De beerput van het internet

Tot het 'een bruine' is die hun bruine koek aan hun gat moet afkuisen omdat ze het zelf niet meer kunnen doen. Dan zal er plots plaats zijn voor dankbaarheid, na jarenlange racistische online comments... :ROFLMAO:
Men zou het moeten verbieden dat diegene die zo'n praat uitgaat ooit hulp krijgt van diegene waar er shitposten.

Tot het 'een bruine' is die hun bruine koek aan hun gat moet afkuisen omdat ze het zelf niet meer kunnen doen. Dan zal er plots plaats zijn voor dankbaarheid, na jarenlange racistische online comments... :ROFLMAO:
ah ja maar der zijn ook goeie bij é.
dit he. "das een goeike, maar al die andere..."

onlangs ook zo ene gezien op Reddit: iets in de zin van 'I got good care at the hospital, but why weren't there white people taking care of me'. Dude, ze hebben u goed verzorgd, daar had uw zin moeten stoppen.

dit he. "das een goeike, maar al die andere..."

onlangs ook zo ene gezien op Reddit: iets in de zin van 'I got good care at the hospital, but why weren't there white people taking care of me'. Dude, ze hebben u goed verzorgd, daar had uw zin moeten stoppen.
Ik denk dan altijd terug aan zo'n figuur uit de gym waar ik ging: ex-skinhead, had zijn swastika laten verbergen door een tatoeage van zijn Rottweiler, maar nog altijd een dikke racist. Was altijd zo wat dwaze VB-slogans aan het verkondigen. Ook serieus flamingant uiteraard, Vlaanderen onafhankelijk en alle Walen buiten!

Tot er eens een zwarte in de gym opdook die kennelijk de topspits was van de plaatselijke voetbalploeg. Ging die zo blij als een kind kennismaken in steenkolenfrans. Dat was ne goeie ze.

Staat nu op een lokale lijst van het VB. Uiteraard.

Miss Belgique, perfect tweetalig, universiteitsstudente en wel degelijk Belgisch maar....ze blijkt een kleurtje te hebben. Een bloemlezing van de beerputreacties

De Ron: "monkey business"
Marc: "Belgistan"
Astrid: "Maar je bent helemaal geen Belg, verkeerde kleur"
Kristof: "Uit welke bananenboom komt die weer gevallen"
Paula: "wat is er mis met blank"
Magda: "tis weer ne bruine"
Waarschijnlijk ook precies dezelfde mensen die naar Benidorm of Torremolinos gaan om zo bruin mogelijk te worden

Jitske Van de Veire open over breuk met vader Peter: “We spreken al een jaar niet met elkaar”

Die comments :rofl: . Er zijn dus heel veel mensen die een artikel openen om te posten dat de inhoud van dat artikel niemand interesseert.

Men zou het moeten verbieden dat diegene die zo'n praat uitgaat ooit hulp krijgt van diegene waar er shitposten.
In feite geldt het omgekeerde net zo goed. In zowel Afrikaanse als Europese landen waar migranten al generaties aanwezig zijn, kiezen mensen vaak liever voor zorgverleners die hun moedertaal perfect spreken en dezelfde huidskleur hebben. Dat is geen eenrichtingsverkeer: mensen met een niet‑Europese achtergrond kunnen even goed bevooroordeeld zijn tegenover blanken als omgekeerd. Het blijft absurd hoe hard mensen in hokjes denken en zichzelf daarmee vaak in de weg zitten.

Daarnaast bestaat er ook 'intern' racisme. Je hebt situaties waarin patiënten beweren dat ze de taal niet beheersen en dus een vertaler nodig hebben om met een arts te spreken, terwijl de verpleegkundige, afkomstig uit een andere kaste, hun taal en dialect perfect spreekt. Dan schakelen ze bewust over naar een ander dialect in de hoop dat zij het niet begrijpt, puur omdat ze haar niet “waardig” vinden. Terwijl zij het uiteraard wél begrijpt, en er dus geen centen van de sociale zekerheid naar een vertaler moeten gaan. Soms zou je sommige mensen echt eens door elkaar willen schudden.

Met volgende commentaar bij het artikel "https://www.hln.be/binnenland/exclu...l-maar-inwendig-zijn-ze-al-gecrasht~ab704b49/", heb ik toch goed gelachen:

Eric Urkens31 minuten geleden
Ik vrees dat de cijfers niet liegen. Telkens wanneer ik vroeger na mijn wettelijke 3 weken vakantie opnieuw aan de slag moest kende ik dit probleem. Ik kan me voorstellen dat wanneer dit je 5 keren per jaar overkomt, telkens na één, twee of negen weken vakantie, het negatieve gevoel zich opstapelt.

In 1986 parkeerde een man aan de verkeerde kant van de benzinepomp en loste toen een gênant probleem op

Tussen de verzuurde comments stond ook dit pareltje van ons Christine:

Christine Gijsen
ongeveer 5 uur geleden
Een sadist die dit uitgevonden heeft, want logisch is het niet. Voor mij betekent immers een symbool van een benzinepomp met een pijltje links dat ik met mijn auto aan de linkerkant van de pomp moet gaan staan. En dan sta ik dus verkeerd.

Zo te zien begint het weer de pan uit te swingen. Op een post over de brandstofprijzen zie je dan terug commentaar als
"De staat heeft geld nodig dus verhogen die klootzaken maar de brandstofprijs'
" We hebben nog milijoenen liters diesel in reserve maar toch stijgt de prijs, dit is gewoon de rijken die het volk pluimen."

Hoe zelfs een simpele economische basisregel toch weer onjuist blijkt te zijn en -insert groep die je niet kan luchten- de schuldige is.
Kunnen we geen belasting heffen op domheid, dan is het gat in de begroting direct dicht.

Zo te zien begint het weer de pan uit te swingen. Op een post over de brandstofprijzen zie je dan terug commentaar als
"De staat heeft geld nodig dus verhogen die klootzaken maar de brandstofprijs'
" We hebben nog milijoenen liters diesel in reserve maar toch stijgt de prijs, dit is gewoon de rijken die het volk pluimen."

Hoe zelfs een simpele economische basisregel toch weer onjuist blijkt te zijn en -insert groep die je niet kan luchten- de schuldige is.
Kunnen we geen belasting heffen op domheid, dan is het gat in de begroting direct dicht.

Nee, want ze gaan allemaal claimen dat ze vrijgesteld zijn.

Nee, want ze gaan allemaal claimen dat ze vrijgesteld zijn.
Inderdaad.

1773666598734.png

Niet op het internet, maar op de voetbal een ploeggenoot. Iemand smeerde zijn dochter in met zonnecrème, waarop een ploeggenoot zegt "waarom smeer je je kind met dat spul in, laat haar wat weerstand opbouwen" :unsure: . Blijkbaar is volgens diezelfde ploeggenoot Obama de grootste smeerlap wat betreft Amerikaanse presidenten, want hij heeft Kaddafi omgelegd en dat was een geweldige man. Iedereen in Libië kreeg een hoop geld als ze een kind kregen of gingen trouwen.

:unsure: :unsure: :unsure:

Blijkbaar is volgens diezelfde ploeggenoot Obama de grootste smeerlap wat betreft Amerikaanse presidenten, want hij heeft Kaddafi omgelegd en dat was een geweldige man. Iedereen in Libië kreeg een hoop geld als ze een kind kregen of gingen trouwen.

Dat was Sarkozy, en ja, ondanks het een wrede decadente dictator was, deed Kaddafi toch ook best wel goeie dingen voor z’n land. Helaas door de zwaar corrupte Sarkozy omgelegd omdat Kaddafi teveel wist van Sarkozy, en die z'n presidentschap door die schandalen, die recenter aan het licht zijn gekomen, kon kwijtspelen. Sommige fenomenale projecten die Kaddafi opgestart had, zullen nooit gerealseerd worden terwijl ze ik de regio sociaal-economisch een veel grotere impact hadden kunnen hebben dan Sarkozy z'n presidentschap waard(ig) was.

Dat was Sarkozy, en ja, ondanks het een wrede decadente dictator was, deed Kaddafi toch ook best wel goeie dingen voor z’n land. Helaas door de zwaar corrupte Sarkozy omgelegd omdat Kaddafi teveel wist van Sarkozy, en die z'n presidentschap door die schandalen, die recenter aan het licht zijn gekomen, kon kwijtspelen. Sommige fenomenale projecten die Kaddafi opgestart had, zullen nooit gerealseerd worden terwijl ze ik de regio sociaal-economisch een veel grotere impact hadden kunnen hebben dan Sarkozy z'n presidentschap waard(ig) was.
Ach, dus eigenlijk had je liever naar Libie verhuist ipv Zwitserland.

Ach, dus eigenlijk had je liever naar Libie verhuist ipv Zwitserland.
Ik sta open voor het midden oosten, zoals bv. dat project The Line. Maar nu en binnen 2 jaar lijkt het me daar wat te gevaarlijk... De onrust en vluchtelingenstroom die op gang gekomen is na de dood van Kadafi hebben we inderdaad te danken aan Sarkozy, en zie ik me daar echt niet gaan wonen.

Laatst bewerkt:
Niet op het internet, maar op de voetbal een ploeggenoot. Iemand smeerde zijn dochter in met zonnecrème, waarop een ploeggenoot zegt "waarom smeer je je kind met dat spul in, laat haar wat weerstand opbouwen" :unsure: . Blijkbaar is volgens diezelfde ploeggenoot Obama de grootste smeerlap wat betreft Amerikaanse presidenten, want hij heeft Kaddafi omgelegd en dat was een geweldige man. Iedereen in Libië kreeg een hoop geld als ze een kind kregen of gingen trouwen.

Toen ik nog wedstrijden deed hadden we ook zo'n ex-voetballer in het team die tegen iedereen die het wilde (of niet wilde) horen begon over wat voor een geweldige leider Kadyrov was. Ja, de Kadyrov van Tsjetsjenië die als schoothond van Poetin zijn eigen volk terroriseerde en daar wat de fundamentalist uithing. Dat was dan ook een rabiate VB'er die tegen moslims was, wat het helemaal gek maakte. Ik denk dat sommige mensen gewoon "speciaal" willen zijn en daardoor wat de contraire uitgangen, genre in elke discussie tegen de consensus ingaan om op te vallen (hé, doet me denken aan wat accounts op dit forum).
Bij welke ploeg sjot jij?

Laatst bewerkt:
Ik sta open voor het midden oosten, zoals bv. dat project The Line. Maar nu en binnen 2 jaar lijkt het me daar wat te gevaarlijk... De onrust en vluchtelingenstroom die op gang gekomen is na de dood van Kadafi hebben we inderdaad te danken aan Sarkozy, en zie ik me daar echt niet gaan wonen.
The Line is gecancelled he. bleek toch zelfs te duur voor Saudi Arabie.

en los van alle design problemen met dat ding, zijn er ook veel lokale dorpen met geweld ontruimd om dat ding te laten falen

Terug
Bovenaan