De beerput van het internet

Niet overdrijven, onze knuffeljustitie laat 99% vlotjes feit na feit plegen, alvorens ze iemand deftig acter de tralies zetten.

Een slachtoffer die gewapend terugslaat is een unicum.

Op het nieuws heeft men het over een advies voor een najaar coronaprik. Dus...alarm in de wappiekeet!!!

DE MEESTE ZIEKENWAGENS RIJDEN ROND IN DE PANNE..ZONDER GELUID...voor mensen niet aan het denken te zetten...
😡
😡
😡
🚑
🚑
🚑
🚑
🚑
🚨
🚨
🚨
🚨
🚨

- is in Nederland ook in veel plaatsen. mensen mogen niets weten. maar ze moesten eens weten

- Wat een zever. Ik rijd met de ziekenwagen en wij zetten alles gewoon op wanneer dat nodig is. En anders zetten we alles af als het niet dringend is. Nu zie je spoken, sorry! En dit stoot mij tegen de borst!
- - Maar ze heeft wel een punt dat er veel aan de hand is na de spuiten
😏

- - Is het niet drukker dan enkele jaren geleden , quasi onwel en hartfalens ? Of mag je dat niet openbaar brengen misschien !

- De ministers van Volksgezondheid denken toch aan ons,vanaf 25 september krijgen de 65 plussers en hulpbehoevende een gratis Coronavaccin,ik veronderstel dat dit in samenspraak is met de minister van financiën om het pensioentekort op te lossen.....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laten jullie weten wanneer jullie zoiets als onderstaande vinden in jullie brievenbus?

Enkele weken geleden ervoer ik opeens een hevige bewogenheid voor Nederland en België. Tot mijn verbazing begon ik diverse malen te huilen, als ik erover sprak. Dat overviel me. Ik had een sterk voorgevoel dat er iets verschrikkelijks zou gebeuren. Daarna heb ik veel gebeden om duidelijkheid, waarom ik dit voelde en wat er dan gaat gebeuren.
Vervolgens gebeurden er twee dingen. Ten eerste zag ik informatie over hoe de Wereldgezondheidsorganisatie op dit moment gestructureerd wordt om ipv een adviserend orgaan een wettelijk bindend orgaan te worden wiens dictaten door elk land opgevolgd dienen te worden.
Ze bereiden het ONE HEALTH systeem voor waarbij de hele wereldbevolking gedwongen zal worden voortdurende injecties te krijgen, anders zul je buitengesloten worden uit de samenleving. Bovendien spreken ze voortdurend over de volgende pandemie die eraan komt.
Ik geloof dat dit het antwoord is op de intense zorg die ik opeens ervoer. Er wordt iets voorbereid dat echt verschrikkelijk is.
Het tweede dat gebeurde is opeens een enorme drive om flyers te maken en die te gaan verspreiden. Want ik weet dat dit hun plannen kan stoppen. Alles wat ze doen is immers gebaseerd op de blinde gehoorzaamheid van de onwetende bevolking. Als we erin kunnen slagen de bevolking grotendeels te informeren, zal dat hun agenda voorkomen want een geïnformeerd mens doet niet meer mee. En als de bevolking niet mee doet, staan ze nergens! Want ze kunnen nooit iedereen arresteren. In wezen is al hun tirannie gebaseerd op onwetendheid van het volk.
Daarom ervaar ik een geweldige drive voor de flyers en ik ben blij te zien dat veel mensen het beginnen op te pakken.
De zware bewogenheid met tranen, die ik opeens voelde, was blijkbaar nodig om me in actie te krijgen hiervoor.
We moeten echt de handen uit de mouwen steken als we de verschrikkelijke nachtmerrie die wordt voorbereid willen tegenhouden.
Je kunt de flyers vanaf duizend stuks bij me bestellen. Wil je er vele duizenden, dan kan dat ook. Laat gerust weten in een persoonlijk bericht of e-mail naar ***@stopworldcontrol.com
Laten we een leger zijn dat opstaat om ons land te beschermen tegen de afschuwelijke vernietigingsplannen van de cabal. We kunnen hen stoppen, als we echt willen.
🔥
⭐️
💥

Wie doet er mee?

- Ik heb de flyers geprint en verdeelt in mijn dorp in iedere brievenbus

- Wat gebeurt er als er honderdduizenden flyers verspreid worden doorheen Nederland en België? Mega ontwaken!!
Laten we het gewoon doen! De mensen moeten wakker worden.

p.s.: de flyers kan je makkelijk terugvinden op hun site, maar wat daarop staat....een samenvatting van alle beer van de afgelopen 3 jaar....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een week na het verschijnen van mijn rapport over het groomen van kinderen door de VN en WHO wordt het opeens aangekaart door senator Malcolm Roberts in het Australische parlement, en schrijft een bekende journalist in Australië er een artikel over in The Spectator. Het is geweldig om te zien dat het rapport op regeringsniveau wordt opgepikt en dat het mensen de ogen opent. Dit is maar 1 voorbeeld. Ik geloof dat dit gebeurt wereldwijd! Het is een sneeuwbaleffect dat niet te stoppen is! Ik ben ook uitgenodigd in een grote politieke club in Florida met duizenden leden om erover te gaan praten. Daar komen ook veel invloedrijke rijke mensen. Het is in Palm Beach waar ook Trump woont. Ze gaan proberen of hij erbij kan zijn. Dit is een vuur dat zal blijven branden... De plannen en het ware gezicht van de VN en WHO worden steeds meer ontmaskerd! Meer en meer en meer… niet te stoppen ontmaskering en bevrijding van de mensheid. Mijn volgende film wordt de meest indrukwekkende die ik tot nu toe gemaakt heb: Het einde van de mensheid. Een documentaire over transhumanisme… bid voor me aub. Dankjewel.

Laatst bewerkt:
Gemeente zet op Facbook een bericht i.v.m. de dienst thuisbezorgde maaltijden voor 60-plussers. Daarop komt onderstaande reactie, nota bene van een gemeenteraadslid:

Blijf vooral op uw kot alleen verder in eenzaamheid. Doe uw auto maar weg, en Zie zo min mogelijk volk en geraakt maar depressief , en stem verder voor CD&V en de Groene ze hebben het ZO GOED VOOR MET DE OUDEREN.

Zoals hierboven gemeld, het advies voor het vaccin in het najaar komt in het nieuws en.... ook de oppergoeroe Carine K. doet haar wappieduit in het zakje om het vuur tegen de vaccins aan te wakkeren. Uiteraard wordt haar boodschap door velen ontvangen met bedankingen voor het eeuwige strijden. We gaan de komende maanden weer een opstoot kunnen verwachten....... van antivaxx berichten :rolleyes:
Het onderstaande bericht spant echt wel de kroon en het lijkt alsof er meer mensen meegaan in deze verhalen, afgaande op steeds meer volgers en likers van haar bericht.

NEDERLAND WETENSCHAPPELIJKE STUDIE OVER DE ROL VAN DE OVERHEID EN DE MEDIA IN DE POLARISATIE VAN DE MAATSCHAPPIJ

Er is eerder deze maand in Nederland een studie gepubliceerd met opschrift " Sceptische visies in het coronadebat
Lessen uit een mixed methods-onderzoek naar coronascepsis in Nederland.
In deze link vindt u de studie.
https://pnws.be/.../HoofdrapportSceptischevisiesinhetcoro...
In deze link vind u ook het artikel van vandaag in PNWS met duiding van Mr. Michael Verstraeten :
https://pnws.be/studie-toont-aan-overheid-hielp-mee-aan.../
Ik ga niet in op de inhoud van die studie en beperk mij op dat punt tot de verwijzing naar de visie van Michael Verstraeten, waarbij ik mij aansluit.
Dat de overheid in de corona crisis gekozen heeft voor één narratief dat zij verkondigd heeft als zijnde de absolute waarheid en niets dan de waarheid en de media bewust elke andersluidende mening geweerd heeft en erger nog, verketterd, verpletterend en gevierendeeld heeft, is oud nieuws. Dat weten we al lang. Dat de overheid, de staatsexperten met in hun kielzog de media de bevolking bewust in een angstpsychose hebben geduwd en de bevolking tegen mekaar heeft opgezet, idem dito.
Ik wil het hier even hebben over de waarheid versus de leugen
of wat het onderzoeksrapport aanmerkt als " coronascepsis ". Dit ga ik doen vanuit het " ik ", hoe het voor mij allemaal verlopen is en waar voor mij de scepsis is begonnen.
Even terug in de tijd.
De eerste weken was ikzelf helemaal mee met het narratief. Ik zag vreselijke beelden uit China en vervolgens Lombardije Italië. Het kneep mijn keel dicht. Ik kon niet meer normaal functioneren en deed de ganse dag eigenlijk niet veel meer dan zappen van nieuwskanaal naar nieuwskanaal in binnen-en buitenland. In het NL, het F, het E, het D, het Spaans, kortom alle mogelijke zenders. Ik heb de eerste weken geen stap buiten gezet, ook niet om inkopen te doen. Om maar te zeggen ...
Die verlammende angst heeft geduurd tot 19 april 2020 toen ik mijn huisarts - na een telefoontje van mijn huishoudhulp dat ze corona had - belde om mij te laten testen. Tijdens de eerste lockdown mochten we geen fysieke consultaties doen, alles gebeurde telefonisch. Hij onderbrak mijn panisch geratel en zei " Carine laat je niet op stang jagen, je geraakt niet besmet als je gedurende langer dan 15 minuten op een afstand van minder dan 1,5 m contact hebt met een besmet persoon". Ik zal zijn woorden nooit vergeten. Ze hebben op een manier mijn leven gered.
Zijn wake-up call heeft de academicus in mij wakker gemaakt, met Henri Poincaré in mijn achterhoofd. Het denken mag zich nooit onderwerpen. Ik ben mij beginnen inlezen, de cijfers in de database van Sciensano beginnen analyseren om na te gaan of al hetgeen ons voorgehouden werd wel klopte. Ik struikelde meteen over die cijfers die iets helemaal anders aantoonden dan ons verteld werd. Het klopte voor geen meter. Geïntrigeerd door het hele gebeuren heb ik al mijn vrije tijd geïnvesteerd in lectuur en onderzoek. Hoe dieper ik groef hoe meer anomaliën ik aantrof. Ook de WHO is doorgelicht. Er was geen pandemie. Er was niet voldaan aan de gebruikelijke voorwaarden van een pandemie. Het was een leugen. Sinds 26.04.2020 waren amper 1,5% van alle testen positief en positief betekende geenszins besmet. Ik heb via mail gecorrespondeerd met Erika Vlieghe. Ze gaf toe dat er in België geen epidemie was maar er slechts heel lokaal hier en daar een paar uitbraken waren die perfect beheersbaar waren zonder het land volledig lam te slagen ( zoals overigens duidelijk uiteengezet in de Omgekeerde Lockdown van Sam Brokken en navolgend de Grand Barrington Declaration ). Ik heb een audit gedaan van de ziekenhuiscijfers en deze audit overgemaakt aan FVDB en Pedro Facon. Er werd gesjoemeld met de ziekenhuisopnames, de dagelijkse ziekenhuisontslagen werden niet in mindering gebracht. Er waren honderden spookpatiënten. De overheid heeft een onderzoek bevolen dat zovele maanden later uitgewezen heeft dat de ziekenhuizen inderdaad gesjoemeld hadden en geen klein beetje maar dat werd door Frank achteloos van de hand gewezen als een " financiële optimalisatie". Ik heb ook de wetgeving van Maggie De Block en De Crem grondig doorgenomen en struikelde ook daar over een aantal zaken die niet klopten en wezen op een op voorhand georganiseerd débacle, dat overigens in alle landen identiek was ( wat materieel onmogelijk was ). Het was van een magnitude die wij niet kunnen bevatten. Ik ben verder blijven graven en steeds hoger op de ladder geklommen om uit te zoeken wat er precies aan hand was en wie dit alles aanstuurde.
Ik kan niet tegen leugens. Ik kon niet blijven toekijken en niets doen. Ik zou het mezelf nooit hebben kunnen vergeven van te weten en toch maar te laten begaan. Ik ben naar buiten getreden en actief op social media het publiek beginnen informeren over alles dat verdraaid, uitvergroot en/of in een verkeerde context werd geplaatst, volledig uit zijn pespectief werd gerukt of vaak zelfs gewoon staalharde leugens waren. Omdat ik vond en vind dat de mensen recht hebben op correcte en volledige informatie. Geen bits and pieces die een vertekend beeld geven maar het volledig plaatje. En dat ben ik anderhalf jaar lang op dagelijkse basis blijven doen tot ik helemaal opgebrand was.
Maakt dit van mij een " coronascepsis ", een ongelovige, heidense, terughoudende, twijfelende persoon ? Neen, ik ben zeker van mijn stuk, ik weet wat ik zeg en gezegd heb en allemaal gesteund was en is op een veelheid van bronnen en bewijzen. Bovendien heeft de tijd ten overvloede uitgewezen dat alles wat ik gezegd en geschreven heb waar is. Het is allemaal uit gekomen. Ik ben geen scepticus maar iemand die - net als alle anderen die samen met mij op de barrikades zijn gaan staan om met verheven stem de leugens aan de kaak te stellen - de waarheidsbevinding voorop gesteld heeft, lijf en leden in de strijd geworpen heeft en gevochten tegen de vele leugens, van de pers, van de overheid en de zogenaamde experten. And I'm not done. Liegen en bedriegen heeft een prijs. Rechtvaardigheid staat ook zeer hoog in mijn vaandel. Wat onze oudjes, kindjes, de ganse bevolking en onze economie is aangedaan, is verschrikkelijk. Dat vergeet ik niet. Nooit as in never.
Enne... tegen Marc Van Ranst, die, sinds jaar en dag, op een ongelooflijk boertige manier mensen schoffeert, academici van het eerste uur zwaar beledigt en afdoet als " idioten ", heb ik ook nog iets te zeggen : er is hier maar één idioot en het is niet Michael Verstraeten. You are a disgrace. Kruip in uw hol en kom er nooit meer uit.

- Heel herkenbaar. Eerst paniek en na 2 maanden hadden we al door dat het niet klopte. Ook al mijn vrije tijd gestoken in opzoeken en lezen. Het heeft ook mijn gezondheid geen goed gedaan. Je was een baken in de duisternis, we hingen aan je lippen. Liepen mee te betogen. Been there, done that. Jij ging echter sneller en hoger en dieper.
Daar verdien je een standbeeld voor. Erkenning is nog beter en hopelijk wordt het ooit de val van de talloze schurken die ons dit hebben aangedaan.

Laatst bewerkt:
Zoals hierboven gemeld, het advies voor het vaccin in het najaar komt in het nieuws en.... ook de oppergoeroe Carine K. doet haar wappieduit in het zakje om het vuur tegen de vaccins aan te wakkeren. Uiteraard wordt haar boodschap door velen ontvangen met bedankingen voor het eeuwige strijden. We gaan de komende maanden weer een opstoot kunnen verwachten....... van antivaxx berichten :rolleyes:
Het onderstaande bericht spant echt wel de kroon en het lijkt alsof er meer mensen meegaan in deze verhalen, afgaande op steeds meer volgers en likers van haar bericht.

NEDERLAND WETENSCHAPPELIJKE STUDIE OVER DE ROL VAN DE OVERHEID EN DE MEDIA IN DE POLARISATIE VAN DE MAATSCHAPPIJ

Er is eerder deze maand in Nederland een studie gepubliceerd met opschrift " Sceptische visies in het coronadebat
Lessen uit een mixed methods-onderzoek naar coronascepsis in Nederland.
In deze link vindt u de studie.
https://pnws.be/.../HoofdrapportSceptischevisiesinhetcoro...
In deze link vind u ook het artikel van vandaag in PNWS met duiding van Mr. Michael Verstraeten :
https://pnws.be/studie-toont-aan-overheid-hielp-mee-aan.../
Ik ga niet in op de inhoud van die studie en beperk mij op dat punt tot de verwijzing naar de visie van Michael Verstraeten, waarbij ik mij aansluit.
Dat de overheid in de corona crisis gekozen heeft voor één narratief dat zij verkondigd heeft als zijnde de absolute waarheid en niets dan de waarheid en de media bewust elke andersluidende mening geweerd heeft en erger nog, verketterd, verpletterend en gevierendeeld heeft, is oud nieuws. Dat weten we al lang. Dat de overheid, de staatsexperten met in hun kielzog de media de bevolking bewust in een angstpsychose hebben geduwd en de bevolking tegen mekaar heeft opgezet, idem dito.
Ik wil het hier even hebben over de waarheid versus de leugen
of wat het onderzoeksrapport aanmerkt als " coronascepsis ". Dit ga ik doen vanuit het " ik ", hoe het voor mij allemaal verlopen is en waar voor mij de scepsis is begonnen.
Even terug in de tijd.
De eerste weken was ikzelf helemaal mee met het narratief. Ik zag vreselijke beelden uit China en vervolgens Lombardije Italië. Het kneep mijn keel dicht. Ik kon niet meer normaal functioneren en deed de ganse dag eigenlijk niet veel meer dan zappen van nieuwskanaal naar nieuwskanaal in binnen-en buitenland. In het NL, het F, het E, het D, het Spaans, kortom alle mogelijke zenders. Ik heb de eerste weken geen stap buiten gezet, ook niet om inkopen te doen. Om maar te zeggen ...
Die verlammende angst heeft geduurd tot 19 april 2020 toen ik mijn huisarts - na een telefoontje van mijn huishoudhulp dat ze corona had - belde om mij te laten testen. Tijdens de eerste lockdown mochten we geen fysieke consultaties doen, alles gebeurde telefonisch. Hij onderbrak mijn panisch geratel en zei " Carine laat je niet op stang jagen, je geraakt niet besmet als je gedurende langer dan 15 minuten op een afstand van minder dan 1,5 m contact hebt met een besmet persoon". Ik zal zijn woorden nooit vergeten. Ze hebben op een manier mijn leven gered.
Zijn wake-up call heeft de academicus in mij wakker gemaakt, met Henri Poincaré in mijn achterhoofd. Het denken mag zich nooit onderwerpen. Ik ben mij beginnen inlezen, de cijfers in de database van Sciensano beginnen analyseren om na te gaan of al hetgeen ons voorgehouden werd wel klopte. Ik struikelde meteen over die cijfers die iets helemaal anders aantoonden dan ons verteld werd. Het klopte voor geen meter. Geïntrigeerd door het hele gebeuren heb ik al mijn vrije tijd geïnvesteerd in lectuur en onderzoek. Hoe dieper ik groef hoe meer anomaliën ik aantrof. Ook de WHO is doorgelicht. Er was geen pandemie. Er was niet voldaan aan de gebruikelijke voorwaarden van een pandemie. Het was een leugen. Sinds 26.04.2020 waren amper 1,5% van alle testen positief en positief betekende geenszins besmet. Ik heb via mail gecorrespondeerd met Erika Vlieghe. Ze gaf toe dat er in België geen epidemie was maar er slechts heel lokaal hier en daar een paar uitbraken waren die perfect beheersbaar waren zonder het land volledig lam te slagen ( zoals overigens duidelijk uiteengezet in de Omgekeerde Lockdown van Sam Brokken en navolgend de Grand Barrington Declaration ). Ik heb een audit gedaan van de ziekenhuiscijfers en deze audit overgemaakt aan FVDB en Pedro Facon. Er werd gesjoemeld met de ziekenhuisopnames, de dagelijkse ziekenhuisontslagen werden niet in mindering gebracht. Er waren honderden spookpatiënten. De overheid heeft een onderzoek bevolen dat zovele maanden later uitgewezen heeft dat de ziekenhuizen inderdaad gesjoemeld hadden en geen klein beetje maar dat werd door Frank achteloos van de hand gewezen als een " financiële optimalisatie". Ik heb ook de wetgeving van Maggie De Block en De Crem grondig doorgenomen en struikelde ook daar over een aantal zaken die niet klopten en wezen op een op voorhand georganiseerd débacle, dat overigens in alle landen identiek was ( wat materieel onmogelijk was ). Het was van een magnitude die wij niet kunnen bevatten. Ik ben verder blijven graven en steeds hoger op de ladder geklommen om uit te zoeken wat er precies aan hand was en wie dit alles aanstuurde.
Ik kan niet tegen leugens. Ik kon niet blijven toekijken en niets doen. Ik zou het mezelf nooit hebben kunnen vergeven van te weten en toch maar te laten begaan. Ik ben naar buiten getreden en actief op social media het publiek beginnen informeren over alles dat verdraaid, uitvergroot en/of in een verkeerde context werd geplaatst, volledig uit zijn pespectief werd gerukt of vaak zelfs gewoon staalharde leugens waren. Omdat ik vond en vind dat de mensen recht hebben op correcte en volledige informatie. Geen bits and pieces die een vertekend beeld geven maar het volledig plaatje. En dat ben ik anderhalf jaar lang op dagelijkse basis blijven doen tot ik helemaal opgebrand was.
Maakt dit van mij een " coronascepsis ", een ongelovige, heidense, terughoudende, twijfelende persoon ? Neen, ik ben zeker van mijn stuk, ik weet wat ik zeg en gezegd heb en allemaal gesteund was en is op een veelheid van bronnen en bewijzen. Bovendien heeft de tijd ten overvloede uitgewezen dat alles wat ik gezegd en geschreven heb waar is. Het is allemaal uit gekomen. Ik ben geen scepticus maar iemand die - net als alle anderen die samen met mij op de barrikades zijn gaan staan om met verheven stem de leugens aan de kaak te stellen - de waarheidsbevinding voorop gesteld heeft, lijf en leden in de strijd geworpen heeft en gevochten tegen de vele leugens, van de pers, van de overheid en de zogenaamde experten. And I'm not done. Liegen en bedriegen heeft een prijs. Rechtvaardigheid staat ook zeer hoog in mijn vaandel. Wat onze oudjes, kindjes, de ganse bevolking en onze economie is aangedaan, is verschrikkelijk. Dat vergeet ik niet. Nooit as in never.
Enne... tegen Marc Van Ranst, die, sinds jaar en dag, op een ongelooflijk boertige manier mensen schoffeert, academici van het eerste uur zwaar beledigt en afdoet als " idioten ", heb ik ook nog iets te zeggen : er is hier maar één idioot en het is niet Michael Verstraeten. You are a disgrace. Kruip in uw hol en kom er nooit meer uit.

- Heel herkenbaar. Eerst paniek en na 2 maanden hadden we al door dat het niet klopte. Ook al mijn vrije tijd gestoken in opzoeken en lezen. Het heeft ook mijn gezondheid geen goed gedaan. Je was een baken in de duisternis, we hingen aan je lippen. Liepen mee te betogen. Been there, done that. Jij ging echter sneller en hoger en dieper.
Daar verdien je een standbeeld voor. Erkenning is nog beter en hopelijk wordt het ooit de val van de talloze schurken die ons dit hebben aangedaan.

Waar lees je Carine Knapen haar berichten eigenlijk nog? Want die Mewe van destijds lijkt te zijn stil gevallen, en op FB vind ik haar ook niet meer terug.

Waar lees je Carine Knapen haar berichten eigenlijk nog? Want die Mewe van destijds lijkt te zijn stil gevallen, en op FB vind ik haar ook niet meer terug.
Meestal zijn dat teksten van haar die anderen op hun FB delen. Wanneer ik erop klik kom ik terecht op haar profiel, wel degelijk op FB, onder haar eigen naam.

Het is een drukke beer-dag.

Artikel: Geëmotioneerde Vandecasteele spreekt Doornik toe.​

Wanneer je de commentaren daaronder mag geloven telt het leven van Vandecasteele blijkbaar niet en bepaalt hij al helemaal niet zelf waar hij naartoe reist (dat het niet slim was laat ik in het midden).
Nochtans komen die commentaren vooral van dezelfde personen die anders 'All lives matter!' en 'Dat bepaal ik wel, blijf van mijn vrijheid!' staan roepen.
Ik post de commentaren niet, want het zou de beerput doen overlopen.

Niet overdrijven, onze knuffeljustitie laat 99% vlotjes feit na feit plegen, alvorens ze iemand deftig acter de tralies zetten.

Een slachtoffer die gewapend terugslaat is een unicum.
En verdient een gevangenisstraf, die hij hier jammerlijk genoeg ontloopt.

Gisteren is om 6u een viering gestart op het voetbalstadion ter ere van het offerfeest.

Fb slaat natuurlijk tilt!
- geen respect voor de werkende mensen! Nog voor 6u kabaal en ons wakker maken!
(Door een viering expliciet NIET in een woonwijk te laten doorgaan waar de moskee staat?)
- dat dat volk hem eens leert aanpassen!
(Door met het stadsbestuur samen te zitten, stuarts in te schakelen,...?)
- Ah, vandaar al die Charels in hun slaapkleed!
(Bwoa, als ze u om 6u wakker maken liep je vast ook nog in pyjama rond?)
- ... Natuurlijk gesteund door een luid roepend, met filmpje ondersteund protest van plaatselijk Vlaams Belang. Met de nodige reacties dat "dat ras" (menselijk ras?) Gans den boel hier over pakt!

Gisteren is om 6u een viering gestart op het voetbalstadion ter ere van het offerfeest.

Fb slaat natuurlijk tilt!
- geen respect voor de werkende mensen! Nog voor 6u kabaal en ons wakker maken!
(Door een viering expliciet NIET in een woonwijk te laten doorgaan waar de moskee staat?)
- dat dat volk hem eens leert aanpassen!
(Door met het stadsbestuur samen te zitten, stuarts in te schakelen,...?)
- Ah, vandaar al die Charels in hun slaapkleed!
(Bwoa, als ze u om 6u wakker maken liep je vast ook nog in pyjama rond?)
- ... Natuurlijk gesteund door een luid roepend, met filmpje ondersteund protest van plaatselijk Vlaams Belang. Met de nodige reacties dat "dat ras" (menselijk ras?) Gans den boel hier over pakt!

In Vlaams-Brabant is er ook zo'n klein pittoresk op en top Vlaams dorpje dat dit weekend vier dagen lang overspoeld wordt door buitenlanders die een voor een hun éigen niet-Vlaamse muziek ten gehore komen brengen, dat zal dan wellicht ook wel een golf van protest veroorzaken van die voorvechters van de eigen Vlaamse cultuur.
Heb uit goeie bron vernomen ze daar zelfs ook niet-Vlaamse kost serveren om te eten, schandalig gewoon hoe ze onze normen en waarden en cultuur aanvallen. Stoemp met worst en Jo Vally godverdomme, en niks anders!

Ja hoor, covid is back!

Van de oppergoeroe C. Knapen zelve:

"Ze zeggen het allemaal hardop; al maanden lang; Tedros zegt het, Fauci, Gates, Biden zeggen het; niet als een eventualiteit maar als een zekerheid; zelfs VDB heeft al gesproken over de volgende er gebeuren in alle provincies opnieuw aanwervingen van contacttracers; waarom zou dat zijn he ? Zie ook de website van artsen voor vrijheid, zij hebben er recentelijk een lang artikel aan gewijd met opsomming van alle feiten; We moeten het met zijn allen bekend maken zodat iedereen goed beseft dat de volgende ook gepland is ( en niet natuurlijk ) en het volk niet meer in dezelfde val trapt. Op basis van alle info waarover we beschikken denken we dat het al voor dit najaar is; New York heeft de noodtoestand voor Covid terug ingeroepen."

Brecht Arnaert is weer bezig over de GNM. Dat zegt grosso modo dat je lichaam zelfgenezend is en eigenlijk alleen je ziekte moet begrijpen. Je kan begrijpen dat dit dodelijke slachtoffers oplevert...
Ik vind dit echt degoutant. Vergis je niet, dit is een gevaarlijke manipulator.

"Aha", zegt het onderbewustzijn dan: "Hier is een nieuw probleem. We gaan Jaapie weer moeten ondersteunen" En hopla: je lichaam verwijdert ergens een beetje weefsel, zo danig dat je bijvoorbeeld soepeler bent. Tot jouw nieuw stress-fasetje weer achter de rug is, en dan zegt het lichaam: "Goed, we gaan een inflammatietje starten, zodat Mr. and Mrs. Bacteria hun werk kunnen doen: het terugweven van dat weefsel"

Resultaat: inflammatie, opnieuw! En TUUUUUMOOOOOORRRRRR. O wee, o wee. The tremor for the tumor. Angst. ANGST. ANGST ZEG IK U! "Nog zes maanden te leven meneer" (gevolg: diagnoseschok). "Ik kan mijn arm niet meer bewegen!" (gevolg: symptoomschok). "Ik ga dit niet halen" (gevolg: existentiële schok, die op de nieren slaat). En zo gaat de ego-molen maar door: die vermaalt zich in het eigen zelfbeklag.

Met andere woorden: we zijn allemaal onze eigen ergste vijand. Mochten we nu gewoon eens rustig blijven, en erop vertrouwen dat gelijk wat ons lichaam doet, erop gericht is om ons te helpen, dan zijn 99 % van de zogezegde ziektes geen ziektes meer, maar oplossingen in vermomming. Maar goed, dat past niet in het commerciële perspectief. Liever angst zaaien, dat is goed voor de business. En eenmaal de egomolen gaat draaien, dan is er geen houden meer aan.

Dit alles als inleiding op een video die ik met jullie wil delen. Van Johan Denis, die ooit gelicentieerd dokter was, maar besloot zijn licentie over de haag te gooien, en zich met de GNM bezig te houden. In deze video getuigt hij over hoe de Horde van Geneesheren in wezen niets anders is dan een instrument van die farma om dokters binnen hun veilige maar foute consensus te houden dat ziekte in wezen een materiële zaak is. Niets van. Zoals mijn grootmoeder placht te zeggen:

"Geestesziekte is een pleonasme,
en lichamelijke ziekte een oxymoron!"

Grapje. Het is iets wat plots bij me opkwam. Cadeautje van de Heilige Geest. Probeer die quote maar eens op een familiefeest. Je hebt meteen alle aandacht!

Soit: delen die handel. Hoe meer mensen dit weten, hoe beter!

Tchüss amigos!

Brecht Arnaert

Terug
Bovenaan