JorisBlack
Well-known member
Zou er iets schelen met de hoofdredacteur van De Standaard?
Momenteel op hun website de headline "Ja, het kan nog erger dan omikron"
Echt waar, omikron moet nog volop losbarsten, en dat is precies nog niet slecht genoeg 'nieuws'. Nee, laten we eens hypothetisch nadenken over nog ergere doemscenario's. Ja, dat hebben de mensen nu nodig, extreem donker pessimisme.
Schrijf anders direct een ondertiteltje erbij: "Over 100 jaar ben jij en nagenoeg iedereen die je kent morsdood". Lijkt me een goede motivator.
(plus artikel, dus misschien gewoon walgelijke clickbait)
www.standaard.be
Momenteel op hun website de headline "Ja, het kan nog erger dan omikron"
De nieuwe omikronvariant is besmettelijker dan eerdere versies van het coronavirus én knaagt harder aan onze immuniteit. Zijn nóg gemenere varianten denkbaar?
Echt waar, omikron moet nog volop losbarsten, en dat is precies nog niet slecht genoeg 'nieuws'. Nee, laten we eens hypothetisch nadenken over nog ergere doemscenario's. Ja, dat hebben de mensen nu nodig, extreem donker pessimisme.

Schrijf anders direct een ondertiteltje erbij: "Over 100 jaar ben jij en nagenoeg iedereen die je kent morsdood". Lijkt me een goede motivator.
(plus artikel, dus misschien gewoon walgelijke clickbait)
Ja, het kan nog erger dan omikron
De nieuwe omikronvariant is besmettelijker dan eerdere versies van het coronavirus én knaagt harder aan onze immuniteit. Zijn nóg gemenere varianten denkbaar? ‘Het virus heeft nog volop marge om te evolueren’, zegt viroloog Philippe Lemey.
en ik dacht dat integraal van plusartikels, niet toegestaan was hier?