Vulture
Well-known member
Na 'onderzoek' blijkt dat de overheid de 'juiste' cijfers niet wil vrijgeven. Onderstaand bericht wordt massaal gedeeld onder 'de wakkeren'. Nattevingerwerk noem ik dat, zelfonderzoek volgens de wappers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat van plantaardige olien gaat al effe mee. Onze grote vriend Driesje heeft daar ook nog wat rond zitten posten op Twitter 1-2 jaar geleden denk ik. Echt iets bizars weer.Af en toe stort FB eens een nieuwe hoop beer door posts voor te stellen die ik misschien wel leuk ga vinden (het algoritme werkt niet). Een tijd terug was dat dan allerhande gedoe rond het "carnivoordieet", mensen die dus ongeveer enkel eiwitten en verzadigd vet eten. Posts genre: "wat vinden jullie van mijn ontbijt bestaande uit twee versneden steaks en 6 eieren?" Gevolg door een hoop reacties over hoe gek vegetariërs en vegans waren.
Wel, ondertussen is dat veranderd naar mensen die strijden voor het gebruik van dierlijk vet voor alles, en die plantaardige olie een soort uitvinding van de duivel vinden. Kennelijk kunnen al onze gezondheidsklachten zowat verklaard worden door de (hyperbewerkte) plantaardige olie die we consumeren en die de grote voedsellobby in ons eten steekt. Eigenlijk een complot van big food + big pharma zowaar. Eet vanaf nu enkel nog reuzel en boter, en je wordt 100 jaar!!
:Ze is op tijd uit het leven gestapt , nu moet ze niet meer meemaken wat wij nu meemaken met al die migranten die ons land overspoelen en alles afpakken van ons.Zelfs een blanke maakt nu géén kans meer op ocmw steun omdat al het geld naar die migranten gaat.
Naast die wolkenfabriek staan de bruine koeien voor de chocomelk ook te grazen wss

).Maar dan vliegen al die insecten in mijn ogen als ik aan het fietsen ben! En ik dacht dat ze tegen insecten in voeding enz. waren!?Aaaah, volop zon, geen wolken (of chemtrails).
Barre tijden voor een wappie zou je denken.
Niets is minder waar:
Factcheck:
VRT factcheck
Maar dan vliegen al die insecten in mijn ogen als ik aan het fietsen ben! En ik dacht dat ze tegen insecten in voeding enz. waren!?
Yes, nu heb ik ze!
Nee, waar blijven ze het toch halen.
Het is'n uitsluitend ARTIFICIËEL succes, tot stand gebracht door'n enorme marketingmachinerie en door de strotten van het volkje geduwd. Het ganse maakt deel uit van'n socio-politieke AGENDA met de allerslechtste bedoelingen voor onze vrijheid want het zit vol manipulatie en constante verwijzingen naar het satanisme, waar deze marrionet (mannelijk!) openlijk voor uitkomt.
Gelukkig beseffen steeds meer mensen dit.
Het klopt wat je zegt. Daarnet nog zo een zien passeren:Wel mooi om te zien dat wappies zich aanpassen en hun complottheorieën afstemmen op het moment, momenteel dus concerten en festivals.
Deze passeerde in de comments over het concert van Taylor Swift in Amsterdam:
(Ja, er zijn dus wappies die denken dat Taylor Swift een als vrouw vermomde man en pion van De Elite is met als doel het volk te brainwashen en oa tegen Trump te doen keren)

...
Want voor alle duidelijkheid: Melissa Vandella bestaat dus niet. Haar naam klinkt als een stripfiguur en de persoon zelf is even eendimensionaal – enkel levensvatbaar dankzij wat lijnen tekst en een internetconnectie. Op de site Avril Està Morta prijkt ondertussen de disclaimer dat de hele blog een soort performancekunstproject was, bedoeld om aan te tonen hoe snel desinformatie verspreid kan worden. Of een Braziliaanse tiener deed het plots in zijn broek bij het idee dat hun grapje wel eens juridische gevolgen zou kunnen hebben.
...
Wel mooi om te zien dat wappies zich aanpassen en hun complottheorieën afstemmen op het moment, momenteel dus concerten en festivals.
Deze passeerde in de comments over het concert van Taylor Swift in Amsterdam:
(Ja, er zijn dus wappies die denken dat Taylor Swift een als vrouw vermomde man en pion van De Elite is met als doel het volk te brainwashen en oa tegen Trump te doen keren)

oefeningen, yeah right. Geloof maar de msm propaganda. Man man man...
Van ene Stephan Buys, suggestie van fb:
The millennial plant called -WHEAT, is not a terrestrial plant, it was brought from another galaxy to this Planet thousands of years ago.
...
Beetje teveel aan een bepaalde plant gezeten precies.Van ene Stephan Buys, suggestie van fb:
The millennial plant called -WHEAT, is not a terrestrial plant, it was brought from another galaxy to this Planet thousands of years ago.
The planet where the wheat comes from is called Urgon, it does not belong to this solar system, it's very close to the Pleiades.
The entities of the so-called "Black Races" took charge of spreading it over all continents during the fall of Lemuria and Atlantis, with the aim of it being consumed by the generations that would come after the planetary energy shift, that is, approximately 11,000 years ago to the day of today.
Gluten, as the name itself suggests, is a glue that forms when in contact with the body's watery medium (we are 70% water) and when consumed, causes the cells of the physical body to literally clump onto each other, preventing them from becoming free, causing major complications organics, digestive trusses, feeling of weight in the stomach/intestines, allergies and their over time consumption can even trigger a myriad of illnesses.
The human body should avoid the consumption of wheat flour, because excess gluten, besides producing diseases, causes the electromagnetic field of the body to be completely low, because when the cells come together (glue together), they are prevented from functioning properly, because the cells are prevented from moving and vibrating as freely they should, the electromagnetic field or aura automatically suffers a low vibrational level, leaving you unprotected or defenseless against thousands of low-vibration entities that are just waiting for an opportunity to steal our energy.
We have been so mentally challenged to consume gluten and the thousands of foods that are prepared with it that even in "our father" we repeat it, it appears well in the part that says: "give us today our daily bread", in reality we should
say, "Give us today our daily Prana (solar energy)", but it was misguided.
The Races of Light in an attempt to neutralize this act and its effect on the human race, decided to bring a wonderful plant, this plant has been used by great civilizations such as the Mayans and Incas and the indigenous ancestral population, this extraterrestrial plant brought from the Central Sun of the Galaxy is known Like Corn, the real name of Corn is Zima, hence the word Cima in Spanish, Zima in Kimú means Freedom.
Thanks to corn, millions of people have neutralized the devastating effects of gluten for centuries.
The wheat energy is reptilian masculine energy, the Corn or Zima energy is entirely feminine energy.
If there was no Zima on this planet, the effect would have been devastating.
Now that you have remembered what wheat and gluten is, the recommendation that I can humbly give you from my heart is that you try to consume as little as possible food prepared with wheat or any of its flour, try to consume foods directly from the Earth (such as cassava, yam... ).
So, it becomes clearer to understand why there are so many transgenic foods out there and multinational companies that are dedicated to selling boxed or boxed bread and thousands of low vibrational human effect products such as pizzas, donuts and thousands of other products, take care!!
"Take care!"Van ene Stephan Buys, suggestie van fb:
The millennial plant called -WHEAT,.....
take care!!

Als ik 50 Euro betaal ben ik die kwijt maar kennelijk is er een of andere magische waarde aan een stuk papier waar je blij van kan worden als je het niet bezit.Ik ga ook weer meer contant betalen. Nooit zo bij nagedacht maar lees hieronder. Dan denk je wauuuuww toch erg!!!!
Wees ook bewust en ga weer meer contant betalen
Waarom we overal met contant geld zouden moeten betalen in plaats van met een bankpas?
- Ik heb een biljet van € 50 in mijn zak en ga ermee naar een restaurant en betaal hier mijn diner mee.
De restauranteigenaar gebruikt deze € 50 om zijn rekening bij de wasserette te betalen.
De wasserette eigenaar rekent hiermee zijn knipbeurt af bij zijn kapper.
De kapper gebruikt deze € 50 om af te rekenen in de supermarkt.
Na een onbeperkt aantal betalingen blijft de waarde van mijn € 50 biljet nog steeds hetzelfde, wat betekent dat het zijn doel heeft vervuld voor iedereen die het als betaalmiddel heeft gebruikt en de bank heeft geen werk of bemoeienis bij elk uitgevoerde contante betalingstransactie.
MAAR WAT
- ALS ik nu naar een restaurant ga en digitaal betaal met mijn bankpas,
- de kosten voor mijn digitale betaling die bij de restauranthouder in rekening worden gebracht inclusief transactiekosten in percentages is gemiddeld 2,5 % wat dan neerkomt op € 1,25 voor elke verdere betalingstransactie.
(Dit betekent dat elke volgende betalingstransactie € 1,25 kost)
- dezelfde kosten worden doorgevoerd als de restauranteigenaar zijn rekening bij de wasserette digitaal betaald,
- de betalingen van de wasserette eigenaar bij de kapper,
- zo ook de volgende betalingen, etc.....
Daarom zal na de eerste 36 transacties van deze € 50 slechts € 5 overblijven en het restant van € 45 is eigendom geworden van de bank … dankzij alle digitale transacties en vergoedingen!
Daarnaast zijn de kosten voor een betaalpas gemiddeld € 2.25 per maand dus na een maand gespaard te hebben is je € 50 nog maar € 47,75 waard.
Weg is weg, je kunt het maar één keer uitgeven.
Kontant is Koning!