Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zelfs in het journaal laat :D
Als ge in 2013 zou zeggen dat Doge 15 jaar later ne munt zou zijn en ze het er op het journaal over zouden hebben zouden ze u uitlachen :laugh:

Enfin portefeuille is zich goed aan het herstellen wel ondertussen. Beetje BNB gekocht in het weekend en gisteren stond ADA onder 1 euro dus daar ook een beetje van geprofiteerd.

Wete wa, we gaan er een uitdaging van maken en kzal er vandeneerste keer de getallen bijzetten.

dus momenteel heb ik 0.16261689 BTC = €6,962.48

ruwweg moet ik dus 0,24 BTC voorbijsteken voor teinde van het jaar. En liefst nog een stuk meer om het het inderdaad waard te maken in dit kloteland me hun klotetaxen

aangezien BTC de marktleider is, zalt ook wel de beste maatstaf zijn. Om de maand zallek een update geven (want kheb ook nog een leven buiten traden, zeker als de cafe's terug open gaan :unsure: ) tot het eind vant jaar, want dan ga ik cashen alsek miljonair ben :thinking:

Alst lukt, dan moetet gedaan zijn met het gebash tegen mijn daytraden en alst nie lukt of ik ben geliquideerd in tslechtste geval, dan kunt ge mij natuurlijk altijd gebruiken als voorbeeld hoe het niet moet... :unsure:

deal?
En, hoe zit het ermee?

->
Sure, deal.

Ik weet hoe we het nog plezanter kunnen maken. Ik ga u proberen te outperformen met slechts 1 position trade die ik 10 maanden vasthou en die nu al op +37% staat. :p
Momenteel 68%

Ja ok, maar ik bedoel om er nu na de grote gains veel geld in te zwieren :)

Ik ga het niet eens lezen/bekijken maar dit is toch wel peak hype. Ik ben redelijk bearish nu
En:

cycles.png

Ik ga wel terugkopen binnen een jaar als alles goed gecrashed is.

Zijn die grafieken op dezelfde schaal (zowel x- als y-as)?
Ik ga alleszins ook serieus bijkopen na een zware crash en er dan weer een paar jaar niet naar kijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan