Wappie is confused.Sylverscythe used Logic!
It’s not very effective!
It hurt itself in its confusion!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wappie is confused.Sylverscythe used Logic!
It’s not very effective!
Dat probeert de navo je wijs te maken.Ze vinden dat Europa weinig te zeggen heeft tegenover de VS en dus zou moeten samenwerken met Rusland.
Hoeveel allianties heeft Rusland al afgesloten waar het partners gelijkwaardig behandelde?

Grappig en al natuurlijk, maar toch best snel aangeven bij de politie.Is er daar een vriendin die dergelijke boodschappen krijgt in haar privéberichten....
"High Value Alpha"![]()
Volledig dit, baby.Grappig en al natuurlijk, maar toch best snel aangeven bij de politie.
Dat soort gekken zijn namelijk soms effectief gekken die u eens zullen opwachten om u kapot te slaan of om u naar huis te volgen. En op uw socials staat veel meer dan ge denkt soms.
Daarom negeert je ze best met een block, alvorens hij eens kijkt op LinkedIn waar uw werkgever is, u naar huis volgt en je een krantenkop wordt.
Iedereen doet graag koel en stoer terug, maar je wilt uiteindelijk gewoon dit soort gekken uit je buurt houden. Harmless of niet.
Volledig dit, baby.

Wat is hier de context? Gewoon een debiel die willekeurig via Snapstagram vrouwen aanspreekt?Is er daar een vriendin die dergelijke boodschappen krijgt in haar privéberichten....
"High Value Alpha"![]()
Ja, er zijn verschillende (jonge) vrouwen die reageerden dat ze hem ook kennen. Telkens past hij dezelfde praktijken toe.Wat is hier de context? Gewoon een debiel die willekeurig via Snapstagram vrouwen aanspreekt?
Werkt dat dan ooit bij iemand, vraag ik me af?Ja, er zijn verschillende (jonge) vrouwen die reageerden dat ze hem ook kennen. Telkens past hij dezelfde praktijken toe.
Het blokkeren van die clown werkt alvast wel.Werkt dat dan ooit bij iemand, vraag ik me af?
En van die gortdroge antwoorden, maar oh zo (h)eerlijk:De fans van Carine Knapen zullen hier ongetwijfeld van snoepen.

Niet schamen hé.En van die gortdroge antwoorden, maar oh zo (h)eerlijk:
"Waarom werken als je kan bedelen?"
"Nou denk het niet. Je zegt dat je coach bent. Help je zelf er uit. Je hebt de kwaliteit omdat te doen."
"Steun vragen is 1 ding, maar andere de schuld geven van je geprutst is ook weer zoiets"
"Haha! De aap - euh, sorry, het verdienmodel! - komt uit de mouw…"
"Aan medeleven en sterkte heeft ze niets. Ze wil geld!"
"Karine Knaken"
![]()