De beerput van het internet

Ik heb die ook in een flits zien passeren en denk dat die man oa in de Colruyt in mijn stad werkt (niet vast maar als inspringer vermoed ik want zie hem maar heel af en toe) en perfect tweetalig is, zijn dochter volgt dansles met de mijne, kortom: een normale "Jan met de pet" die digitaal afgemaakt moet worden omdat hij een normaal leven leidt...met een kleurtje. 🤔
Een positieve bijdrage leveren aan onze maatschappij en integreren volstaat ni voor sommigen als je niet de juiste huidskleur hebt. Ik troost me met de gedachte dat zulke personen het IQ hebben die niet hoger reikt als dat van een anusamoebe

Een positieve bijdrage leveren aan onze maatschappij en integreren volstaat ni voor sommigen als je niet de juiste huidskleur hebt. Ik troost me met de gedachte dat zulke personen het IQ hebben die niet hoger reikt als dat van een anusamoebe
Hoeveel mensen die zelf een leven hebben dat min of meer op de rails loopt hebben uiteindelijk tijd om zich met dat soort zaken bezig te houden? Als ik in mijn omgeving kijk wie er ook te pas en te onpas met van die uitspraken afkomt over hoe "de buitenlanders" alles krijgen, is dat toch ook iemand die naar zijn 2de persoonlijk faillisement aan het fietsen is wegens niet met geld kunnen omgaan. Die persoon heeft dan maar gekozen om een of andere externe vijand te kiezen, en dat zijn de buitenlanders, want het is enkel bij de "echte Belgen" dat ze in de winter de gas en de elektriciteit afsluiten na maanden niet te betalen.

Ik vind het niet uit hé, vorige week gehoord.

Sorry iedereen, maar ik heb dé beerput van het internet gevonden. De eindbaas van het internet die zichzelf te serieus neemt. Een man die zo geniaal is dat het beangstigend wordt. Een man die zijn eigen TV programma zou moeten krijgen. Genoeg geleuterd, ik presenteer met veel trots: *tromgeroffel*

MARC SPANDEL!
Is een legende he, werd op 9lives al aangehaald. Is jaren terug zelfs van seniorennet gebanned. Zijn oerwet-logica is ook zeker een pareltje om eens door te nemen.

En toch: dieje mens zijn stem bij de verkiezingen (pvda ongetwijfeld) is exact evenveel waard als die van u en mij he

Is een legende he, werd op 9lives al aangehaald. Is jaren terug zelfs van seniorennet gebanned. Zijn oerwet-logica is ook zeker een pareltje om eens door te nemen.

En toch: dieje mens zijn stem bij de verkiezingen (pvda ongetwijfeld) is exact evenveel waard als die van u en mij he
Had je vroeger op 9L ook niet zo'n getikt figuur die vooral in P&A zat te posten? Heette Renaat dacht ik.

Ken @ Riake: Riake Op de werkvloer wordt er Nederlandse ondersteuning gegeven. Trouwens, als ze werken is het niet goed, en als ze niet werken is het ook niet goed. Wat is het probleem eigelijk?
Riake @ Ken: ik moet dat soort niet, wat is u probleem debiel?
Ik heb hier toch harder mee moeten lachen dan gepast is vrees ik :rofl: Op zijn minst is het wel een eerlijk antwoord :p

Sorry iedereen, maar ik heb dé beerput van het internet gevonden. De eindbaas van het internet die zichzelf te serieus neemt. Een man die zo geniaal is dat het beangstigend wordt. Een man die zijn eigen TV programma zou moeten krijgen. Genoeg geleuterd, ik presenteer met veel trots: *tromgeroffel*

MARC SPANDEL!
Hij was me reeds opgevallen midden jaren 90 in de commentaarsectie van Het Laatste Nieuws (ik kan me niet meer herinneren of het onderwerp al dan niet vrij uit te kiezen was). Hij liet er zich wekelijks gaan

Het meest beangstigende is eigenlijk dat er geen dt-fout of andere fouten in staan.
Het 'Grote Complot' virus steekt nu ook meer en meer beter opgeleide mensen aan.
Er bestaat geen vaccin tegen en als er een bestond dan namen ze het niet want #doezelfmaaronderzoek.

Alle ellende in de wereld in de beerput met label 'complot 2030' smijten, goed roeren, boerenprotesten toevoegen aan die put en klaar!

Het is NU.
😎
💪🏻

COVID-19, MIGRATIE, KLIMAAT, STIKSTOFBELEID, … maken integraal deel uit van agenda2030 met als uitvoerders voor België,
Federaal WEF Alexander DE CROO en de Vivaldipartijen, Vlaanderen WEF Jan JAMBON en de rest.
🧐
🤨
🦠
🤮

🚜
Voedsel wordt door het WEF ingezet als wapen – dat verbindt de boerenprotesten, WEF Agenda 2030, de Belgische regering(en) en de aanval op het voedsel
Voedsel werd in het verleden als wapen, een pressiemiddel van de heersers om de bevolking onder controle te houden. Dit gebeurt vandaag de dag des te meer! Als de traditionele landbouw moet worden afgeschaft, voedsel wordt besmet met mRNA, gebruiksvee wordt gevaccineerd met mRNA-vaccins, natuurlijk voedsel wordt vervangen door synthetisch voedsel en water wordt gekoppeld aan digitale betaling, dan is dit een oorlogsverklaring aan de mensheid door de globalisten van het WEF en hun Agenda 2030!
Het is een WEF Plandemie op aarde uitgevoerd door de Westerse WEF lidstaten zoals België er één van is.
“You Will Own Nothing And Be Happy.”
🦠
🤮
🦠
🤮
🤨

De Belgen realiseren zich dat de politiek, de media, wetenschap, justitie, 'milieu'activisten, allerlei (maatschappelijke) NGO’s en bedrijven allemaal dezelfde duistere Agenda 2030 van de VN/WEF uitvoeren: THE GREAT RESET.
🤮

Niemand vraagt hierom. WAAROM promoten de volksvertegenwoordigers in de regeringspartijen deze criminele agenda2030 tegen de wil van de bevolking in.
Met drogredenen en valse data.
🧐
🤨

Het is alleen de kunst om de samenhang én samenwerking tussen de regeringspartijen OPEN VLD, N-VA, CD&V, GROEN & VOORUIT te zien.
🧐

Doel van het STIKSTOFAKKOORD:
Boeren onteigenen en verwijderen van hun land door uitvoering te geven aan Agenda 2030 van de VN/WEF.
Het einddoel: CONTROLE wereldwijd over mens, dier, land, zee en lucht.
NOOIT VERGETEN NOCH VERGEVEN WAT DE VOORMELDE SYSTEEMPARTIJEN ONS AANGEDAAN HEBBEN.
🦠
🦠
🦠
🤮
🤮

Geen amnestie. LEVENSLANG DEN BAK IN.
🧐
💪🏻
💪🏻
💪🏻
💪🏻

De boeren zijn niet het probleem maar de volksverraders in de regeringspartijen.
🦠
🤮
🤮

Alle ellende in de wereld in de beerput met label 'complot 2030' smijten, goed roeren, boerenprotesten toevoegen aan die put en klaar!

Het is NU.
😎
💪🏻

COVID-19, MIGRATIE, KLIMAAT, STIKSTOFBELEID, … maken integraal deel uit van agenda2030 met als uitvoerders voor België,
Federaal WEF Alexander DE CROO en de Vivaldipartijen, Vlaanderen WEF Jan JAMBON en de rest.
🧐
🤨
🦠
🤮

🚜
Voedsel wordt door het WEF ingezet als wapen – dat verbindt de boerenprotesten, WEF Agenda 2030, de Belgische regering(en) en de aanval op het voedsel
Voedsel werd in het verleden als wapen, een pressiemiddel van de heersers om de bevolking onder controle te houden. Dit gebeurt vandaag de dag des te meer! Als de traditionele landbouw moet worden afgeschaft, voedsel wordt besmet met mRNA, gebruiksvee wordt gevaccineerd met mRNA-vaccins, natuurlijk voedsel wordt vervangen door synthetisch voedsel en water wordt gekoppeld aan digitale betaling, dan is dit een oorlogsverklaring aan de mensheid door de globalisten van het WEF en hun Agenda 2030!
Het is een WEF Plandemie op aarde uitgevoerd door de Westerse WEF lidstaten zoals België er één van is.
“You Will Own Nothing And Be Happy.”
🦠
🤮
🦠
🤮
🤨

De Belgen realiseren zich dat de politiek, de media, wetenschap, justitie, 'milieu'activisten, allerlei (maatschappelijke) NGO’s en bedrijven allemaal dezelfde duistere Agenda 2030 van de VN/WEF uitvoeren: THE GREAT RESET.
🤮

Niemand vraagt hierom. WAAROM promoten de volksvertegenwoordigers in de regeringspartijen deze criminele agenda2030 tegen de wil van de bevolking in.
Met drogredenen en valse data.
🧐
🤨

Het is alleen de kunst om de samenhang én samenwerking tussen de regeringspartijen OPEN VLD, N-VA, CD&V, GROEN & VOORUIT te zien.
🧐

Doel van het STIKSTOFAKKOORD:
Boeren onteigenen en verwijderen van hun land door uitvoering te geven aan Agenda 2030 van de VN/WEF.
Het einddoel: CONTROLE wereldwijd over mens, dier, land, zee en lucht.
NOOIT VERGETEN NOCH VERGEVEN WAT DE VOORMELDE SYSTEEMPARTIJEN ONS AANGEDAAN HEBBEN.
🦠
🦠
🦠
🤮
🤮

Geen amnestie. LEVENSLANG DEN BAK IN.
🧐
💪🏻
💪🏻
💪🏻
💪🏻

De boeren zijn niet het probleem maar de volksverraders in de regeringspartijen.
🦠
🤮
🤮
Die agenda schuit elk jaar op precies.

Terug
Bovenaan