De Beste frituur van Vlaanderen

Op welke dag ga jij doorgaans naar de frituur?

• Maandag

Stemmen: 1 0,6%
  • Dinsdag

Stemmen: 0 0,0%
  • Woensdag

Stemmen: 9 5,8%
  • Donderdag

Stemmen: 15 9,7%
  • Vrijdag

Stemmen: 36 23,4%
  • Zaterdag

Stemmen: 17 11,0%
  • Zondag

Stemmen: 17 11,0%
  • Geen vaste dag

Stemmen: 59 38,3%

• Totaal aantal stemmers
    154
Verbaast mij dat de Frietist in Kortenberg nog niet vernoemd is. Al zijn hun frieten er de laatste maanden wat op achteruit gegaan :( zijn beetje slachtoffer van hun eigen succes. Is wel een ongelofelijk geoliede machine, en ze maken nog steeds het beste stoofvlees dat ik ooit gegeten heb.
Spijtig genoeg wel niet in mijn buurt!

moh, wist totaal niet dat dat zijn frituur was :eek: toch eens langsgaan bij gelegenheid, ik ga toch meestal naar 't Liefken in Wondelgem aangezien der in Evergem niets schappelijks te vinden is.
Hier ook altijd ‘t Liefken al ben ik niet overtuigd van de frieten….

Nieuwe frituur aant kerkhof in Evergen ( ‘t Keteltje) heeft best lekkere frieten maar is denk ik duurder en op de Bicky’s zat er amper saus.
Was wel de eerste dag dak geweest was dus misschien hebben ze ondertussen door dat er op bicky’s genoeg saus mag.

Hier ook altijd ‘t Liefken al ben ik niet overtuigd van de frieten….

Nieuwe frituur aant kerkhof in Evergen ( ‘t Keteltje) heeft best lekkere frieten maar is denk ik duurder en op de Bicky’s zat er amper saus.
Was wel de eerste dag dak geweest was dus misschien hebben ze ondertussen door dat er op bicky’s genoeg saus mag.
Wij vinden de frieten daar eigenlijk wel goed, elk zijn ding zeker. Die nieuwe aan het kerkhof moeten we ook nog proberen, maar daar stond mij teveel volk vorige keer. Diverto in Sleidinge vind ik ook wel best goed, maar tis dat ge daar niet kunt parkeren éh..

Bij veel frituren moet ik halverwege mijn pak frieten al een diarreeke placeren, waarschijnlijk omdat ze in ossevet bakken. Bij De Bosrand is het plantaardige olie, verteer ik blijkbaar beter.
Bij het frietsalon zit ik altijd op de pot erna. Maar vind de frieten wel lekker, wel al eens een boulet gehad die nog koud was binnenin. Maar kan gebeuren zeker?

Bij het frietsalon zit ik altijd op de pot erna. Maar vind de frieten wel lekker, wel al eens een boulet gehad die nog koud was binnenin. Maar kan gebeuren zeker?

Ik kan toch wel meer genieten van mijn frieten als ik weet dat ik daarna geen twee dagen diarree heb :unsure:

Ik kan toch wel meer genieten van mijn frieten als ik weet dat ik daarna geen twee dagen diarree heb :unsure:
Ga daar enkel als ik op bezoek ben voor nen gamenight. Is de vaste frituur van maar daar. Al vind ik frituur Peter daar (bijna schuin over) beter.

Ps. Ik vind boulet het best als het in 4 delen gefrituurd = meer ‘vlezekesgevoel’

ik ging vroeger naar de Houtmarkt, geen idee of die nog bestaan?
Houtmarkt is sinds een maand overgenomen, nog niet getest of de kwaliteit er is. Ik vind in Kortrijk de Blauwe Frituur de beste. Bossuwé is ook heel goed maar 50% van de keren is het zoutvat er op gevallen dus dat is risky én ik was scholier ten tijde van de kattenvoer urban legend en ook al is het onzin… *side eye*

Houtmarkt is sinds een maand overgenomen, nog niet getest of de kwaliteit er is. Ik vind in Kortrijk de Blauwe Frituur de beste. Bossuwé is ook heel goed maar 50% van de keren is het zoutvat er op gevallen dus dat is risky én ik was scholier ten tijde van de kattenvoer urban legend en ook al is het onzin… *side eye*
Blauwe frituur was soms lang wachten. Maar ik spreek over 10 jaar geleden :) Wist niet dat jij uit die omgeving komt/kwam

Blauwe frituur was soms lang wachten. Maar ik spreek over 10 jaar geleden :) Wist niet dat jij uit die omgeving komt/kwam
Ja, Blauwe is nog altijd lang wachten maar ik heb het er voor over. Onze plaatselijke is eigenlijk Frituur Natuur maar de kwaliteit is té variabel.

Ja, Blauwe is nog altijd lang wachten maar ik heb het er voor over. Onze plaatselijke is eigenlijk Frituur Natuur maar de kwaliteit is té variabel.
Van Marke dus :) Daar ook geregeld geweest, degelijke kwaliteit inderdaad.

Ik merk door dit topic dat ik al redelijk wat frituren hebt bezocht :biglaugh:

Zijn er een paar aan te raden frituren in Limburg ?

Ik vel niet graag een oordeel, aangezien ik betwijfel of ik daar iets correct over zou kunnen zeggen, rekening houdende met het feit dat ik vroeger de MCdonalds frieten altijd het liefst at als kind... dus ik ben curieus waar ik eens zou moeten langs gaan :p.

Van Marke dus :) Daar ook geregeld geweest, degelijke kwaliteit inderdaad.

Ik merk door dit topic dat ik al redelijk wat frituren hebt bezocht :biglaugh:
Opgegroeid in Izegem, toen was aan de Rijksweg op de parking van Delhaize een chalet frituur. Die was echt heel goed. Er was toen ook al Den Ast maar die frituur deelde een naam met het er aan vasthangende bordeel dus mijn mama wou daar niet gaan.

Terug
Bovenaan