De beerput van het internet

Boomers die discussies beginnen met chatbots. Schattig.
Of met Leonardo DiCaprio, a.k.a. "de Nigeriaan".
african-businessman-using-laptop-in-modern-office.jpg

Beste wel grappig hoe deze YouTuber reageert op video's met (rechtse) wappies, vooral van Jorn Luka's YT-kanaal.

Laatst bewerkt:
Vanaf volgend jaar zitten je identiteitskaart en rijbewijs ook in je gsm

Die comments :love: :rofl:

't Is toch waar zeker? Waar haalt de overheid het lef vandaan om iets wat vaak vergeten wordt beschikbaar te maken op iets wat zelden vergeten wordt. De bepampering slaat door!

Een van de reacties:
Daisy Truyens
36 minuten geleden

overheid verplicht ons dus een smartphone te kopen, een gsm-abonnement met mobiele data aan te schaffen,... Internetaansluiting tot binnen in huis en bijhorende maandelijks kostprijs , want zogezegd heeft iedereen recht op basisdienst of -pakket, maar wel mits betaling ervan. enz. Overheid? :Vergeten dat sommige personen dit niet kunnen betalen. DUS Beste Overheid 🫣, verplichte digitalisering is discriminerend, deze stigmatisering heeft een wrange smaak en bijzonder denegrerende ondertoon hoor

Echt nergens staat er dat dit verplicht wordt. Men zou beter herhalingen van de lessen begrijpend lezen eens verplichten.

Zelf gebruik ik die MyGov nu al regelmatig. Het is nog niet rechtsgeldig maar identiteitskaart, rijbewijs e.d. heb ik er al in opgeslagen. Daarnaast gebruik ik het ook wel regelmatig om online in te loggen i.p.v. met mijn e-ID of Itsme.

Een van de reacties:

Echt nergens staat er dat dit verplicht wordt. Men zou beter herhalingen van de lessen begrijpend lezen eens verplichten.

Zelf gebruik ik die MyGov nu al regelmatig. Het is nog niet rechtsgeldig maar identiteitskaart, rijbewijs e.d. heb ik er al in opgeslagen. Daarnaast gebruik ik het ook wel regelmatig om online in te loggen i.p.v. met mijn e-ID of Itsme.
Online?

Ik vraag me af of al die comments ingestuurd zijn op een gele briefkaart en een medewerker van HLN niet anders doet dan ze allemaal in te geven op de website.

Moest die shit nu is gewoon werken als ge usb debugging hebt aanstaan op uw android gsm...

Djeezes, arm vlaanderen.

Waar staat er daar in dat je je identiteitskaart moet gaan afgeven en voor eeuwig kwijt bent en daarna een dure smartphone moet kopen?

Laatst bewerkt:
Djeezes, arm vlaanderen.

Waar staat er daar in dat je identiteitskaart moet gaan afgeven en voor eeuwig kwijt bent en daarna een dure smartphone kopen?
Toch beter eens boots on ground regelen in de oorlog in Oekraiene. We roepen gewoon iedereen op die post in die commentsectie.

Terechte opmerking is wel: wat bij een intrekking van het rijbewijs?

dan komt er een melding bij je rijbewijs en je moet langs gaan bij politie/gemeentebestuur waarbij zij via hun platform het kunnen reactiveren? Allez, dat lijkt me nu toch niet zo moeilijk om te implementeren.

Mja dan moet je het al online kunnen tonen en dus een up to date versie ipv offline versie.

En er zijn nog voldoende plekken in dit landje zonder deftige netwerkverbinding

Overheid en iets implementeren en digitaliseren, de ideeën zijn meestal goed. De uitvoering..

dan komt er een melding bij je rijbewijs en je moet langs gaan bij politie/gemeentebestuur waarbij zij via hun platform het kunnen reactiveren? Allez, dat lijkt me nu toch niet zo moeilijk om te implementeren.

Naar Belgische gewoonte een paar miljoen tegenaangooien en 4 platformen opzetten die niet of nauwelijks met elkaar communiceren :thinking:

Naar Belgische gewoonte een paar miljoen tegenaangooien en 4 platformen opzetten die niet of nauwelijks met elkaar communiceren :thinking:

Je hebt een ebox bericht ontvangen, stouterik. Je mag niet meer rijden.
Check je burgerprofiel, crimineel.
Open mygov.be om je rijbewijs te deactiveren.
Graag een kopie in doccle? Klik hier.

Op Facebook ook, geniaal. Alsof men die app gaat gebruiken om u te tracken en blablabla digitale euro blabla.
Het enige wat zo'n app doet is dingen tonen die de overheid over u al lang weet. Idioten.

Terug
Bovenaan