Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
83 gemiddeld en 22% op de dubbels vind ik wel niet zo hoogstaand![]()

WK onwaardig, er zijn (veel) betere spelers die er al uit liggen omdat ze pech hadden dat hun tegenstander een goed niveau haalden (zoals Greaves).Jawadde, dat was een historisch matchke denk ik.
Nebrida-Jansen heel hoogstaand niveau.
Nu ja ik heb Mike De Decker nog niet zo lang geleden amper een dikke 70 gemiddeld zien gooien en de ene misser na de andere op de dubbels.Ben er wel zeker van dat beide spelers beter kunnen,je zag bij momenten toch potentieel maar om één of andere reden bleven ze maar aanmodderen.
Matchen die erop volgden waren toch al stuk beter.
Waren close bij een 9-darter.
Die is begonnen aan de leg.Soms staat er bij een naam zo'n rood bolletje achter, maar wat wil dat eigenlijk zeggen ?
Op de Grand Slam was hij er ook bij en daar herinner ik me vooral enkele keren serieus mistellenHaha, die Gates, ik ben al fan![]()

Wel erg dat je met een gemiddelde van 103 kansloos verliest.Scott Williams-Ryan Joyce voorlopig de beste match tot nu toe. Williams won eerste set met gemiddelde van 115,98 terwijl Joyce na 2 sets een gemiddelde had van 112. Uiteindelijk hadden ze 100 en 103 na de match.