De beerput van het internet

James Joyce is die wiebo op die boot van Gert Verhulst denk ik. En het Finnegan (Finnehan eigenlijk) is een haventje in W Vl waar ze tegenwoordig aanmeren.

@coldplayke en @Wolfken zijn gewoon bezig over 1 of andere domme talkshow denk ik.

En dat, kindjes, is de geschiedenis van waarom publieke executie werd toegevoegd aan het BG strafboek.
Ik ben akkoord dat we marginalen met domme talkshow interesses executeren, maar wie komt hier dan modereren Coldplayke?

Edit: En/Of wie gaat dit dan verplaatsen naar de slowchat?

Jurgen als onderwerp is uiteraard een goudmijn voor de beerput:

Laat die man nu ook maar rusten in vreden ! Toen er overgesproken moest worden werd alles zomaar van fb gewist J.C mocht je nog niet eens typen of ge werd op FB geblokt . Ooh nee want je mocht niks zeggen! oooh neee want hij was topcrimineel! hij wist gewoon te veel wat niet uitmocht komen ... ...arme man had nog niks gedaan . Ging hij iets doen alleen en alleen Jurgen wist dat ! . Dus laat die man na 5maanden nu ook rusten met jullie flauwe zever 🙄

doodgeschoten stappenteller gestopt en naderhand ergens anders neergelegd

Het blijft een vies verhaal in de doofpot dit bewijst het weer 😡

Hij leeft nog...akord gesloten met reagering en nieuwe identiteit krijgen...

Laat die man potverdorie rusten stelletjes idioten
4x ben ik geblokt op fb wat ik ook postte zelf met r.i.p jurgen
18 mei stopte de stappen teller 19 mei in onze omgeving schoten gehoord maar bla bla bla dat was niks hij wist te veel spijtig genoeg nooit achter de waarheid kunnen komen hij die zijn land heeft gediend is door eigen land verraden !!!!!!!!
Hij had teminste ballen aan zijn lijf 1 man heeft heel het land op zijn kop gezet En niks gedaan als hij wat wou doen ( aanslagen) dan had hij het meteen gedaan !!!! Het was een man met een hart van goud
En als de overheid fatsoenlijke ondersteuning had gegeven na de uitzendingen had jurgen nu nog geleefd !!!! Want hij heeft geen zelfmoord gepleegd hij is gedood
Maar niemand heeft de ballen aan zijn lijf om dat toe te geven !!!!!
Ik hoop dat degene wat dat gedaan heeft dag in dag uit er mee geconfronteerd word stelletjes idioten!!!!!!!

En de top criminelen of terroristen worden even met 2 of drie politie wagens op gepakt !!!!
Laat hem nu rusten enkel hij en alleen hij weet de waarheid en laat gwenny zijn vriendin rouwen !!!!!!

Ze durven gewoon niet toegeven dat ze hem al op dag 1 hebben vermoord!!!!
Kritische journalistiek moet je van de PoCoLoCo Linkiewinkie Gekkie hsm, waaronder ook deze vod, niet verwachten natuurlijk, die slikken alles als zoet koek!!!!!

Het is allemaal een opgezet spel. Ze hebbe het buitenlands leger helemaal niet opgeroepen om te komen helpen zoeke! Ik heb uit heel betrouwbare bron vernomen dat het hier om een internationale oefening ging!! De troepen die daar in het bos waren waren daar helemaal niet om Jurgen te zoeke. Sterker nog! Ze wisten zelfs niet dat hij daar op die moment zat!!! Het was eerst ook niet de bedoeling om in dat bos de oefening te houden. Er is van hogerhand de vraag gesteld of ze die oefening eventueel daar konden doen.

:love:

Van Gucht: “Mondmaskers werden te vroeg afgeschreven"

Ze hebben opzettelijk gewacht om de mondmaskerplicht af te schaffen tot oktober omdat ze wisten dat nu de cijfers gingen stijgen, wat normaal is gezien de tijd van het jaar. Kwestie van het volk te doen geloven dat de stijging te maken zou hebben met de afschaffing van de mondmaskerplicht. Dit heeft niets meer te maken met het algemeen belang enkel nog met het onderdrukken van de bevolking. Ontspanning en plezier worden ons niet langer gegund!

Ge kunt uw vod steken waar de zon niet schijnt, ik draag ze niet meer. Ik word er ongelukkig door en mijn mentaal welzijn is mij dierbaar. En ja, laat al de bagger van de liefhebbers maar komen, voor mezelf heb ik de balans gemaakt en een ander mag van mij gerust doen wat hij/zij/X maar wil.

Elke arts moet een eed afleggen.
Deze man ( ik kan hem geen arts noemen ) oordeelt niet als arts
Deze man zal wel een pedofiel, moordenaar etc behandelen .
Maar een persoon die niet gevaccineerd is om wat voor reden dan ook te weigert is misdadig.
Waarom is hij zo tegen ongevaccineerden .
Deze mensen zullen hem bijna niet kunnen besmetten ,omdat ze pas met klachten naar zijn praktijk mogen komen na een negatieve test .
Deze man zou ik gelijk uit zijn functie zetten .
Discriminatie ten top.

zulke mensen als deze "arts" staan straks allemaal aan de verkeerde kant van de geschiedenis....ik ben benieuwd of hij hier nog zo over denkt als ie voor t tribunaal moet komen vanwege misdaden tegen de mensheid...want dat gaat een keer komen...

Omdat het zo gepland was en iedereen moet gevact worden en het controlepas krijgen .
Zodat ze in de toekomst volledige controle hebben over ons doen en laten .
Ook voor de strenge milieuwetgeving die ze plannen.
Bijna geen water meer verbruiken of gas enz ...
Niet luisteren pasje ingetrokken.
Het zijn maar onze regering en superrijken die er geen last van zullen hebben .
Pasje hoeft niet voor hen .

Een echte goudmijn HLN-commentaren :ROFLMAO:
En nu ga ik ermee stoppen want lig hier in bed met tranen van het lachen.

Ik weet dat veel 30’erd streamers en youtubers geen echte job vinden. Maar als je er geld mee kan verdienen is het gewoon een job eh :smile:
Bwah. Dat het kan daar heb ik eigenlijk geen probleem mee, zo lang de content goed is. Het is dat 2e waarmee ik het soms wat lastig heb. Kijk bv naar LTT, GamersNexus en Jayztwocents. Alledrie hebben ze Youtube als job, maar die proberen tenminste nog deftige content te maken.
Al weet ik wel dat niet iedereen fan is van bv LTT.

Een echte goudmijn HLN-commentaren :ROFLMAO:
En nu ga ik ermee stoppen want lig hier in bed met tranen van het lachen.
'k Ga dat ook op die manier moeten beginnen zien want ik kan mij daar echt soms in opjagen.

Laatst bewerkt:

Gewoon elke comment.

Als u mij nu wilt excuseren, ik ga mijn hersenen uitspoelen met javel.

Gewoon elke comment.
Onafhankelijke wetenschappers zeggen dat het propaganda is, magnetisch veld is al 25% gezakt, poolwissel is aan de gang, de mens heeft nauwelijks impact enkel aan eigen gezondheid. Rechtvaardig stelen door de elites door angst en leugens te vespreiden, armoede en verdeeldheid staat op agenda 2030..Grote crisis 2030 komt eraan. Be prepared!
Joepieeee minder verwarmingskosten.
Niemand spreek hier van de chemtrails of is dat complot denken?

@Carrion het moet gezegd worden. Ge hebt een pareltje gevonden :clap:

Terug
Bovenaan