De beerput van het internet

Zo een van de opperwappies met veel aanhang in ons land. Maanden geleden het land ontvlucht, omdat hij in de schijnwerpers van de staatsveiligheid staat/stond.
Maar met een eenvoudige internetverbinding kan hij onzin blijven verkopen:
nieuwe pLandemie op komst...

Ook 'een goeike' op zijn FB:
De educatie en hetgeen de mainstreammedia verkondigt zijn richtlijnen, geen echte wetenschap. Dat betekent niet dat ik bepaalde studies ontken dat ze waar zijn, neen. Het betekent dat het perspectief zo beperkt wordt door de huidige kennis die is opgedaan. Alsof er ons de waarheid wordt verteld op school en op het nieuws, zo lijkt het soms terwijl het onmogelijk is om wetenschap zomaar schaakmat te zetten. Zouden ze op school alwetende wezens creëren ?
Tevergeefs want het woord 'complot' werd geboren.

Zo een van de opperwappies van ons land. Maanden geleden het land ontvlucht, omdat hij in de schijnwerpers van de staatsveiligheid staat/stond:
Maar met een eenvoudige internetverbinding kan hij onzin blijven verkopen:
nieuwe pLandemie op komst...
Ik weiger om naar die zijne zever te luisteren.
Maar natuurlijk zal hij ooit wel gelijk hebben zeker?
Net zoals die gekken die blijven kakelen over het einde vd wereld

Kwam daarnet in een reactie op HLN dit profiel tegen. De meest random uitspraken die nergens op slaan waar meestal alleen hijzelf dan op reageert, en al tientallen op korte tijdspanne. Toch ook een serieus aantal vijzen kwijt... :unsure: :wtf::laugh:

Vooral deze heeft wel een heel hoog "waar the fuck gaat dit over"-gehalte:

Ok, ik geef toe: Gij wint grandioos met uw post.
WTF voor een creatuur is dat? :laugh:

Kwam daarnet in een reactie op HLN dit profiel tegen. De meest random uitspraken die nergens op slaan waar meestal alleen hijzelf dan op reageert, en al tientallen op korte tijdspanne. Toch ook een serieus aantal vijzen kwijt... :unsure: :wtf::laugh:

echt man. Wtf!!

En dan eentje waa ‘m twee keer zelf op reageert;
‘Communism rules’

‘For some’

Is dit niet een uit de hand gelopen AI-bot die de opdracht heeft gekregen om een profiel van een wappie na te maken?

Typische boomerpost over het feit dat de jeugd op school niks meer leert, dat de leerstof toch o-zo gemakkelijk is en met de paplepel de mond wordt ingegeven:

368487370_1524821188327555_1108597231263603730_n.jpg

Post één of andere trien deze reactie:
Die dt-fout of het gebruik van het vreselijke woord 'kids'. Ben er nog niet uit wat ik het irritantste vind.

“Lukaku is een kleine neger”: journalist uit studio gezet nadat hij live op tv zwaar uit de bocht gaat en weigert excuses aan te bieden

Vrije meningsuiting word niet meer geapprecieerd

Soms kan 1 reactie genoeg zijn voor de beerput te vullen :clap:

“Lukaku is een kleine neger”: journalist uit studio gezet nadat hij live op tv zwaar uit de bocht gaat en weigert excuses aan te bieden

Prachtig! Een dt-foutencheck op HLN en er staat geen reacties meer.

Laatst bewerkt:
Dat doet mij denken aan mijn kindertijd (de jaren 80) toen we als 10 jarige broekventjes (we wisten niet beter, van het woord racist hadden we toen nog nooit gehoord) luidop op straat aan het zingen waren:

10 kleine negers! Die liepen over het straat!
ééntje werd er doodgereden! Toen waren ze nog met 9!
9 kleiner negers ... enzovoorts ..

Ik begreep toen de boze gezichten op straat nooit. Pas veel later begreep ik waarom. :support:

Dat doet mij denken aan mijn kindertijd (de jaren 80) toen we als 10 jarige broekventjes (we wisten niet beter, van het woord racist hadden we toen nog nooit gehoord) luidop op straat aan het zingen waren:

10 kleine negers! Die liepen over het straat!
ééntje werd er doodgereden! Toen waren ze nog met 9!
9 kleiner negers ... enzovoorts ..

Ik begreep toen de boze gezichten op straat nooit. Pas veel later begreep ik waarom. :support:
Ook wel schuldig eraan nu je er over begint , dat was echt een kinderliedje dat vaak op uitstap werd gezongen. Damn wat waren we toch een bende mini-racistjes in den tijd.

Ook wel schuldig eraan nu je er over begint , dat was echt een kinderliedje dat vaak op uitstap werd gezongen. Damn wat waren we toch een bende mini-racistjes in den tijd.
Ja, wat waren wij toch echte racisten he.
Onze haat naar mensen met een andere huidskleur toe kende geen grenzen!

Even serieus nu, ja ik heb dat indertijd ook nog gezongen bij de jeugdbeweging en nee wij waren helemaal geen "mini-racisten".
We waren een bende onnozele kinderen die onnozele liedjes zongen.
Doe eens normaal man.

Doe eens normaal man.
Zijn post was een beetje sarcastisch bedoeld hé + de tijdsgeest was toen gewoon zo. C'est la vie.

Indien je er niet van bewust bent dat iets fout is (met racistische ondertoon), dan is het ook gewoon geen racisme.
Dus wij als kinderen waren vroeger helemaal niet racistisch he.

Zijn post was een beetje sarcastisch bedoeld hé + de tijdsgeest was toen gewoon zo. C'est la vie.

Indien je er niet van bewust bent dat iets fout is (met racistische ondertoon), dan is het ook gewoon geen racisme.
Dus wij als kinderen waren vroeger helemaal niet racistisch he.
Ik kon niet opmaken uit zijn post dat het sarcastisch bedoeld was. Vandaar mijn reactie.

wij zongen dat met 'eendjes' :unsure: of was het nu visjes? kweethetniemeer

10 kleine visjes, die gingen naar de zee. Tis goed, zei de moeder, maar ik ga niet mee. Ik blijf liever in de vieze vuile sloot want in de zee daar zitten haaien en die bijten je..blub blub

9 kleine visjes!

Terug
Bovenaan