zwarten
Well-known member
zou wel gek zijn.![]()
ADA + COTI = ADAPAY in Afrika?
Ben benieuwd wat het gaat zijn.
Stel u voor in zo een emerging market.
Binnen 30 jaar zijn ze qua bevolkingsaantal china voorbijgestoken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou wel gek zijn.![]()
ADA + COTI = ADAPAY in Afrika?
Ben benieuwd wat het gaat zijn.
Wat is cryptomunt "dogecoin" die als parodie begon? En moet je erin investeren? Vijf vragen en antwoorden
Als ze al (specifiek) over Dogecoin beginnen schrijven...

Cumrocket is terug gestegen. Je had het beter moeten bijhouden.cumrocket gedumpt, kzit nu in poocoin
*edit*
kdenk da er mogelijk wel een hoop stoplosses gaan afgegaan zijn vannacht...

Cumrocket is terug gestegen. Je had het beter moeten bijhouden.![]()
Niet gezond hé, ik heb van horen zeggen dat ge daar natte dromen van krijgt.Ik ben tenminste ne echte cumholder!
En, hoe zit het ermee?Wete wa, we gaan er een uitdaging van maken en kzal er vandeneerste keer de getallen bijzetten.
dus momenteel heb ik 0.16261689 BTC = €6,962.48
ruwweg moet ik dus 0,24 BTC voorbijsteken voor teinde van het jaar. En liefst nog een stuk meer om het het inderdaad waard te maken in dit kloteland me hun klotetaxen
aangezien BTC de marktleider is, zalt ook wel de beste maatstaf zijn. Om de maand zallek een update geven (want kheb ook nog een leven buiten traden, zeker als de cafe's terug open gaan) tot het eind vant jaar, want dan ga ik cashen alsek miljonair ben
Alst lukt, dan moetet gedaan zijn met het gebash tegen mijn daytraden en alst nie lukt of ik ben geliquideerd in tslechtste geval, dan kunt ge mij natuurlijk altijd gebruiken als voorbeeld hoe het niet moet...
deal?
Momenteel 68%Sure, deal.
Ik weet hoe we het nog plezanter kunnen maken. Ik ga u proberen te outperformen met slechts 1 position trade die ik 10 maanden vasthou en die nu al op +37% staat.![]()
BNB fluctueert even hard als de coronacijfers. Ik zou er toch niet te zot mee doenIk ben wel nog blij met mijn CRO maar BNB gaat echt wel hard. Misschien er toch ook wat insteken.
BNB is voor mij toch een winnaar. Klein bedrag ingestoken en intussen een gemiddeld jaarloon waard.BNB fluctueert even hard als de coronacijfers. Ik zou er toch niet te zot mee doen

Niet gezond hé, ik heb van horen zeggen dat ge daar natte dromen van krijgt.
Ik ga het niet eens lezen/bekijken maar dit is toch wel peak hype. Ik ben redelijk bearish nuWat is cryptomunt "dogecoin" die als parodie begon? En moet je erin investeren? Vijf vragen en antwoorden
Als ze al (specifiek) over Dogecoin beginnen schrijven...