De beerput van het internet

Die mensen leven meestal in een soort lala-land waar de overheid enerzijds maar enkele stappen verwijderd is van een New World Order waar we willoze slaven worden en anderzijds zwaar incompetent is en enkel maar bakken belastingsgeld verspilt aan debiliteiten.

Die mensen leven meestal in een soort lala-land waar de overheid enerzijds maar enkele stappen verwijderd is van een New World Order waar we willoze slaven worden en anderzijds zwaar incompetent is en enkel maar bakken belastingsgeld verspilt aan debiliteiten.
Aha. Je bedoelt natuurlijk de Roverheid in het mensDOM. Gelukkig is er het dierenRIJK. :unsure: Groetjes Rita!

Hier mochten gerust wat meer spelfouten in.

Bericht op FB over post-natale depressie bij mannen. Het bestaat dus ook.

"Pffff, platte vijgen!"
"Zijn er geen ECHTE mannen meer?"
"Luxekwaaltjes!"
"Zotter moet het echt niet meer worden hoor"
"Tijd om in transitie te gaan kerel"
"De soja man , gevaccineerd, geen sportief lichaam , leeft van mc donalds, en zit de hele dag te rukken" (interpunctie overgenomen)

Het beste argument tegen al die conspiracyshit van overheid dit, overheid dat,... is om zelf één dag bij de oveheid te werken (maakt niet uit op welk niveau, lokaal, federaal,...) om te zien dat zij niet in staat zijn om zo'n samenzwering uit te werken en geheim te houden. Als je ziet hoe "vlekkeloos" de implementatie van één programma gaat, dan weet je toch voldoende.
Ik zie ze echt geen blikken veel te dure consultants opentrekken en oeveloos vergaderen voor zo'n dingen.

Tenzij die onkunde doelbewust georganiseerd is om ons te doen geloven dat de overheid niet in staat is voor zo'n samenzwering terwijl ze dat wél is. :thinking:

Op Facebook ook, geniaal. Alsof men die app gaat gebruiken om u te tracken en blablabla digitale euro blabla.
Het enige wat zo'n app doet is dingen tonen die de overheid over u al lang weet. Idioten.
Het is wel een volgende stap om er voor te zorgen dat je wagen niet kan starten zonder geldig rijbewijs of andere reden (digitale connectie tussen wagen en gsm).
Of dat wenselijk is laat ik in het midden.

Het is wel een volgende stap om er voor te zorgen dat je wagen niet kan starten zonder geldig rijbewijs of andere reden (digitale connectie tussen wagen en gsm).
Of dat wenselijk is laat ik in het midden.
Mja, dat zou je ook al kunnen met de chip op je fysieke rijbewijs/identiteitskaart. Denk nu echt niet dat dit enigszins meegespeeld heeft in het ontwikkelen van deze app.

Mijn telenet werkt prima, groeten roger
Onze Kenny zit heel de tijd op zijne pleeystation, dus die kent heel veel van computers. Ik zal zeggen dat hij langs moet komen.
Groedenavond, morgen is er weer een nieuwe dag en vooral versie koffie Gerda, Hans en een poot van Woefie.

Op Facebook ook, geniaal. Alsof men die app gaat gebruiken om u te tracken en blablabla digitale euro blabla.
Het enige wat zo'n app doet is dingen tonen die de overheid over u al lang weet. Idioten.
Mja, ik moet toegeven dat ik toch ook dacht van "Dju, een app met je rijbewijs maakt het uitrollen van een rijbewijs met punten wel makkelijker als ne pipo daar goedkoop mee wil scoren..."
Uiteraard gevolgd door:
Want dat zijn makkelijke pluimen in het gat van onze ROVERheid die beter wat zou besparen op zichzelf. We worden al genoeg geklood voor zogezegde "vErKEersFIJlighijd". Ze zouden het beter wa minder laten regenen, vooral last donker is, dat is pas gevaarlijk! (en serieus: ze zouden beter asfalt en lijnen gebruiken waar je bij regen dan de vakken nog ziet ipv 1 glimmende spiegel...hhhamateurs!)

Daar zullen de flikken wel weer op controleren zenne de burger wat pesten maar echte kriemienelen pakken nee dat doen ze niet grtn Kevin

Even "hans blanckaert" ingetypt in de zoekbalk van Facebook. Redelijk wat groteske berichten.
Bijvoorbeeld deze:
HANS BLANCKAERT , genoemd " de dorpsgek van Brugge " is een aartsleugenaar.
EINDELIJK na zoveel jaren hebben ze HANS BLANCKAERT leren kennen.
De Politie heeft zgz blokken goud , pakken zilver en een grote som geld in beslag genomen , NIET WAAR !
De banken gaan crashen , NIET WAAR . Hij is souverein , NIET WAAR , Waarom dan naarxde rechtbank gaan met advokaat?
Hij hangt financieel af van een ander zegt hij , dat klopt , wie heeft zijn reizen naar Bosnie , enz. ... dan betaald ?
HANS BLANCKAERT is een aartsleugenaar, momenteel kan hij aan zijn eigen leugens niet meer aan uit .
Individu HANS BLANCKAERT ging mij thuis komen opzoeken had hij belooft , ik wacht er nog steeds op .
Mensen uit schelden , bedreigen en liegen, dit is waar HANS BLANCKAERT goed in was ... WAS .
Natuurlijk is HANS BLANCKAERT kwaad op mij want IK heb hem ontmaskert.
HANS BLANCKAERT is een zeer gevaarlijk individu en toch zijn er nog enkele mietjes die hem geloven, maar niet lang meer.

Mja dan moet je het al online kunnen tonen en dus een up to date versie ipv offline versie.

En er zijn nog voldoende plekken in dit landje zonder deftige netwerkverbinding

Overheid en iets implementeren en digitaliseren, de ideeën zijn meestal goed. De uitvoering..
Dat is absoluut geen probleem.

Vanaf je rijbewijs ingetrokken is push naar je profiel /app en op het moment dat je gsm nog maar 1 seconde verbinding heeft gehad is de status geüpdatet

Je moet altijd je rijbewijs kunnen voorleggen of fysiek of digitaal

Oymv6mg.png

Die persoon zou beter zoeken naar waar de leestekens en hoofdletters op het toetsenbord staan.

Miss Belgique, perfect tweetalig, universiteitsstudente en wel degelijk Belgisch maar....ze blijkt een kleurtje te hebben. Een bloemlezing van de beerputreacties

De Ron: "monkey business"
Marc: "Belgistan"
Astrid: "Maar je bent helemaal geen Belg, verkeerde kleur"
Kristof: "Uit welke bananenboom komt die weer gevallen"
Paula: "wat is er mis met blank"
Magda: "tis weer ne bruine"

Laatst bewerkt:
Miss Belgique, perfect tweetalig, universiteitsstudente en wel degelijk Belgisch maar....ze blijkt een kleurtje te hebben. Een bloemlezing van de beerputreacties

De Ron: "monkey business"
Marc: "Belgistan"
Astrid: "Maar je bent helemaal geen Belg, verkeerde kleur"
Kristof: "Uit welke bananenboom komt die weer gevallen"
Paula: "wat is er mis met blank"
Magda: "tis weer ne bruine"
Het is ergens ironisch dat de enige doelgroep waar zo'n verkiezing nog wat relevant voor is, de gepensioneerden zijn waarvan een groot deel dan zo denkt.

Nuja, blijft wel triestig natuurlijk. Het zal ook nooit genoeg zijn voor sommigen.

Het is ergens ironisch dat de enige doelgroep waar zo'n verkiezing nog wat relevant voor is, de gepensioneerden zijn waarvan een groot deel dan zo denkt.

Nuja, blijft wel triestig natuurlijk. Het zal ook nooit genoeg zijn voor sommigen.
Tot het 'een bruine' is die hun bruine koek aan hun gat moet afkuisen omdat ze het zelf niet meer kunnen doen. Dan zal er plots plaats zijn voor dankbaarheid, na jarenlange racistische online comments... :ROFLMAO:

Voor sommigen zal het inderdaad nooit genoeg zijn, hoe hard je ook integreert....

Terug
Bovenaan