De beerput van het internet

Moet ik hier nog iets bijzetten?

Moet ik hier nog iets bijzetten?
Ja, een review graag.

Het meest BG-topic dat ooit ge-BG’d heeft.

Het meest BG-topic dat ooit ge-BG’d heeft.

Ik vind dit nochtans een uitstekend standpunt. Dom zijn ligt aan jezelf!

Graag geen opmerkingen als het is de natuur.
Ik voer de vogels in mijn tuin. De roofvogels hebben dit ondertussen door. Er vliegen vijf roofvogels om beurten mijn tuin in. Tientallen duiven, mussen en spreeuwen zijn al meegenomen. Ik verplaats de voederstations bijna dagelijks, maar de roofvogels vangen ze alsnog. Is er iets wat ik in de tuin kan hangen wat de roofvogels op afstand houdt maar de kleine vogels niet? Een beeld oid? Iets met geluid lijkt mij niet handig, want ik heb konijnen (met grote oren).
We wonen naast het bos, dus de vogels kunnen daar hun maaltje bij elkaar scharrelen. Not in my backyard.
Makes no sense

Misschien woont die persoon naast een opvangcentrum voor wilde dieren? :laugh:

Gisteren postte iemand dit:

eN kijK vanDaAG eEnS NaAr dE LuChT!!! :hurrr:
Die vorige reactie kwam van een fb-groep over ecologisch tuinieren. Nobel doel maar dat trekt echt mafkezen aan. En ik zie daar dus ook regelmatig het "feit" posten dat er wolken worden "gefabriceerd" om het donker te maken.

Dat is trouwens niet helemaal gek: cloud seeding bestaat, alsook het kleine effect van vliegtuigen tegen klimaatopwarming. Maar dat wordt dan allemaal op een hoop gesmeten door mensen die er niets van begrijpen, en voor je het weet krijg je zo'n dingen.

Het is woensdag, we gaan nog eens op bezoek bij 'ons Carine':

*Kleine noot bij die laatste: Iemand in de comments merkte op dat het 'toevallig' om exact dezelfde giftige metalen gaat als wat de believers terugvinden in de chemtrails... :oi22:
Okeeeee, dus daarom dat ik al een paar weken iets gaan eten ben met twaalf vrienden in glitterpakjes! It all makes sense now!

En doen er onder de wappies nog geen wilde theorieën de ronde over het mpox virus? :oi22:
Mpox staat #2 in trending topics op X, de helft van de berichten gaat over feitelijkheden (waar ze opgemerkt zijn, symptomen, ...).
De andere helft, tja...

(ook verschillende ranzige racistische berichten met woorden zoals 'zwart', 'apen', 'afrika', 'grenzen', .....)

Terug
Bovenaan