De beerput van het internet

Ik zag daarstraks alvast een reactie passeren waarin iemand kinderen laten vaccineren gelijkstelde met pedofilie en dus vind dat ouders die dat laten doen ook even zwaar gestraft mogen worden als pedofielen :unsure:

Nog iemand anders was dan weer van mening dat men dit doet voor de allochtonen, want "onze" kinderen gaan nu onvruchtbaar worden terwijl de allochtonen geen vaccin nemen en er op los blijven kweken.

Ik zag daarstraks alvast een reactie passeren waarin iemand kinderen laten vaccineren gelijkstelde met pedofilie en dus vind dat ouders die dat laten doen ook even zwaar gestraft mogen worden als pedofielen :unsure:

Nog iemand anders was dan weer van mening dat men dit doet voor de allochtonen, want "onze" kinderen gaan nu onvruchtbaar worden terwijl de allochtonen geen vaccin nemen en er op los blijven kweken.
Dat gezegd zijnde, nog een paar toppers onder dat artikel (ik heb de "farma-maffia" berichten uiteraard niet gekopieerd):

Eenieder die dit toestaat of opdracht toe geeft is een Diabolisch stuk uitschot en zou zo behandeld moeten worden
Wat een schande is dit, blijf van onze kinderen af!!!! De geschiedenis herhaald zich!!! Sta op mensen voor de toekomst van onze kinderen!!!! Laat dit niet toe.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En ze zeggen dat de meeste Nederlands gevaccineerd zijn VUILE LEUGENAARS...
VER IEMAND IS GEVACCINEERD IN NEDERLAND EN WIJ DE BELGEN ALS SCHAPEN GEVACCINEERD

Inmiddels bereidt Alain zijn boskampje voor:
Alain Scholiers:
Dit gaat erover, ongehoord, als dat voortgaat gaat Jurgen conincks een lachertje worden . Want ik ben wel n special force veteran. !!! En conincks niet.
Referentie. Para commando België 3 missies Zaïre Shaba en kisangali.
2 e rep legion etrangere. Spec forces . 18 stealth missies over 8 jaar

Toekomstige mama's volgen best de raad van deze expert op:
Richard Gutscoven:
!'t Is aan te raden dat toekomstige moeders thuis bevallen en zo voorkomen dat hun kindje vergiftigd wordt , in de slachthuizen dat eens klinieken waren .

Een mama die laat weten dat ze wel overweegt om in samenspraak met de dokters haar peuter te laten vaccineren omdat dit een risicopatiëntje is en ze dus al twee jaar met de nodige angst leven, wordt meteen terecht gewezen door Katrien, want Katrien kan het weten aangezien Katrien gediplomeerd is (ze heeft in mei 1993 namelijk zo schijnt haar diploma schoolslag behaald in het zwemmen). :
Katrien DV:
hoe meer risico da ze zijn hoe slechter het is da vergif zie da toch eens in

Laatst bewerkt:
Dat ik daar zelf nog niet opgekomen was! Altijd dezelfden die ze voortrekken. :angry:

We kunnen eens lachen met die absurde complottheorieën en de volgers die steeds een schepje erbovenop doen tot...het een schepje teveel is:
https://www.hln.be/buitenland/duits...t-in-corona-en-keek-uit-naar-oorlog~a9f5f65e/

Mensen waarvan hun kop zo zot gemaakt wordt dat ze geen voeling meer hebben met de realiteit en overgaan tot daden. Dat beangstigd me eerlijk gezegd wel.
Zie ook: pizzagate in de VS.

Het lijkt me wel dat dit sowieso tikkende tijdbommen zijn (als je die beschrijving leest), die eindelijk iets hebben gevonden om hun anti-sociaal kantje goed te praten en te cultiveren.

Eentje vanop de lokale FB-groep (over een lokaal natuurgebied waar ze een nationaal park van willen maken):
hoe gaan ze dat fiksen? PRIVAAT eigendom veranderen in nationaal park??? hier zal men met geld op tafel moeten komen denk ik! en dat zullen groene briefjes zijn ; dan kan je van het kasteel van laken ook een nationaal park maken ; het ligt niet ver van het zonieenwoud wat momenteel beter het amazonieenwoud word genoemd want het vliegt daar vol met papegaaien net zoals in de scheldevallei. dit heeft niets met vb te maken maar een nationaal park gevuld met uitheemse dieren lijkt meer op een linkse regering en hun asielzoekers die hier de plak proberen zwaaien! voorzekers zal men dit subsidieeren a la vld en is de bevolking geld en vrijheid kwijt.
daaronder dan van de zelfde persoon:
een nationaal park gevuld met uitheemse dieren ! dat moet je me eens uitleggen...op de noordpool zie je geen papegaaien of parkieten of een chinese wolhandkrab ; die horen ook niet in een vlaams nationaal park of perk thuis. als je iets nationaal noemt dient men eerst alle uitheemse soorten te verwijderen! en vergeet de naam federaal niet. laat de groenen maar doen , weldra hebben we overstromingen met hun bevers en lopen onze kinderen vee en huisdieren met gevaar voor eigen leven tussen de wolven rond. dat ik met de wolven in het bos leef was destijds een uitdrukking die gebruikt werd om te zeggen dat de regering je het vel van het lijf stroopt terwijl je ervoor gekozen had ; in DE LIMBURG denkt men daar nu anders over

"Breek zelf de censuur": onze reporter gebruikt samen met expert de app van Vlaams Belang en ontdekt wat je dan te lezen krijgt

Een uitstekend idee is dat want nu zien wij wat er werkelijk gebeurd en niet dat achterbakse gedoe van die linkse verraders
die ons steeds voorgelogen en alles verzweeg onder de Vlaamse bevolking.
Top die Tom.

ik heb de app niet nodig of de huidige perswebsite's om het fake nieuws die wij alle dagen voor onze neus krijgen gepresenteerd om die te gaan lezen of geloven.

Eindelijk een app waar de waarheid te lezen is. Zeker niet de bedoeling volgens jullie linkse media, om stemmen te ronselen. Daarvoor heeft VB de app niet nodig! De bevolking verdient het om 'de waarheid' te lezen. Want jullie linkse media worden gefinancierd van ons belastinggeld!

"Breek zelf de censuur": onze reporter gebruikt samen met expert de app van Vlaams Belang en ontdekt wat je dan te lezen krijgt

Ik vind dat een beangstigende ontwikkeling. Zo'n mensen zaten al in een echokamer, dankzij het algoritme van facebook, en nu gaan ze nog een eigen app gebruiken ook. Dat de partij daarmee hun wat kan tracken en gegevens krijgt, geen probleem, want dat zijn "de goei" zeker.

Het kan er bij mij gewoon niet in hoe je zo ver heen kan zijn dat je een politieke partij gaat vertrouwen als (enige?) nieuwsbron. Wat gaat er in die mensen hun hoofd om? "De kranten hebben een zekere linkse bias, dus een bron met overduidelijke rechtse bias is beter."

Ik vind dat een beangstigende ontwikkeling. Zo'n mensen zaten al in een echokamer, dankzij het algoritme van facebook, en nu gaan ze nog een eigen app gebruiken ook. Dat de partij daarmee hun wat kan tracken en gegevens krijgt, geen probleem, want dat zijn "de goei" zeker.

Het kan er bij mij gewoon niet in hoe je zo ver heen kan zijn dat je een politieke partij gaat vertrouwen als (enige?) nieuwsbron. Wat gaat er in die mensen hun hoofd om? "De kranten hebben een zekere linkse bias, dus een bron met overduidelijke rechtse bias is beter."

De ironie ten top zou het me niet verbazen moest de CovidPass en dus de daarbijhorende discussie over "privacy, tracking, ..." een van de hot topics zijn binnen die app. :laugh:

Maar die alternatieve apps/platformen zijn idd wel wat beangstigend. Enerzijds lijkt het me wel "goed" dat ze met hun van de pot gerukte meningen niet nog eens andere mensen gaan "besmetten". Anderzijds zorgt dat er wel voor dat ze elkaars meningen en visie alleen nog maar versterken terwijl er amper of geen weerwoord wordt gegeven.

Zoals die "MeWe"-pagina van Carine Knapen waar ik in dit topic al wel wat quotes uit gepost heb. Op zich vind ik het wel eens grappig om daar wat door te scrollen en die reacties te lezen, maar ergens is het ook wel schrijnend om te zien hoe diép sommigen zitten in dat wereldje van complotten. Dat gaat echt wel verder dan "de regering wil ons gewoon kloten!". Ge ziet daar dan mensen ook getuigen over hoe ze hun "waarheid" hebben proberen verkopen bij familie, vrienden, collega's, ... maar daar zelden of nooit bevestiging bij krijgen en daardoor zelfs verzuurde relaties krijgen met hun omgeving. Zulke mensen beginnen zich dus op de duur echt wel buiten de maatschappij te zetten, maar onderling juichen ze elkaars standvastigheid alleen maar toe "want zij zijn degenen die zullen overleven en overwinnen op het einde".

En oh, ik heb een tijd terug in een optimistische bui het eens aangedurfd om te reageren op een of ander artikel dat daar gepost werd (gewoon een fatsoenlijke reactie, dus niks beledigends ofzo) waarna ik daar volgens mij gewoon geblokkeerd werd want plots zag ik een deel posts niet meer. Wantja, ik had een andere mening en een andere mening hoort natuurlijk niet thuis op een medium dat in het leven werd geroepen als alternatief op het censurerende Facebook :unsure:

Maar bon, mss zijn we nu iets té diepgaand bezig over het onderwerp aangezien dit topic wellicht vooral bedoeld is voor een bloemlezing van domme en marginale posts op internet. ;)

De ironie ten top zou het me niet verbazen moest de CovidPass en dus de daarbijhorende discussie over "privacy, tracking, ..." een van de hot topics zijn binnen die app. :laugh:

Maar die alternatieve apps/platformen zijn idd wel wat beangstigend. Enerzijds lijkt het me wel "goed" dat ze met hun van de pot gerukte meningen niet nog eens andere mensen gaan "besmetten". Anderzijds zorgt dat er wel voor dat ze elkaars meningen en visie alleen nog maar versterken terwijl er amper of geen weerwoord wordt gegeven.

Zoals die "MeWe"-pagina van Carine Knapen waar ik in dit topic al wel wat quotes uit gepost heb. Op zich vind ik het wel eens grappig om daar wat door te scrollen en die reacties te lezen, maar ergens is het ook wel schrijnend om te zien hoe diép sommigen zitten in dat wereldje van complotten. Dat gaat echt wel verder dan "de regering wil ons gewoon kloten!". Ge ziet daar dan mensen ook getuigen over hoe ze hun "waarheid" hebben proberen verkopen bij familie, vrienden, collega's, ... maar daar zelden of nooit bevestiging bij krijgen en daardoor zelfs verzuurde relaties krijgen met hun omgeving. Zulke mensen beginnen zich dus op de duur echt wel buiten de maatschappij te zetten, maar onderling juichen ze elkaars standvastigheid alleen maar toe "want zij zijn degenen die zullen overleven en overwinnen op het einde".

En oh, ik heb een tijd terug in een optimistische bui het eens aangedurfd om te reageren op een of ander artikel dat daar gepost werd (gewoon een fatsoenlijke reactie, dus niks beledigends ofzo) waarna ik daar volgens mij gewoon geblokkeerd werd want plots zag ik een deel posts niet meer. Wantja, ik had een andere mening en een andere mening hoort natuurlijk niet thuis op een medium dat in het leven werd geroepen als alternatief op het censurerende Facebook :unsure:

Maar bon, mss zijn we nu iets té diepgaand bezig over het onderwerp aangezien dit topic wellicht vooral bedoeld is voor een bloemlezing van domme en marginale posts op internet. ;)
Ik ben er ook van overtuigd dat al die reacties op bias en censuur er eerder zijn omdat het de verkeerde bias en censuur is, mensen willen gewoon zaken horen die hun vooroordelen bevestigen.

Onder het artikel, over dat meisje wat doodgeschoten is in Duitsland, omdat ze aan een klant vroeg om een mondmasker te dragen, zie je pas hoe ver van het padje sommigen zijn. Het is blijkbaar allemaal een logisch gevolg van de beslissingen van de overheid :unsure: .

Geen idee welke pilletjes deze neemt, maar als hij er mee aan de ingang van Tomorrowland gaat staan dan is hij op korte tijd toch wel "binnen" en kan hij gaan rentenieren:

De rechtbank heeft niet kunnen bewijzen dat de regels van het BURGERlijk wetboek van toepassing zijn op ons, Mensen. Het is akelig stil als je ernaar vraagt. Ze heeft geen contract met ons en wij zijn geen eigendom. Er is niemand die zich verantwoordelijks stelt voor de inhoud die in regeltjes en wetten worden gegoten... blijft over: de man of vrouw die dwingt, doodt, steelt, pleegt op eigen naam een misdrijf... aangifte doen en wakker worden aub.

je bent bij je geboorte een soevereine mens. Je ouders doen aangifte op het gemeentehuis. Dus je geeft je kind af. Als je ouders voor dat je 7 jaar bent je niet opnieuw opeisen, ben je in principe eigendom van de staat met een nummer.

Je doet aangifte van je kind= schenking, maar dit is een contract verkregen onder dreiging en dwang, je bent verplicht en je krijgt een boete als je het niet doet. Contracten onder dreiging en dwang zijn nietig, void, ongeldig... Een contract onder dwaling is nietig want je bent niet geïnformeerd wat er precies met de geboorte akte gaat gebeuren.... Bovendien mist er vaak ook een handtekening van een man of een vrouw die acteert in een functie/rol die verantwoordelijkheid draagt voor de inhoud van het document... contracten zonder handtekening, naam en functie en jouw handtekening voor akkoord is geen juist gejuridiseerd schrijven... Fraude

De "Mens" als eigendom van een dienstenbedrijf is verkregen op basis van dwang en dwaling. Wie kan eigendom verwerven/gebruiken zonder recht? Op basis van wat precies meent het dienstenbedrijf DE STAAT, controle, jurisdictie te hebben? Bij de geboorte aangifte (verplicht binnen de 3 dagen op straffen van een boete= dwang) werd uw eigendom, uw volledige protestantse, joodse, islamitische, ..Mensennaam genoteerd op de geboorte akte, zoals je hem van uw ouders hebt gekregen. Op basis van deze akte werd zonder uw informed consent, de geïnformeerde toestemming, een PERSOONsnaam gemaakt. De creator is eigenaar... maar een contract op basis van dwaling en dwang is nietig... bovendien ondersteunen de Mensenrechten, die je wanneer je gelijkmaakt, identificeert met je PERSOONSnaam niet meer hebt.., deze logica. UVRM art; 20 en 30 zeggen dat je niet gedwongen lid mag zijn van een organisatie... art 6 UVRM zegt ook dat elke Mens het recht heeft om zich als PERSOON te laten erkennen voor de wet. Dit is een recht, geen plicht! Bovendien is het land, de mensen, de natuur geen eigendom van een bedrijf. Zij zijn de creator niet. Wij mogen allemaal de schepping gebruiken. De schepping is eigendom van onze Schepper... De hiërarchie in rechten is als volgt: Schepper maakte de Mens, die hebben bedrijven gemaakt en daarna functies... Mensenrechten staan boven die van PERSOONsrechten/BURGERlijk wetboek. BW is enkel geldig na identificatie, maar dat zijn allemaal contracten verkregen op basis van dwaling en dwang.... agenten worden geleerd dat je je moet identificeren... terwijl art. 34 wet op politie ambt duidelijk zegt: enkel PERSONEN mogen een identiteit worden gecontroleerd, wel wij zijn geen PERSONEN maar Mensen!

Terug
Bovenaan