Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat zijn jullie eigenlijk van plan met de winsten? Ik dacht van eens rond te loeren naar een buitenverblijf aan mediterraanse zee.
Misschien zelfs een renovatieprojectje ofzo

Eigenlijk spotgoedkoop vergeleken met belgie

Wat zijn jullie eigenlijk van plan met de winsten? Ik dacht van eens rond te loeren naar een buitenverblijf aan mediterraanse zee.
moonblade zijn profit is rond de 270k dus :D

Ik denk dat het nog eens 200K kost om dat spel te renoveren :)
Lol kap prijs maar door 3. Dat zijn balkan loonuren he. Die verdienen daar gemiddeld 700 euro per maand.
Ik was alleen nog aan het denken: EU of juist over de grens zoals montenegro ofzo. Daar is het nog goedkoper.
Ook ferme tweedehandswagens, juist over de grens. Je moet er alleen EU niet mee binnenrijden want controle chassis etc.

Is Spanje ook niet goedkoper dan Kroatië? Allez, ik heb nog niet veel research gedaan. Ik heb wel al zitten denken om een appartementje te kopen in Spanje ofzo. Om in de winter te gaan fietsen en eventueel te verhuren ofzo.
Ik heb al zitten denken ook om mijn lening af te betalen, maar gezien de inflatie en het belastingsvoordeel, is dat ook niet zo'n goede zet denk ik.

Lol kap prijs maar door 3. Dat zijn balkan loonuren he. Die verdienen daar gemiddeld 700 euro per maand.
Ik was alleen nog aan het denken: EU of juist over de grens zoals montenegro ofzo. Daar is het nog goedkoper.
Ook ferme tweedehandswagens, juist over de grens. Je moet er alleen EU niet mee binnenrijden want controle chassis etc.
in montenegro heb ik nog connecties :p Wel nog nooit naar toe geweest.
Maar inderdaad de bouw is daar bizar. Persoon die ik ken haar vader heeft dus heel zijn straat gebouwd. Huisje bouwen, verkopen, huisje ernaast bouwen verkopen.. ik denk dat hij nu int laatste huis van de straat woont :unsure:

in montenegro heb ik nog connecties :p Wel nog nooit naar toe geweest.
Maar inderdaad de bouw is daar bizar. Persoon die ik ken haar vader heeft dus heel zijn straat gebouwd. Huisje bouwen, verkopen, huisje ernaast bouwen verkopen.. ik denk dat hij nu int laatste huis van de straat woont :unsure:
'Bizar' is misschien niet het juiste woord. Dat land is gewoon 1 grote witwas business voor russische maffia.
Wordt zelfs gepromoot door de overheid. Die poten daar de ene na de andere hotel resort neer met drugsgeld. No questions asked. 😀

Turkije is nu een aanrader. Zeker met de crash van Turkse Lira. 1 euro = 9,60 Lira ongeveer.

Ik ben dan zo stom om mijn Doge aan 26 tot 40 sats te verkopen. Heb er nog ooit 1,5M van gehad. Dat was dus nu 9 BTC geweest.
Ge staat dan maanden of jaren met verlies , eindelijk break even of een beetje winst, en dan verkopen om lager aan te kopen. Niet dus, dat spel blijft dan pumpen.
Zelfde met Ravencoin trouwens. Ook te vlug verkocht. The list goes on ...

Ik ben dan zo stom om mijn Doge aan 26 tot 40 sats te verkopen. Heb er nog ooit 1,5M van gehad. Dat was dus nu 9 BTC geweest.
Ge staat dan maanden of jaren met verlies , eindelijk break even of een beetje winst, en dan verkopen om lager aan te kopen. Niet dus, dat spel blijft dan pumpen.
Zelfde met Ravencoin trouwens. Ook te vlug verkocht. The list goes on ...
Daarom blijf ik momenteel van holo af.. tis al serieus gedaald maar ik ga da toch tijdje laten staan

Eigenlijk spotgoedkoop vergeleken met belgie
probeer eerst maar een bank te vinden die uw geld wilt aanvaarden. Vorige week een stuk willen uitcashen via Argenta. Ik heb hen de nodige documentatie van de oorsprong van het geld bezorgd. Wilden het niet aanvaarden.

probeer eerst maar een bank te vinden die uw geld wilt aanvaarden. Vorige week een stuk willen uitcashen via Argenta. Ik heb hen de nodige documentatie van de oorsprong van het geld bezorgd. Wilden het niet aanvaarden.
Bij een deftige bank gaan.
Of zeggen dat je het afhaalt om aandelen via hen met te kopen, het zal snel mogen.

Terug
Bovenaan