Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawadde, dat was een historisch matchke denk ik.
Nebrida-Jansen heel hoogstaand niveau.
Dan die Jansen die er precies nog fier op is,opluchting kan ik begrijpen maar dat die nog zo show geeft terwijl dat hij beschaamd zou moeten zijn.
Maakt zich niet echt populair bij mij,maar dat is natuurlijk totaal onbelangrijk.
Lijkt me wel geschikt om mee te doen in een New Kids Turbo filmpje.

Jawadde, dat was een historisch matchke denk ik.
Nebrida-Jansen heel hoogstaand niveau.
WK onwaardig, er zijn (veel) betere spelers die er al uit liggen omdat ze pech hadden dat hun tegenstander een goed niveau haalden (zoals Greaves).

Ik ben ook wat sarcastisch bezig natuurlijk, maar het niveau was gewoon slecht.

Ben er wel zeker van dat beide spelers beter kunnen,je zag bij momenten toch potentieel maar om één of andere reden bleven ze maar aanmodderen.

Matchen die erop volgden waren toch al stuk beter.
Waren close bij een 9-darter.

Ben er wel zeker van dat beide spelers beter kunnen,je zag bij momenten toch potentieel maar om één of andere reden bleven ze maar aanmodderen.

Matchen die erop volgden waren toch al stuk beter.
Waren close bij een 9-darter.
Nu ja ik heb Mike De Decker nog niet zo lang geleden amper een dikke 70 gemiddeld zien gooien en de ene misser na de andere op de dubbels.
Je hebt van die dagen dat het er niet uit komt en soms ben je ook (gewoon) niet in een goeie (dag)vorm.

Scott Williams-Ryan Joyce voorlopig de beste match tot nu toe. Williams won eerste set met gemiddelde van 115,98 terwijl Joyce na 2 sets een gemiddelde had van 112. Uiteindelijk hadden ze 100 en 103 na de match.

Een deel van de darters die al in actie kwamen hebben ook nog niet zoveel ervaring met TV toernooien of moeten winnen om hun tourcard te behouden. Ik vermoed vanaf ronde 2-3 wel hogere gemiddeldes te zien als er meer reekshoofden in actie komen.

Scott Williams-Ryan Joyce voorlopig de beste match tot nu toe. Williams won eerste set met gemiddelde van 115,98 terwijl Joyce na 2 sets een gemiddelde had van 112. Uiteindelijk hadden ze 100 en 103 na de match.
Wel erg dat je met een gemiddelde van 103 kansloos verliest.

De tactiek van MVG is dan om te blazen in het oor van de tegenstander en luide scheetjes te laten he. ;)

Onwaarschijnlijk wat Gates uitsteekt tripple 19 gooien zo tien overlaten. Dan beurt erop 1 pijl op dubbel 5. Dan switchen en dan missen op dubbel 2. :lol:

Om dan leg erna te breaken en toch af te maken, nooit gezien.

En terug gewisseld van pijlen tijdens de leg als ik het goed heb opgemerkt.

Toch ook een speciaal figuur precies.

Edit: door zulke fratsen uit te steken,kan je je tegenstander ook natuurlijk uit concentratie brengen.
Niveau van Nentjes was ook maar pover.Toch meer van verwacht.
Die Gates toch op een bepaald moment 5/5 op de check-outs.
Set 3 (3/3) en 4 (eerste 2 legs) dacht ik.

Wespelturige comeback 🐝

Nooit het vel van de bee......... euh wesp verkopen voor dat hij doodgemept is.

Edhouse toch te nonchalant gaan spelen.

Gates en Nentjes blijkbaar ook lager average dan Jansen & Nebrida.
Maar de match was wel leuker om te volgen.

Price geeft u hoop en daarna sloopt hij u .
Soms heb ik het gevoel van dat hem zegt allez ik geef u een kans om er een wedstrijd van te maken,give it to me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan