De beerput van het internet

De lokale "ge zijt van groep"

- Wie heeft er nog last van marters?
Intussen een 10tal reacties "wij" "hier ook" "op straat x ook"

Bon ja oké, en wat lost dit nu op?

Het artikel zelf kan ik niet lezen. Maar de reacties wel. :)

Voor sommigen is deze oorlog heel eenvoudig te stoppen. Gelukkig krijgt hij wel genoeg tegenkanting.

Karl Moortgat
1 dag geleden
Stop met wapen leveringen aan Oekraïne. Geef dat lapje grond terug aan Rusland en iedereen happy, gedaan met de oorlog. Hoe eenvoudig kan het toch zijn?

Carine Knapen had onlangs op Twitter/X op een of ander bullshit-post over Covid, voor het eerst in drie jaar een korte reply van Marc Van Ranst gehad. Nu wil ze verder met hem daarover in discussie gaan en zit ze hem via filmpjes aan te moedigen te reageren.

Die is toch echt wel rijp voor de psychiatrie, ik word daar echt ongemakkelijk van om die te zien en horen :unsure:

Nuts

De beerput heeft gelukkig meerdere lagen en bestaat niet enkel uit antivaxxers en flat earthers. We kunnen op Facebook daarom ook fantastisch advies terugvinden over mieren in huis.

- Goedemorgen. Wie kan mij een kruid aanraden om mieren uit mijn keuken te weren. Het is een invasie. Bedankt.

- Mieren zijn intelligent. Overleg met ze, waarom ze komen? Bied hulp aan op een andere plek. Hebben ze te weinig eten voor hun broed? En daarna zeggen dat het niet acceptabel is in jouw huis rond te lopen. Dat je van nu af mieren dood gaat maken als ze blijven komen.
Koperen stuivers zijn er niet meer dus koper op de route leggen als een grens. Tot hier en niet verder.
Succes.

:crazy:
Zo heb ik al eens met mijn kat proberen te overleggen. Ik kan zeggen dat dat weinig nut heeft!

Funberichten op maandagavond:

Van de 'stopworldcontrol'-goeroe waarvan een BG lid reeds een flyer ontving in de brievenbus (lol):
Ik ben zeer onder de indruk. Zonet de persconferentie afgesloten waar ik deel van mocht zijn. Het is hartverwarmend om zoveel artsen, psychologen, professoren en andere deskundigen te zien opstaan tegen het georganiseerde misbruik van kinderen.
Er werd ook veel gesproken over de misdadige misbruik praktijken tijdens de pandemie, waar miljoenen kinderen mishandeld werden door maskers, tests in hun neus, afstand houden, afzondering van familie, enz. Alle deskundigen zijn het erover eens dat dit een zorgvuldig voorbereide operatie is om kinderen te breken, zodat ze kwetsbaar worden, zelfs voor seksueel misbruik.
Hun identiteit wordt gebroken, hun weerstand wordt gebroken, hun mentale kracht wordt gebroken, ze zijn als gevangenen in een concentratiekamp die geterroriseerd worden om alle weerstand te breken. En dit gebeurt op de scholen, en zelfs soms thuis, door gehersenspoelde ouders.
Er was ook een consensus onder de aanwezige deskundigen dat er sprake is van verregaande hypnose die wordt toegepast op de bevolking, waardoor mensen zaken doen die ze in normale omstandigheden nooit zouden doen. Artsen die zwangere vrouwen inspuiten met giftige cocktails die de babies zwaar beschadigen en zelfs doden. Er is een sterk ontwikkelde psychologische oorlogvoering die plaatsvindt om de bevolking in een staat van psychose te brengen, waar mensen niet eens beseffen waar ze aan meewerken.
Het is onze taak om die psychose en hypnose te doorbreken met de waarheid. Dit is de slotsom van het pers symposium, dat we allemaal ons ten volle moeten inzetten om de mensheid te redden, met de waarheid.
Ik hoop dat we dit allemaal bijven doen, kost wat kost.

-----------------------------------------------------------------

Er is een chemtrails meldpunt in Nederland! Goed initiatief om de bevolking wakker te maken. Zie link hieronder:
https://www.chemtrailsmeldpunt.nl/

------------------------------------------------------------------

Musk was een Democraat en geëxecuteerd jaren geleden. Er is een nieuwe Musk gekomen en die is voor Trump gaan werken. Hij moet de mensen wakker maken maar ook soms tegen Trump zijn. Hij heeft samen met Trump Starlink opgezet waarover straks alles gaat draaien. QFS en internet. Huidige internet gaat verdwijnen .ook krijgen we allemaal een nieuwe telefoon. Hij is niet meer de oude Musk...hij is vervangen!! De oude was echt niet ok, deze wel
❤️
🙏

Musk was een Democraat en geëxecuteerd jaren geleden. Er is een nieuwe Musk gekomen en die is voor Trump gaan werken. Hij moet de mensen wakker maken maar ook soms tegen Trump zijn. Hij heeft samen met Trump Starlink opgezet waarover straks alles gaat draaien. QFS en internet. Huidige internet gaat verdwijnen .ook krijgen we allemaal een nieuwe telefoon. Hij is niet meer de oude Musk...hij is vervangen!! De oude was echt niet ok, deze wel
❤️
🙏
De kinderachtige toon gecombineerd met even casual te geloven dat iemand geëxecuteerd en vervangen werd door een dubbelganger, maar deze ok/beter is want van de goede politieke kleur, vind ik wel een beetje creepy.

Funberichten op maandagavond:

Van de 'stopworldcontrol'-goeroe waarvan een BG lid reeds een flyer ontving in de brievenbus (lol):
Ik ben zeer onder de indruk. Zonet de persconferentie afgesloten waar ik deel van mocht zijn. Het is hartverwarmend om zoveel artsen, psychologen, professoren en andere deskundigen te zien opstaan tegen het georganiseerde misbruik van kinderen.
Er werd ook veel gesproken over de misdadige misbruik praktijken tijdens de pandemie, waar miljoenen kinderen mishandeld werden door maskers, tests in hun neus, afstand houden, afzondering van familie, enz. Alle deskundigen zijn het erover eens dat dit een zorgvuldig voorbereide operatie is om kinderen te breken, zodat ze kwetsbaar worden, zelfs voor seksueel misbruik.
Hun identiteit wordt gebroken, hun weerstand wordt gebroken, hun mentale kracht wordt gebroken, ze zijn als gevangenen in een concentratiekamp die geterroriseerd worden om alle weerstand te breken. En dit gebeurt op de scholen, en zelfs soms thuis, door gehersenspoelde ouders.
Er was ook een consensus onder de aanwezige deskundigen dat er sprake is van verregaande hypnose die wordt toegepast op de bevolking, waardoor mensen zaken doen die ze in normale omstandigheden nooit zouden doen. Artsen die zwangere vrouwen inspuiten met giftige cocktails die de babies zwaar beschadigen en zelfs doden. Er is een sterk ontwikkelde psychologische oorlogvoering die plaatsvindt om de bevolking in een staat van psychose te brengen, waar mensen niet eens beseffen waar ze aan meewerken.
Het is onze taak om die psychose en hypnose te doorbreken met de waarheid. Dit is de slotsom van het pers symposium, dat we allemaal ons ten volle moeten inzetten om de mensheid te redden, met de waarheid.
Ik hoop dat we dit allemaal bijven doen, kost wat kost.

-----------------------------------------------------------------

Er is een chemtrails meldpunt in Nederland! Goed initiatief om de bevolking wakker te maken. Zie link hieronder:
https://www.chemtrailsmeldpunt.nl/

------------------------------------------------------------------

❤️
🙏
Dat meldpunt voor chemtrails :rofl: . Daar moeten we toch iets mee doen he :unsure:

Dat meldpunt voor chemtrails :rofl: . Daar moeten we toch iets mee doen he :unsure:

Dat was ook mijn gedacht. Ik hoopte op een leuke foto te uploaden en klaar, maar toen las ik dit:
Uw melding wordt na binnenkomst handmatig verwerkt en is daardoor niet gelijk zichtbaar. Om het overzichtelijk te houden plaatsen we 1 melding per stad per dag.

QFS moest ik toch even opzoeken, maar je komt dat alleen maar tegen bij crypto bro's en zweverige sites.

Eerste link
Cash as we know it will no longer exist.
How we use and define money will also change.
There is a new global, worldwide initiative underway to remove the traditional monetary system and transition to a new global financial system.
This new system is being referred to as the New Quantum Financial System (QFS).
Maar uiteraard
This new financial system could have the potential to become the greatest single threat to personal liberty and freedom in our lifetime.

Dus crypto met tachyons?

De lokale "ge zijt van groep"

- Wie heeft er nog last van marters?
Intussen een 10tal reacties "wij" "hier ook" "op straat x ook"

Bon ja oké, en wat lost dit nu op?
Haha, typisch. In de whatsapp-groep van de wijk (waar ik lid van ben onder druk van mijn vrouw, maar van diezelfde vrouw GEEN flauwe moppen of gifkes in mag posten) onlangs een oproep voor een verloren kat. En dan natuurlijk 25+ berichten "ik heb ze niet gezien", "wij ook niet", ...

tired-gif-1.gif

Haha, typisch. In de whatsapp-groep van de wijk (waar ik lid van ben onder druk van mijn vrouw, maar van diezelfde vrouw GEEN flauwe moppen of gifkes in mag posten) onlangs een oproep voor een verloren kat. En dan natuurlijk 25+ berichten "ik heb ze niet gezien", "wij ook niet", ...

tired-gif-1.gif
altijd lachen als ge dan een random google roadkill foto post van een platgereden kat die er op lijkt met de vraag, ist deze? :unsure:

Waar kan je bij ons in de buurt eetbare kastanjes rapen? De kinderen vinden dit geweldig.

Reactie: Delhaize + adres, Spar (winkel, niet de boom) + adres, Carrefour + adres etc etc

Ik lig dubbel :rofl: :rofl: :rofl:

Een nieuw conflict dus....connect the dots:

Dus de beste geheime dienst ter wereld had niets zien aankomen?
5.000 raketten ‘in den duik’ opgesteld en afgeschoten?
En nu blijkt dat Hamas ook nog over Amerikaanse wapens beschikt, achtergelaten in Afghanistan…
Mag ik stout concluderen dat de oorlog in Oekraïne dra zal afgelopen zijn? De oorlogsbuit voor de Amerikanen is, Europa op de knieën met een hoop problemen erbij op sterven na dood is.
En Putin? Die weet beter dan wie ook dat de zon in het westen ondergaat en dat hij naar het oosten moet kijken…
Hij staat te glimlachen… niet in het minst omdat hij van de oorlog dankbaar gebruik gemaakt heeft om intern ook wat ‘orde op zaken’ te stellen. De omvangrijke projecten die ze met India en China gaan uitrollen, zullen van Europa een weerloze dweil maken.

Zelenski zijn rol is uitgespeeld, hij mag zich laten casten in Hollywood voor B-films.
Dit gaat escaleren waar de gewone mens in de straat weer de bonen voor fret...in en in triest maar waar...en de US-Wapen-Lobby draait weer op volle toeren...
"Zorg voor altijd en overal terreur,oorlogen...en "leg het volk continue lam van angst"...waar kennen we da nog van
🤔

Israël eigen 9/11, valse vlag operatie om Israël geheime agenda te vervullen.

Natuurlijk werd dit gefaciliteerd en zowel Israel als de USA wisten hier perfect van.. meer nog denk zelfs dat de usa de orchestrator is.. Gisteren is er als een eerste usa leger vliegtuig geland met wapenlevering.. $$$ de oorlogmachine op volle toeren, een aantal duizende simpele burgers minder op de planeet en extra mogelijkheden wereldwijd (in het westen) om noodmandaten toe te passen want dit blijft NIET alleen in Israel.. Daarvoor is het TE GROOTST opgezet.. Denk dat het de bedoeling zal zijn om overal in het westen opstand te zien komen van fanatieke moslims..(agenda 2030 chaos creëren om nieuwe wereldoverheid te installeren?).en ja.. Trump was de slechterik toch he.. maar onder Trump was het plots overal vrede (IS verdween, noord korea positieve gesprekken, Iran ok, China netjes.. Rusland no issues...) en met Biden start wereldwijd overal oorlog... en nog hebben mensen niet door wie de echte boeman is...

En die komedian Zelenski, stelt Marina Abromovic aan als ambassadeur voor de scholen in Oekraïne …. Deze is gekend als een sataniste die voortdurend rituelen doet met al de beroemdheden de familie Rotschield waar vooral kinderen mee te maken hebben…. Ze lopen daar met nazi symbolen rond maar de media toont dat niet is dat dan zo normaal !?!

Natuurlijk werd dit gefaciliteerd en zowel Israel als de USA wisten hier perfect van.. meer nog denk zelfs dat de usa de orchestrator is.. Gisteren is er als een eerste usa leger vliegtuig geland met wapenlevering.. $$$ de oorlogmachine op volle toeren, een aantal duizende simpele burgers minder op de planeet en extra mogelijkheden wereldwijd (in het westen) om noodmandaten toe te passen want dit blijft NIET alleen in Israel.. Daarvoor is het TE GROOTST opgezet.. Denk dat het de bedoeling zal zijn om overal in het westen opstand te zien komen van fanatieke moslims..(agenda 2030 chaos creëren om nieuwe wereldoverheid te installeren?).en ja.. Trump was de slechterik toch he.. maar onder Trump was het plots overal vrede (IS verdween, noord korea positieve gesprekken, Iran ok, China netjes.. Rusland no issues...) en met Biden start wereldwijd overal oorlog... en nog hebben mensen niet door wie de echte boeman is...

En die komedian Zelenski, stelt Marina Abromovic aan als ambassadeur voor de scholen in Oekraïne …. Deze is gekend als een sataniste die voortdurend rituelen doet met al de beroemdheden de familie Rotschield waar vooral kinderen mee te maken hebben…. Ze lopen daar met nazi symbolen rond maar de media toont dat niet is dat dan zo normaal !?!
TE GROOTST gewoon.

Terug
Bovenaan