Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het wat magertjes, maar kan zijn door de hype en de grootsheid dat ze er zelf rond gecreëerd hebben waardoor mijn verwachtingen te hoog lagen. Heb het uitgekeken omdat ik dat nu meestal doe met series en voor TimmersEr zal waarschijnlijk al een topic van bestaan, maar vandaag dus de eerste aflevering van zondag gekeken, en ben wel benieuwd naar meer
Is het de moeite om uit te kijken vraag ik me af aan de streamz kijkers? Zonder te spoilen uiteraard...

serieus, helemaal in het begin was daar een shot van die gids die op die vrouw neerkijkt. ik dacht écht dat ik het verkeerde opgezet had, dat het iets als Wat als of zo was.Ik vond het vrij slecht.
De combinatie van de dialogen met stijl van spreken (die eerder lijkt op geschreven taal) maakt het allemaal wat ongemakkelijk imo. Lijkt eerder op een historisch-getinte sketch uit 'Wat Als?" dan op een historische dramaserie.

Op streamz bedoel jeOverlaatst ook toevallig eens een aflevering van gezien op den televies. Amai wa ne rommel is me dat. "Héhéhé kom poepen in de gele piet" "Hehe ene zuipen in café de pomp"
Mensenlief dit trekt echt nergens op. Ik schaam me dat zo ne rommel op Netflix is geraakt.
Is ook een tijdje op Netflix geweest, Niet in België natuurlijk.Op streamz bedoel je
Matroesjka's was wel beter uitgewerkt. De bende van Jan de Lichte speelt zich af in een vrij boeiende setting, maar daar wordt eigenlijk maar weinig mee gedaan.Ik heb het destijds op Netflix gekeken, omdat ik niet in Belgie woon, zo slecht als door iedereen hier gezegd wordt, vond ik het niet.
Ik heb wel het voordeel heel weinig die acteurs te zien omdat ik amper Belgische TV kijk. Matroesjka's was mijn laatste Belgische TV-serie denk ik.
Goh in De Twaalf zaten ook redelijk wat bekende koppen, maar daar ervaarde ik het zeker niet als storend bvb. Mss omwille van de setting deels?Matroesjka's was wel beter uitgewerkt. De bende van Jan de Lichte speelt zich af in een vrij boeiende setting, maar daar wordt eigenlijk maar weinig mee gedaan.
En inderdaad, het gebrek aan Belgische acteurs heeft wel tot gevolg dat je altijd en overal diezelfde gezichten ziet terugkomen. Niet bevorderlijk voor de inleving.
En na 10 afleveringen is er eigenlijk ook nog niks gebeurd. Het is allemaal heel goed gemaakt en mooie costuums en decor, maar het verhaal en de dialogen zijn bij momenten echt tenenkrullend.Goh in De Twaalf zaten ook redelijk wat bekende koppen, maar daar ervaarde ik het zeker niet als storend bvb. Mss omwille van de setting deels?
Ik begrijp wel de opzet en waar ze naar willen met de serie, maar het is toch maar erg magertjes uitgewerkt. Na 2 afleveringen gezien te hebben is er eigenlijk nog steeds niets gebeurd, geen ophef of gebeurtenis met iemand m.b.t. de personages. Zo wat felle woordjes over gele pieten en hoeren, maar nog geen tietje te zien. Zo wat gevechtjes, maar geen bloed of zwaardsteek, enkel een kogel die met veel rook eens rondvliegt.
Zonder grote gebeurtenissen hoop je dan tenminste deftig ingeleid te worden over de personages en hun karakters, maar die blijken voorlopig ook maar erg eenzijdig en oppervlakkig te zijn.
Beetje zoals bij 'In Vlaamse Velden'.Matroesjka's was wel beter uitgewerkt. De bende van Jan de Lichte speelt zich af in een vrij boeiende setting, maar daar wordt eigenlijk maar weinig mee gedaan.
En inderdaad, het gebrek aan Belgische acteurs heeft wel tot gevolg dat je altijd en overal diezelfde gezichten ziet terugkomen. Niet bevorderlijk voor de inleving.