De beerput van het internet

Allez gewoon QAnon achterna dus.
Inderdaad.
Ze heeft zomaar achtereenvolgens 46(!) posts gedaan over de oorlog in Oekraïne, waarbij het -denk ik- vrij duidelijk is dat ze gesponsord wordt door 'anderen'.

Genoeg beer gepost voor een tijd. Al is het opvallend dat de laatste weken de beer in een sneltempo online gedeeld wordt.

--------------------------------------
DE WAARHEID OVER MARIUPOL

Getuigenissen van burgers uit Mariupol na de beweerde inval van Rusland in april 2022.De Westers pers heeft staalhard gelogen....
Noot : ik beschik over een grote hoeveelheid getuigenissen van nog andere burgers uit Mariupol die hun volledig identiteit en adres vrij geven en hun verschrikkelijke verhaal doen.Indien gewenst door de volgers zal ik deze ook allemaal opladen ( schrijf ja of neen in de comments )

DE MASSAGRAVEN IN MARIUPOL ZIJN EEN LEUGEN

De Britse journaliste Eva K. Bartlett heeft is naar Mariupol gereisd om te checken wat er van aan is.Er blijkt geen massagraf te bestaan in de betekenis die het Westen hieraan gegeven heeft. Het is een gewoon kerkhof waar doden in een kist begraven worden zoals gewoonlijk.Pro memorie, hebben de Amerikanen in 2022 beweerd dat zij satellietbeelden hadden waaruit bleek dat de Russen een massagraf van 30 x 40 m hadden gemaakt waar toe wel 9.000 burger doden in zouden gesmeten zijn.Rusland heeft de aantijgingen steeds met klem ontkend en gesteld dat de hele zaak in scène was gezet ( net zoals in Butcha overigens waar er burgerdoden op straat zijn aangetroffen op een tijdstip dat de Russen het bezet gebied al 5 dagen verlaten hadden en tijdens hun bezetting de burgers goed behandeld hebben )In navolgend stadium hebben een aantal Europese politici, waaronder Ursula Von der Leyen het zogenaamde massagraf in Mariupol,bezocht. De internationale pers was massaal aanwezig en heeft het nieuws breed uitgesmeerd in MSM, maar niemand heeft een eigen onderzoek gedaan, behalve ... Eva.Er bestaat geen massagraf. De politici en de Westerse pers hebben het volk bedrogen. Weeral.

Beste vrienden,
De data dump over Oekraïne en Donbas is - voorlopig - ten einde. Ik zou nog meer getuigenissen kunnen uploaden maar dat zou alleen maar meer van hetzelfde zijn. Er bestaan nog duizenden andere getuigenissen en heel wat ander materiaal. U hebt heel wat te bekijken en te lezen maar de tijd en energie die u hierin investeert zal u toelaten om de zaken in hun juiste perspectief te plaatsen en de waarheid te onderscheiden van de leugen ( wat voor velen onder u tot nu toe niet kon door de zeer eenzijdige berichtgeving van de Westerse propaganda ).
Benevens de dagelijkse verslaggeving sinds 24.02.2022 met stand van zaken door een afgevaardigde van het Russisch Ministerie van Defensie met een veelheid van drone beelden en real time footage op het terrein, heeft Rusland alles bijzonder goed gedocumenteerd en alle mogelijke bewijzen verzameld. Zoals ik reeds schreef in een eerdere post heeft Rusland ruim een week geleden een dossier van meer dan 2000 bladzijden met bewijzen van alles wat zij steeds staande heeft gehouden ( en waarvan zij ook steeds te kennen heeft gegeven over alle bewijzen te beschikken ) overgemaakt aan de VN Veiligheidsraad. De Westerse pers heeft daar met geen woord over gerept en zal dit wellicht ook niet doen. Ik probeer de hand te leggen op dat dossier.

Inderdaad.
Ze heeft zomaar achtereenvolgens 46(!) posts gedaan over de oorlog in Oekraïne, waarbij het -denk ik- vrij duidelijk is dat ze gesponsord wordt door 'anderen'.

Genoeg beer gepost voor een tijd. Al is het opvallend dat de laatste weken de beer in een sneltempo online gedeeld wordt.

DE WAARHEID OVER MARIUPOL

Getuigenissen van burgers uit Mariupol na de beweerde inval van Rusland in april 2022.De Westers pers heeft staalhard gelogen....
Noot : ik beschik over een grote hoeveelheid getuigenissen van nog andere burgers uit Mariupol die hun volledig identiteit en adres vrij geven en hun verschrikkelijke verhaal doen.Indien gewenst door de volgers zal ik deze ook allemaal opladen ( schrijf ja of neen in de comments )

DE MASSAGRAVEN IN MARIUPOL ZIJN EEN LEUGEN

De Britse journaliste Eva K. Bartlett heeft is naar Mariupol gereisd om te checken wat er van aan is.Er blijkt geen massagraf te bestaan in de betekenis die het Westen hieraan gegeven heeft. Het is een gewoon kerkhof waar doden in een kist begraven worden zoals gewoonlijk.Pro memorie, hebben de Amerikanen in 2022 beweerd dat zij satellietbeelden hadden waaruit bleek dat de Russen een massagraf van 30 x 40 m hadden gemaakt waar toe wel 9.000 burger doden in zouden gesmeten zijn.Rusland heeft de aantijgingen steeds met klem ontkend en gesteld dat de hele zaak in scène was gezet ( net zoals in Butcha overigens waar er burgerdoden op straat zijn aangetroffen op een tijdstip dat de Russen het bezet gebied al 5 dagen verlaten hadden en tijdens hun bezetting de burgers goed behandeld hebben )In navolgend stadium hebben een aantal Europese politici, waaronder Ursula Von der Leyen het zogenaamde massagraf in Mariupol,bezocht. De internationale pers was massaal aanwezig en heeft het nieuws breed uitgesmeerd in MSM, maar niemand heeft een eigen onderzoek gedaan, behalve ... Eva.Er bestaat geen massagraf. De politici en de Westerse pers hebben het volk bedrogen. Weeral.

Beste vrienden,
De data dump over Oekraïne en Donbas is - voorlopig - ten einde. Ik zou nog meer getuigenissen kunnen uploaden maar dat zou alleen maar meer van hetzelfde zijn. Er bestaan nog duizenden andere getuigenissen en heel wat ander materiaal. U hebt heel wat te bekijken en te lezen maar de tijd en energie die u hierin investeert zal u toelaten om de zaken in hun juiste perspectief te plaatsen en de waarheid te onderscheiden van de leugen ( wat voor velen onder u tot nu toe niet kon door de zeer eenzijdige berichtgeving van de Westerse propaganda ).
Benevens de dagelijkse verslaggeving sinds 24.02.2022 met stand van zaken door een afgevaardigde van het Russisch Ministerie van Defensie met een veelheid van drone beelden en real time footage op het terrein, heeft Rusland alles bijzonder goed gedocumenteerd en alle mogelijke bewijzen verzameld. Zoals ik reeds schreef in een eerdere post heeft Rusland ruim een week geleden een dossier van meer dan 2000 bladzijden met bewijzen van alles wat zij steeds staande heeft gehouden ( en waarvan zij ook steeds te kennen heeft gegeven over alle bewijzen te beschikken ) overgemaakt aan de VN Veiligheidsraad. De Westerse pers heeft daar met geen woord over gerept en zal dit wellicht ook niet doen. Ik probeer de hand te leggen op dat dossier.
ik stel voor dat we die eens een studiereis naar Oekraïne cadeau doen en eenmaal ze daar is aan de plaatselijke bevolking vertellen wat die allemaal uitkraamt, kwestie van dat probleem in 1 keer opgelost te hebben.

ik stel voor dat we die eens een studiereis naar Oekraïne cadeau doen en eenmaal ze daar is aan de plaatselijke bevolking vertellen wat die allemaal uitkraamt, kwestie van dat probleem in 1 keer opgelost te hebben.
Inderdaad, dat is niet eens zo ver hé, en België vangt nogal wat oorlogsvluchtelingen op.

Maar in de microcosmos van X of telegram, waar mensen vanuit hun afgeschermde zetel aan deelnemen, is er maar weinig storende realiteit(szin) aanwezig, lijkt het.

Inderdaad, dat is niet eens zo ver hé, en België vangt nogal wat oorlogsvluchtelingen op.

Maar in de microcosmos van X of telegram, waar mensen vanuit hun afgeschermde zetel aan deelnemen, is er maar weinig storende realiteit(szin) aanwezig, lijkt het.
Ik vind het eigenlijk ronduit degoutant dat men zo'n zaken gewoon op social media mag gooien. Ik ben altijd al voorstander geweest van vrijheid van meningsuiting maar als je zaken gaat vertellen die geen mening zijn maar een verdraaiing van de waarheid mag men daar toch wel eens paal en perk aan stellen.

De Britse journaliste Eva K. Bartlett heeft is naar Mariupol gereisd om te checken wat er van aan is.

Kijk en dat is dan weer een rechtsklik en "search with Google" verwijderd van:

https://en.wikipedia.org/wiki/Eva_Bartlett

Eva Karene Bartlett is a Russian-based American Canadian activist, commentator, and blogger who has propagated conspiracy theories in connection to the Syrian civil war,[1][2][3] most notably the disproven allegation that the White Helmets stage rescues and "recycle" children in its videos.[1][4][5][6]

Bartlett describes herself as an "independent writer and rights activist."[4] She writes commentary pieces for Russian state-controlled RT's website.[note 1][8][9] Critics contend that her advocacy amounts to participation in a disinformation campaign aimed at lessening the responsibility of the Assad regime for the acts of indiscriminate killing during the war, and to promote pro-Kremlin content in relation to the 2022 Russian invasion of Ukraine.[10]

Maar dat hadden we natuurlijk niet anders verwacht, een ander soort bronnen gebruiken ze toch nooit.

Ik vind het eigenlijk ronduit degoutant dat men zo'n zaken gewoon op social media mag gooien. Ik ben altijd al voorstander geweest van vrijheid van meningsuiting maar als je zaken gaat vertellen die geen mening zijn maar een verdraaiing van de waarheid mag men daar toch wel eens paal en perk aan stellen.
Het grote probleem is dat die social media door de algoritmes die erachter zitten sowieso al echokamers promoten. En als wat je zegt dan nog echt te gortig is, zodat je op een meer "mainstream" platform als facebook al eens op de vingers wordt getikt, dan wijk je gewoon uit naar een ander platform onder het mom van censuur.

Dat is voor mij ook wel de tragedie, dat je in een soort bubbel terecht komt waar elke vorm van terechte kritiek meteen onder "censuur door de MSN/cabal/machthebbers/deep state" valt en net een bevestiging is van de crazy standpunten. De mentale muur is dan compleet hé, het is zoals fundamentalistische gelovigen die overtuigd zijn dat allerhande wetenschappelijk onderzoek over de leeftijd van de planeet/het universum of fossielen van dinosaurussen gewoon door god gemaakt zijn om hun geloof te testen. Daar is niets rationeel meer aan.

Ik vraag me vaak bij veel van die extremere wappies af of er niet gewoon sprake is van een psychiatrische problematiek, zoals een waanstoornis. Volgens mij voldoen ze perfect aan de criteria moesten ze onderzocht worden door een psychiater.

Daar waar je vroeger hoorde dat het ging over denken dat je telefoon afgetapt werd door de FBI, is het nu gewoon 'moderner' en gaat het over bijvoorbeeld pedofielen netwerken en kom je inderdaad in echokamers terecht.

Over EVRES

Doordenkertje
1. Geweld is het gevolg van gesprekspartners (mensen, regimes) die de andere niet willen begrijpen, niet willen aanhoren. Geweld is het gevolg van falende diplomatie.
2. Kinderen moeten met alle mogelijke middelen beschermd worden. Zowel fysiek als geestelijk. Met alle middelen ! Daar is de 'wet' absoluut ondergeschikt aan.
3. Westers links werd zo salonfähig geworden dat ze de migranten nodig hebben om hun revoluties uit te voeren.
Synthese :
Omdat de overheid de scholen opdraagt kinderen seksueel pervers te maken, dit al vanaf de kleuterklas,
omdat het onderwijs en de (trotskistische achterlijke perverse) leerkrachten zich veelal in handen van de Loge bevinden,
omdat 'eigen volk' zo tam en mak is geworden dat pedofilie hun geen reet kan schelen, #gemak
reageren de migrantengroepen (die nog steeds een spirituele visie hebben !) op het versexualiseren van de kinderen (#pedofilie),
terwijl 'links' dat zou moeten doen.
Maar westers links heeft zich zo aan de geïllumineerde Loge verkocht (#corruptie)
dat deze mee de seksualisering van kinderen (#pedofilie) ondersteunen.
De vraag is niet of het in brand steken van scholen moreel correct is.
De vraag is : wat doen scholen dat mensen zulke risico's nemen (risico op straffen tot 15 jaar of meer) om toch maar hun kinderen te beschermen ?
Wie me tegenspreekt beschouw ik als pedofiel.
Dit is geen oproep tot geweld maar een doordenkertje.

Voor de coronaperiode kon je al eens lachen met een flat-earth believer of met iemand die beweerde elke dag ufo's te zien vliegen. Die was dan idd rijp voor de psychiatrie.
Tijdens de coronaperiode was het lachen met 'de strijders' die omver gelopen werden door paarden of bijna verdronken door de waterkanonnen, maar het fake news en de groep believers groeide wel enorm. Er werd zelfs (bijna) overgegaan tot daden, zoals de 'Rambo van Limburg'.
Maar dezer dagen groeit die groep believers nog steeds en wordt elke noemenswaardige scheet in de wereld in 'een groter geheel' geplaatst.

Zijn al die mensen dan rijp voor de psychiatrie? Staan die mentaal zo zwak dat je ze alles kan wijsmaken? Of krijgen meer en meer mensen het door de aanhoudende crisissen moeilijker (mentaal en in hun portemonnee) en is het zoeken naar EN het aanduiden van een zondebok een deel van de gemakzuchtige oplossing voor hun?

Of krijgen meer en meer mensen het door de aanhoudende crisissen moeilijker (mentaal en in hun portemonnee) en is het zoeken naar EN het aanduiden van een zondebok een deel van de gemakzuchtige oplossing voor hun?
Dit dus.
Lijkt haast de moderne versie te zijn wat religie vroeger deed in veel mensen hun leven: een houvast in steeds veranderende tijden.

Ik zie een personeelstekort ontstaan bij de mannen met de witte jassen. Sommigen zijn echt wel volledig van het padje aan het raken.

Ik zie een personeelstekort ontstaan bij de mannen met de witte jassen. Sommigen zijn echt wel volledig van het padje aan het raken.
Ik kende het fenomeen in NL, maar ik had geen idee dat het in ons land ook al een ding was.

Uit dat artikel:
"Armoede, oorlogen of een pandemie leiden tot een basis van ontevreden burgers die bovendien kwetsbaar zijn. Worden er dan plots regels ingesteld zoals ten tijde van de coronapandemie, dan leidt dat tot een opening waarbij mensen zich afvragen waarmee de overheid zich moeit. De groei die we nu zien is dus niet verwonderlijk: de pandemie heeft daar een grote impact op gehad. En het fenomeen zal nog belangrijker worden als de maatschappelijke spanningen groter worden.”

Bovenop de misérie dat we de laatste jaren gehad hebben en nog steeds hebben gaan we nu richting verkiezingen. Niet alleen in ons land, maar ook in de EU en US. Het gaat nog vonken geven wanneer 'de juisten' (laten we ze Trump en VB noemen) niet aan de macht komen.
En zelfs al komen 'de juisten' aan de macht, dan kan je er zeker van zijn dat de beerput gaat overlopen, want die figuren en partijen gedijen bij fake news. Dan is het hek van de dam.

Bovenop de misérie dat we de laatste jaren gehad hebben en nog steeds hebben gaan we nu richting verkiezingen. Niet alleen in ons land, maar ook in de EU en US. Het gaat nog vonken geven wanneer 'de juisten' (laten we ze Trump en VB noemen) niet aan de macht komen.
En zelfs al komen 'de juisten' aan de macht, dan kan je er zeker van zijn dat de beerput gaat overlopen, want die figuren en partijen gedijen bij fake news. Dan is het hek van de dam.

Ik vrees inderdaad dat we in 2024 echt een dieptepunt gaan bereiken qua complotten, fake news, enzovoort.

Terug
Bovenaan