Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hier 3000 artikels met bewijs! Geloof me maar op mijn woordMeer corona artikels in het nieuws = meer beerput materiaal zo voor het oprapen op social media:
Van onze lieftallige C. Knaepen:
De mediaberichten over het " recordaantal virusdeeltjes in rioolwater " in Vlaanderen en Nederland blijven door MSM breed uitgesmeerd worden. Nu zitten het ook in het franstalig landsgedeelte in het rioolwater...Het meten van virusdeeltjes in rioolwater is geen nieuw procédé. Die techniek bestaat al lang.
...
2. Zou het kunnen dat er niet geopteerd is voor een urine test ( en overigens ook niet voor een bloedanalyse, wat nog een manier is om met zekerheid te weten of je besmet bent ) omdat ... dan zou blijken dat de zogenaamde pandemie in werkelijkheid een scheet in een fles was en er eigenlijk niet veel aan de hand was of toch niet meer dan tijdens een klassiek griep seizoen ( die er in 2020 plots niet meer was, nergens in de wereld trouwens ) ?
...
4. Wat is er trouwens gebeurd met de miljoenen verwerkte PCR testen ? Die vraag is eertijds gesteld aan Maggie De Block. Zij beweerde dat geteste PCR stalen gebruikt werden voor wetenschappelijk onderzoek, maximum 4 maanden bewaard werden en daarna vernietigd zouden worden maar... zijn ze wel vernietigend ? Enig bewijs daarvan hebben we nooit gezien. Geen enkel labo is ooit onderworpen aan enige controle om na te gaan of ze wel voldeden aan de wetenschappelijke standaarden inzake veiligheid en hygiëne om, bijvoorbeeld, contaminatie te vermijden; er was zelfs niet geweten hoe en volgens welk protocol ze de PCR testen uitvoerden. Er was ook geen controle op de verwerking van afval, laat staan op de vernietiging. Zijn ze vernietigd? Zo ja, hoe en wanneer ? Niet onbelangrijk hierbij is het feit dat er berichten gecirculeerd hebben dat de gebruikte PCR testen na verwerking werden doorverkocht aan een bedrijf in Dubai die een wereld databank van DNA aanlegde wat bevestiging vindt in het feit dat in juni 2020 in de UK, in het kader van de anti-terreur wetgeving, een wet gestemd is die overheden toeliet om gedurende een periode van 6 maanden, één maal verlengbaar met 6 maanden, het DNA te verzamelen van alle Britten ( wet in mijn bezit ).Hoe verzamel je het DNA van 60 miljoen mensen binnen een tijdsbestek van 1 jaar ? Zouden mensen vrijwillig een DNA staal afstaan als ze zouden weten dat het daarvoor is ? Is het niet eerder plausibel dat hun DNA verzameld is zonder dat ze het wisten via de PCR test ?
-------------------------------------------------------------------------
En telkens wanneer ze MVR vernoemd in haar verlichte discours antwoord hij steevast met hetzelfde antwoord:
.De vraag is enkel.
Wanneer!

Waarom daar films, documentaires over maken ?? Vergeetput, probleem opgelost !!!
Typisch België weer dat alles toelaat
Crapulekesland hier.
Er wordt ook nog onderling gevochten omdat iemand het niet kon laten om te verwijzen naar moslimfanaten.Dat die nog aandacht krijgt in de media stuk vies monster kan ik niet goed bij
zielig reactie. Hans van temsche heeft dezelfde gedachtegoed als jij . Extreem rechts . En de oppas dat dood is is een moslima. Extreem rechts kindermoordenaars bwah
Ik vind dat hij er tegenwoordig heel happy uitziet. Veel meer dan vroeger.
Heeft zich anders wel goed herpakt.

Waarom moest die moeder een buitenlandse nanny in dienst nemen, waarom kunnen geen vlaamse meisjes nanny spelen, dan had haar dochter nog geleefd.
Imo begint mijn tolerantie tegen zulke zever toch jaar na jaar te dalen. De dag dat er een of andere zot opstaat en mensen die zulke zever uitkramen afknalt zal ik daar eigenlijk geen traan voor laten, integendeel. Men heeft altijd de mond vol van moslims die intolerant zijn maar er er zijn er hier toch meer dan genoeg die van hetzelfde bedje ziek zijn.Alehup gelukkig nieuwjaar! , reactie op True Crime: Hans van Themsche
Dit moet zowat de meest achterlijke comment zijn dat ik hier al gelezen heb in deze topic. Die obsessie en angst over al wat buitenlands is bij heel wat Vlamingen heb ik nooit begrepenAlehup gelukkig nieuwjaar! , reactie op True Crime: Hans van Themsche
Die idd.@strijkkeiZer?
Bekijk bijlage 26208
De comments zijn nu eenmaal te verwachten van voetbalsupporters met het IQ van een voetbal.
Hij doet wel serieus moeite om erop te antwoorden. Moet toch frustrerend zijn om tegen zo'n mafketel te discussiëren.2024, een nieuw beer-jaar met bekende gezichten!
Het leuke is dat steeds meer personen de weg vinden naar dit profiel en (soms kurkdroog) tegengas geven:
-------------------------------------------------
Nog beter: Carine vraagt om antwoorden van Marc Van Ranst EN krijgt ze ook, enjoy:
Fuck man die Carine is echt te dwaas voor woorden. Ze vraagt bewijs dat vaccins voor minder besmetting zorgen, krijgt dit van Van Ranst op een dienblaadje, en gaat dan effe in tegen een klinische studie. Dan ben ik gestopt met lezen. Met zo'n idioten kan je geen enkel argument winnen.2024, een nieuw beer-jaar met bekende gezichten!
Het leuke is dat steeds meer personen de weg vinden naar dit profiel en (soms kurkdroog) tegengas geven:
-------------------------------------------------
Nog beter: Carine vraagt om antwoorden van Marc Van Ranst EN krijgt ze ook, enjoy: