houden, maar durft zijn steun aan Israël niet terugschroeven” > HLN

Ik denk dat iedereen wel weet dat het Netanyahu is die trump aan de leiband heeft. Elke keer als trump de markt probeert te manipuleren hup een artikel op HLN van het einde is in zicht.

En het is niet alleen HLN, het is precies alsof ze allemaal hun verhalen uit een pot krijgen en dan een spin op de titel geven en posten.

Trek ik de krant open.

Prijs vat Brent-olie zakt onder 90 dollar

De olieprijzen zijn dinsdagnamiddag flink gezakt, met meer dan 4 procent. De prijs van Brent-olie, de referentie op de Europese markt, ging voor het eerst sinds midden april onder de 90 dollar per vat. In de VS werd een vat WTI-olie zelfs meer dan 5 procent goedkoper, tot 86,51 dollar per vat.

Trump repliek op apache helicopter die toch blijkbaar door Iran neergehaald is.
Trump zegt dat Iran Apache-helikopter boven Straat van Hormuz heeft neergeschoten: “Moeten op deze aanval reageren”

Prijs brent olie weer 93 dollar. Beurzen naar beneden, crypto naar beneden.
Die mens is de beurs toch echt aant bespelen.

Terug
Bovenaan