Sneeuwstorm
Well-known member
Gisteren gekocht. Mijn geld is op nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moonblade zijn profit is rond de 270k dusWat zijn jullie eigenlijk van plan met de winsten? Ik dacht van eens rond te loeren naar een buitenverblijf aan mediterraanse zee.
Misschien zelfs een renovatieprojectje ofzo
![]()
Trogir, old stone house, on three floors
Old stone house, on three floors, full of rich history, for complete renovation, total living space of 240 m2, with a yard of 120 m2, located near the oldcroatia-estate.com
![]()
Split center - Semi-detached stone house on 3 floors
Beautiful Dalmatian semi-detached stone house, located in the old part of Split, district Varos. The house spreads over 3 floors, with separate entrances,croatia-estate.com

Lol kap prijs maar door 3. Dat zijn balkan loonuren he. Die verdienen daar gemiddeld 700 euro per maand.Ik denk dat het nog eens 200K kost om dat spel te renoveren![]()
in montenegro heb ik nog connectiesLol kap prijs maar door 3. Dat zijn balkan loonuren he. Die verdienen daar gemiddeld 700 euro per maand.
Ik was alleen nog aan het denken: EU of juist over de grens zoals montenegro ofzo. Daar is het nog goedkoper.
Ook ferme tweedehandswagens, juist over de grens. Je moet er alleen EU niet mee binnenrijden want controle chassis etc.
Wel nog nooit naar toe geweest.
'Bizar' is misschien niet het juiste woord. Dat land is gewoon 1 grote witwas business voor russische maffia.in montenegro heb ik nog connectiesWel nog nooit naar toe geweest.
Maar inderdaad de bouw is daar bizar. Persoon die ik ken haar vader heeft dus heel zijn straat gebouwd. Huisje bouwen, verkopen, huisje ernaast bouwen verkopen.. ik denk dat hij nu int laatste huis van de straat woont![]()

Daarom blijf ik momenteel van holo af.. tis al serieus gedaald maar ik ga da toch tijdje laten staanIk ben dan zo stom om mijn Doge aan 26 tot 40 sats te verkopen. Heb er nog ooit 1,5M van gehad. Dat was dus nu 9 BTC geweest.
Ge staat dan maanden of jaren met verlies , eindelijk break even of een beetje winst, en dan verkopen om lager aan te kopen. Niet dus, dat spel blijft dan pumpen.
Zelfde met Ravencoin trouwens. Ook te vlug verkocht. The list goes on ...
Graptje eh.Gans mijn spaarboek gekletst op doge. Let's go.
Verdomme man, ik zat echt te hopen dat het waar was for teh lulz.Graptje eh.
Well played!probeer eerst maar een bank te vinden die uw geld wilt aanvaarden. Vorige week een stuk willen uitcashen via Argenta. Ik heb hen de nodige documentatie van de oorsprong van het geld bezorgd. Wilden het niet aanvaarden.Wat zijn jullie eigenlijk van plan met de winsten? Ik dacht van eens rond te loeren naar een buitenverblijf aan mediterraanse zee.
Misschien zelfs een renovatieprojectje ofzo
![]()
Trogir, old stone house, on three floors
Old stone house, on three floors, full of rich history, for complete renovation, total living space of 240 m2, with a yard of 120 m2, located near the oldcroatia-estate.com
![]()
Split center - Semi-detached stone house on 3 floors
Beautiful Dalmatian semi-detached stone house, located in the old part of Split, district Varos. The house spreads over 3 floors, with separate entrances,croatia-estate.com
![]()
Zadar - Beautiful property with sea view
Beautiful ground floor house with a total living area of 135 m2 in a quiet place Maslenica, built on a plot of 500 m2. The interior of the house iscroatia-estate.com
Eigenlijk spotgoedkoop vergeleken met belgie
Bij een deftige bank gaan.probeer eerst maar een bank te vinden die uw geld wilt aanvaarden. Vorige week een stuk willen uitcashen via Argenta. Ik heb hen de nodige documentatie van de oorsprong van het geld bezorgd. Wilden het niet aanvaarden.