De beerput van het internet

Door de boerenprotesten zijn de rekken hier en daar wat leger dan normaal :hurrr:

Alles is zo goed als op. Om dan vervolgens een afbeelding te posten waar in de linkerrayon niets meer te vinden valt, maar in de rechterrayon alles propvol gevuld is. Ze willen een complottheorie lanceren, maar een beetje moeite is te veel gevraagd.
Dat is hetzelfde als een vrouw zegt dat ze niets heeft om aan te trekken terwijl ze een kleerkast vol heeft, of ik die zeg dat ik geen toffe game heb om te spelen, terwijl mijn Steam account uitpuilt van de games (die ik misschien eens een keer of twee heb opgestart). :unsure:

Complotdenker wil bewijzen dat aanslag op concert Ariana Grande nooit plaatsvond, maar krijgt boemerang in eigen gezicht

En hij had die camera nog zo goed gestopt :rofl:

De leugen in het licht
Toen ik in maart 2020 zei dat ons land verkocht was, werd ik uitgelachen en geridiculiseerd. Vanaf die dag nam ik geen blad meer voor mijn mond. Vanuit oprechte liefde wilde ik mensen waarschuwen maar dat werkte averechts. Mensen die ik oprecht waardeer keerden zich tegen mij. Ik verstoorde hun illusie.

Geleidelijk vond ik rust in mijzelf en probeerde ik alles vanuit het spirituele aspect te accepteren en te begrijpen.

Nu we verder in de tijd zijn en de vermeende complotten één voor één waarheid worden, zou ik kunnen zeggen "I told you so". Maar dat ligt niet in mijn aard. Dit omdat ik nu beter begrijp dat ieder mens in zijn eigen tempo ontwaakt. Bewustwording betekent dat je al het aangeleerde moet durven loslaten. Hoe ouder de mens is, hoe lastiger dit wordt.
Tv en kranten vormen de beleving van hun waarheid. Liefde is een ander in zijn waarde laten. We zijn hier immers om te ervaren. Ieder op zijn manier.

Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk van de nu nog aanwezige vrijheid te genieten. Ook doe ik mijn best om die kwaadaardige matrix te ontwijken. Het gaat niet over mij. Maar helaas zit ik toch met dunne lijntjes vast in dit duivelse systeem waarin mensen met gemak hun ziel aan de duivel verkopen.

Het lukt mij aardig om van binnenuit intens gelukkig te zijn, maar vanuit mijn ooghoeken blijf ik waakzaam.

Er is namelijk nog een spirituele waarde waar ik heilig in geloof. Het is m.i. onze goddelijke plicht om voor onszelf op te komen. In het klein maar ook in het grote geheel. Het net sluit zich om ons heen. Geleidelijk wordt ons letterlijk het licht ontnomen. De zon die al het leven op aarde voorziet van levenskracht, wordt verduisterd.
Met behulp van weermanipulatie drijft de boer en zijn gehele oogst en kudde van zijn land af.

Vrijheden worden beperkt, gezond en natuurlijk voedsel verdwijnt uit ons leven. Oorlogen worden gecreëerd. Waar chaos is, kan opnieuw gebouwd worden. Dit is the great reset onder leiding van Klaus Schwab.

De leugen in het licht
Toen ik in maart 2020 zei dat ons land verkocht was, werd ik uitgelachen en geridiculiseerd. Vanaf die dag nam ik geen blad meer voor mijn mond. Vanuit oprechte liefde wilde ik mensen waarschuwen maar dat werkte averechts. Mensen die ik oprecht waardeer keerden zich tegen mij. Ik verstoorde hun illusie.

Geleidelijk vond ik rust in mijzelf en probeerde ik alles vanuit het spirituele aspect te accepteren en te begrijpen.

Nu we verder in de tijd zijn en de vermeende complotten één voor één waarheid worden, zou ik kunnen zeggen "I told you so". Maar dat ligt niet in mijn aard. Dit omdat ik nu beter begrijp dat ieder mens in zijn eigen tempo ontwaakt. Bewustwording betekent dat je al het aangeleerde moet durven loslaten. Hoe ouder de mens is, hoe lastiger dit wordt.
Tv en kranten vormen de beleving van hun waarheid. Liefde is een ander in zijn waarde laten. We zijn hier immers om te ervaren. Ieder op zijn manier.

Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk van de nu nog aanwezige vrijheid te genieten. Ook doe ik mijn best om die kwaadaardige matrix te ontwijken. Het gaat niet over mij. Maar helaas zit ik toch met dunne lijntjes vast in dit duivelse systeem waarin mensen met gemak hun ziel aan de duivel verkopen.

Het lukt mij aardig om van binnenuit intens gelukkig te zijn, maar vanuit mijn ooghoeken blijf ik waakzaam.

Er is namelijk nog een spirituele waarde waar ik heilig in geloof. Het is m.i. onze goddelijke plicht om voor onszelf op te komen. In het klein maar ook in het grote geheel. Het net sluit zich om ons heen. Geleidelijk wordt ons letterlijk het licht ontnomen. De zon die al het leven op aarde voorziet van levenskracht, wordt verduisterd.
Met behulp van weermanipulatie drijft de boer en zijn gehele oogst en kudde van zijn land af.

Vrijheden worden beperkt, gezond en natuurlijk voedsel verdwijnt uit ons leven. Oorlogen worden gecreëerd. Waar chaos is, kan opnieuw gebouwd worden. Dit is the great reset onder leiding van Klaus Schwab.
7b8487213f83713a1bc47c403747b0cd7f73d5fcc463159bf139f1044806a50b.jpg

Geleidelijk wordt ons letterlijk het licht ontnomen. De zon die al het leven op aarde voorziet van levenskracht, wordt verduisterd.

Complotdenker wil bewijzen dat aanslag op concert Ariana Grande nooit plaatsvond, maar krijgt boemerang in eigen gezicht

En hij had die camera nog zo goed gestopt :rofl:
Fucking hel hoe walgelijk van die vent. Hopelijk moet hij een stevige som ophoesten.

Op de Velt facebookpagina heb je zo'n vrouw die dure cursussen verkoopt waarin ze een natuurwandeling maakt, zo wat New Age nonsens. Maar die post altijd ook van die teksten waarin ze een plant in de kijker zet. Maar in plaats van dat gewoon te typen, is dat altijd zo'n cringey opstel uit de lagere school waarin ze een interview lijkt af te nemen van een plant:

WILDERGASTEN
💚

💚
GEWOON SPEENKRUID
💚

Will: Wat fijn je weer te zien, Speenkruid. Je vroege gele bloemen zijn als zonnestralen na een lange winter. Je brengt letterlijk kleur in onze dagen.
Gewoon Speenkruid: Dank je, Will. Het is mijn natuurlijke rol om de lente aan te kondigen. Elk bloemblad draagt de belofte van vernieuwing en hoop.
Will: Ik ben nieuwsgierig, waar komt je naam eigenlijk vandaan?
Gewoon Speenkruid: Mijn naam, Ficaria verna, weerspiegelt mijn natuur. 'Ficaria' komt van het Latijnse woord 'ficus', wat vijg betekent, en verwijst naar de vorm van mijn knollen, die op kleine vijgen lijken. Deze 'speentjes' zijn door de eeuwen heen in verhalen opgedoken, waarbij men geloofde dat ze konden helpen tegen allerlei kwalen, vooral tegen aambeien, vanwege hun vorm – de leer van de signatuur in werking.
Will: Ik heb gehoord dat je blaadjes eetbaar zijn. Klopt dat?
Gewoon Speenkruid: Ja, dat klopt. Mijn jonge blaadjes kunnen rauw of gekookt gegeten worden, rijk aan vitamine C en heilzaam tijdens de lente. Maar let op, mijn bloemen zijn niet bedoeld voor consumptie.
Will: Je sprak over de speentjes. Kun je daar meer over vertellen?
Gewoon Speenkruid: Will: Interessant dat je dat vraagt over de speentjes. Deze zijn goed eetbaar zijn en smaken als kleine mini krieltjes.
Will:
Kun je daar meer over vertellen?
Gewoon Speenkruid: Absoluut, Will. Mijn speentjes, of knolletjes, zijn inderdaad eetbaar en kunnen rauw of gekookt gegeten worden. Ze hebben een aardse, nootachtige smaak, vergelijkbaar met kleine krieltjes. Het is wel belangrijk om ze met mate te consumeren en idealiter na een kookproces, omdat ze kleine hoeveelheden alkaloïden kunnen bevatten die bij overmatige consumptie wat last kunnen veroorzaken. De traditionele keuken maakt soms gebruik van deze speentjes als een bron van voeding in het vroege voorjaar, wanneer andere voedselbronnen schaars zijn.
Will: Dank voor je uitgebreide antwoord, hoe zie je je rol qua medicinale toepassing
Gewoon Speenkruid: In de traditionele geneeskunde werd ik gewaardeerd om mijn ontstekingsremmende en pijnstillende eigenschappen. Hoewel moderne wetenschap mij met voorzichtigheid benadert, dat heeft alles te maken met de veranderende inhoudsstoffen als ik ga bloeien.
Will: Welke stof wordt er dan bij het bloeien geproduceerd speenkruid?
Gewoon speenkruid; Wanneer ik ga bloeien verandert mijn samenstelling en start de productie van protoanemonine, een irriterende stof die vooral in de bladeren en de stengels voorkomt, dit is een vluchtige verbinding die kan zorgen voor irritatie bij consumptie in rauwe vorm en is verantwoordelijk voor de scherpe, bittere smaak die je dan kan ervaren in je mond.
Will: Goed om te weten zeg!
Wat is je ecologische waarde?
Gewoon Speenkruid: Als vroege bloeier speel ik een cruciale rol in het ondersteunen van bestuivers. Ik bied voedsel aan bijen en andere insecten wanneer weinig andere planten bloeien. Mijn aanwezigheid duidt ook op een gezond, ongestoord ecosysteem.
Will: En wat is je spirituele betekenis?
Gewoon Speenkruid: Ik word gezien als een symbool van het ontwaken van de aarde, van wedergeboorte en nieuwe kansen. Mijn verschijning moedigt aan tot introspectie en vernieuwing van de ziel. Ik leer de mens om elk moment van vernieuwing te omarmen en de cyclus van het leven te waarderen.
Will: Wat zou je de mensheid willen meegeven als boodschap?
Gewoon Speenkruid: Leef in harmonie met de natuurlijke wereld. Respecteer haar cycli en leer van haar wijsheid. Net zoals ik elk jaar terugkeer, kunnen jullie ook door donkere tijden heen bloeien en vernieuwen. De natuur biedt onuitputtelijke lessen over veerkracht, schoonheid en verbinding.
Will: Je woorden zijn even verhelderend als je bloemen helder zijn, Speenkruid. Dank je wel voor dit gesprek.
Gewoon Speenkruid: En dank aan jou, Will, voor je aandacht en zorg. Laten we samen blijven groeien en leren, in wederkerigheid en respect.
Will: Een prachtige afsluiting. Tot volgend jaar, Speenkruid.
Gewoon Speenkruid: Tot dan, Will. Laat mijn gele bloemen je herinneren aan de eeuwige cyclus van leven, vernieuwing en de schoonheid die in elk moment te vinden is. Moge je pad verlicht worden door de lessen die we samen delen en de verbinding die we met de natuur onderhouden. Elk seizoen brengt zijn eigen wijsheid; sta open om deze te ontvangen en te koesteren.
Will: Dank je wel speenkruid en mega bedank voor dit prachtige interview.
Ook dit keer heb ik weer een mooie les geschreven met 14 blz weetjes, recepten en oude verhalen.
De losse lesbrieven vind je in de winkel van Wilderpad.
De link vind je in de eerste opmerkingenveld.
Zet er even bij dat je speenkruid wilt ontvangen.
Warme wildergroet Will van WIlderpad

Op de Velt facebookpagina heb je zo'n vrouw die dure cursussen verkoopt waarin ze een natuurwandeling maakt, zo wat New Age nonsens. Maar die post altijd ook van die teksten waarin ze een plant in de kijker zet. Maar in plaats van dat gewoon te typen, is dat altijd zo'n cringey opstel uit de lagere school waarin ze een interview lijkt af te nemen van een plant:
Soms zijn er momenten dat ik blij ben dat ik een millenial ben die geen teksten leest die meer dan 2 alinea’s bevatten. Dit is zo een van die momenten. :unsure:

Ziehier de idioten aan het werk. Eigenlijk zou men die gewoon een gratis ticketje moskou mogen geven.

Ziehier de idioten aan het werk. Eigenlijk zou men die gewoon een gratis ticketje moskou mogen geven.
Ze vinden dat Europa weinig te zeggen heeft tegenover de VS en dus zou moeten samenwerken met Rusland.

Hoeveel allianties heeft Rusland al afgesloten waar het partners gelijkwaardig behandelde?

Terug
Bovenaan